LämmittäväKeksiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: LämmittäväKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mansikat maistuvat, linnut laulavat, minä juon kahvia toimistossa, junous pox zäp!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: LämmittäväKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: LämmittäväKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Iloinen perhetapahtuma, autoon uudet kesäkiekot. Otan täniä tauluun, kun työmies paiskii hommia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: LämmittäväKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Rajatonta auringonottoa osa kaksi: nyt se aurinko paistaa myös sinne, minne se ei yleensä paista.

On vaan järkyttävän kuuma ja ilma seisoo paikallaa. 20 minuutin vetoja voi vetää kerrallaan ja sitten on jo noustava hetkeksi varjoon tankkaamaan.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: LämmittäväKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Pyykinpesukone tuli. Aamulla tekstiviesti "Soitamme n. tuntia ennen toimitusta", puoliltapäivin puhelu "olemme täällä alhaalla". No, onneksi töistä ei mene kuin vajaa 5min kun polkaisee.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: LämmittäväKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Diddley Bow kirjoitti:Rajatonta auringonottoa osa kaksi: nyt se aurinko paistaa myös sinne, minne se ei yleensä paista.
Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: LämmittäväKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

McJanne kirjoitti:Osaakos joku muuten heittää lonkalta, mistä löytys kohtuullinen lista verotusarvoista (vapaa autoetu), tuollai V70 kokosista autoista about?
Joo.

http://prosentti.vero.fi/Autoetulaskuri ... nguage=FIN
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: LämmittäväKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

McJanne kirjoitti: Osaakos joku muuten heittää lonkalta, mistä löytys kohtuullinen lista verotusarvoista (vapaa autoetu), tuollai V70 kokosista autoista about?
Uuden auton verotusarvohan on mainoksessa valmiina.

http://prosentti.vero.fi/Autoetulaskuri ... nguage=FIN
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: LämmittäväKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

McJanne kirjoitti:^no mut tossa pitäs tietää mitä autoa on hankkimassa, mie en tiiä muuta kun kokoluokan :C

Kiitos kuitenkin! *bookmarkkaa*
Yleensä työnantajalla on shortlisti merkeistä mitä saapi olla, niistä kokoluokkaa on tarjolla yleensä 1-2 per merkki ja hinnastoista löytyy yleensä verotushinta perusvarusteilla.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: LämmittäväKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Se on tosi vaikeaa matikkaa. Ihan kylmän rahallisesti kaikkein paras vaihtoehto työntekijälle on yleensä joku kohtuuhintainen käytetty auto ja ajaa kilometrikorvauksilla. Sillä voi parhaassa tapauksessa jopa tienata, jos ajaa niin paljon työajoa että pääomakustannuskin kuolettuu. Sanoisin, että 15K työkilsoja vuodessa niin aletaan olla jo perusauton suhteen omilla jos ei uutta mersua halua ajaa.

Jos taas sitten kylmän rahan sijasta ensisijaisarvoksi tulee se, että haluaa ajaa uudehkolla autolla koko ajan niin tresholdi sille, että työsuhdeauto alkaa kannattaa on minimissään 20K omaa ajoa vuodessa. Mä sanoisin, että työsuhdeauton suurin etu on helppous ja sitten se, että jos duuni loppuu niin autokin jää työnantajan huoleksi eikä siitä tule pääomamenoa tai muita kustannuksia lainkaan.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: LämmittäväKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Voi jeesus miten voi mennä hermo työkaveriin. Yritän tehdä ääniraitoja neukkarissa, niin sillä on a) helvetin kova ääni ja b) pakottava tarve jauhaa paskaa koko ajan. Nyt sen osasto tyhjeni (=ihmiset lähti kotiin), niin se tuli tohon viereiseen huoneeseen mölyämään ihan lämpimikseen yhden työkaverin kanssa. Tekis mieli sanoa sille että naama kiinni, mutta kun mun työpersoona on jo muutenkin melko kyseenalainen, niin en viitsis lisätä vettä siihen myllyyn...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: LämmittäväKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Voisko sitä aivan rauhallisen ystävällisesti selittää, että kun äänität, niin pitäisi olla hiljaista?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: LämmittäväKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

James Potkukelkka kirjoitti:Voisko sitä aivan rauhallisen ystävällisesti selittää, että kun äänität, niin pitäisi olla hiljaista?
Ei.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: LämmittäväKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:sir:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: LämmittäväKeksiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Comon viiden ruokalajin kattaus on mainio miinus. Kaikki viisi settiä onnistuivat, mutteivät häikäisseet. Viinejä ja sampanjaa oli jokaiseen omansa. Ja ennen muuta lihaa OLI riittävästi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin