Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:Jos on herätessä krapula, on joko herännyt liian aikaisin aamiaiselle.
Kahden tunnin yöunien jälkeen ei pitäisi olla krapulaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Juhannusmeiningeille ihan just! Kamat pakattu, eväät tehty, hyvä fiilis. Paitsi että oksettaa. Mut muuten! Parin tunnin päästä pitäis vilauttaa tinder-miestä äidille, ja siitä parin tunnin päästä kohdata loppuvastustaja, tinderappivanhemmat. Laitoin kukkamekon tasaamaan sitä rohkaisuryyppyjen määrää, jonka joudun loppumatkasta kiskomaan.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Clay »

exsu kirjoitti:Juhannusmeiningeille ihan just! Kamat pakattu, eväät tehty, hyvä fiilis. Paitsi että oksettaa. Mut muuten! Parin tunnin päästä pitäis vilauttaa tinder-miestä äidille, ja siitä parin tunnin päästä kohdata loppuvastustaja, tinderappivanhemmat. Laitoin kukkamekon tasaamaan sitä rohkaisuryyppyjen määrää, jonka joudun loppumatkasta kiskomaan.
Rohkaisuryypyt ei ole hyvästä kun on raskaana!

muoks. Kirskaanniemeen grillailemaan, kaippa tämä on minullekin sitten juhannuksen aloitus, vaikka tuskin sitä tulee mitenkään erityisemmin vietettyä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Clay kirjoitti:
exsu kirjoitti:Juhannusmeiningeille ihan just! Kamat pakattu, eväät tehty, hyvä fiilis. Paitsi että oksettaa. Mut muuten! Parin tunnin päästä pitäis vilauttaa tinder-miestä äidille, ja siitä parin tunnin päästä kohdata loppuvastustaja, tinderappivanhemmat. Laitoin kukkamekon tasaamaan sitä rohkaisuryyppyjen määrää, jonka joudun loppumatkasta kiskomaan.
Rohkaisuryypyt ei ole hyvästä kun on raskaana!
:stfu:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kiukkutipu kirjoitti:Krapula on aina, oli festarit tai ei! :wink:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:...parin tunnin päästä kohdata loppuvastustaja, tinderappivanhemmat.
Meet sinne ja sanot ekaks: "Tässä mää ny oon, parasta, mitä Tinderissä oli tarjolla."
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Clay »

Yllättäen tuli vettä.. mutta ei mitenkään häiritsevän paljon. En tiedä mikä sairaus tämä on, mutta salaatti maistui paremmin kuin makkara.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

Ja näin tää pyhä taas alkoi... Mies lähti muuttamaan tallia, ja muksu halusi mennä kaverilleen yöksi. Täällä siis taas omassa rauhassa, päätin avata matkalta tuodun Martini Biancon ja ottaa lasillisen.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin