Se ois torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Se ois torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tytöt ovat lentokoneella Peurungassa eli olkkarin matolla. Appiukon pitäisi poiketa jossain vaiheessa, komposiittiterden kick off-tilaisuus. Mitähän siitäkin tulee, kallista ainakin mutta tuleeko se ajoissa tai koskaan valmiiksi. Illalla vaimon serkku perheineen saapuu kylään eli minä ja serkun mies häipätään Tammelan Unelmien Teatteriin väijymään Ilveksen peliä. Huomenta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Se ois torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Hu viimeinen päivä ennen lomaa. Pitää hoitaa paperityöt loppuun ennen lomaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Se ois torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Koirien kisaura alkoi komeasti. Nuorempi veti hyvin siihen saakka, kunnes pujotteluesteen kohdalla ilmeisesti unohti täysin mistä on kyse, ja vaikutti lähinnä siltä, ettei ko. estettä olisi koskaan nähnytkään. Vanhempi koira taas juoksi radalta kesken suorituksen viereiseen kanttiiniin kerjäämään pullaa. Tuomari nauroi ääneen kun juostiin rataa loppuun. :oops:
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Se ois torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tänään Ykkösen kärkikamppailu Myrtsin nurmella. FC KTP vastaan PK-35 Vantaa ja kuten tiedetään, KTP on rautaa.

Paras päivä ikinä.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Se ois torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Nuuska-addiktiosta irtipääsemissuunnitelma on, että otan jääkaapissa olevat purkit (4) mukaan lomalle, popsin ne ekan viikon aikana ja sitten vaan potkimaan kylmää kalkkunaa.

Ei tule olemaan helppoa: tänään unohdin purkin kotiin ja nyt kaksi tuntia edellisestä tyynystä olo on, että pitäisi juosta alakerran markettiin ostamaan purkki.

Ei ole ikinä ollut mitään tälläistä. Toisaalta päivittäinen nikotiiniannos on ollut sellainen, ettei sitä varmaan voi röökillä edes saavuttaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Se ois torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Jos et meinaa päästä irti ja haluat, niin Champix auttaa. Ei toki helppoa silläkään.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Se ois torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

exPertti kirjoitti:Aloitan sanomalla, että en tiedä mikä hoitomuoto Champix on.
Har du hört om Google?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Se ois torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

exPertti kirjoitti:Onko se syötävää, oi Herra suomenruåtsalainen? :)
Wie, bitte? Que? Mittee sie haastat?
Paras päivä ikinä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Se ois torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti:
Mutta nikotiinikorvaushoidoista. Oletko kuullut, että ihmiset jäävät koukkuun näihin nicoretteihin tms?
jåå
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Se ois torstai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

exPertti kirjoitti:
Mutta nikotiinikorvaushoidoista. Oletko kuullut, että ihmiset jäävät koukkuun näihin nicoretteihin tms?

No niin no... Naapurin emäntä veti nicorettea 7 vuotta kunnes nyt keväällä lopetti (vaikeasti), kaverin mies on jauhanut nikotiinipurkkaa puolitoista vuotta... :roll:
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Se ois torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Elämä on parasta huumetta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Se ois torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti:Olen siis kuullut samaa. Minusta tätä taustaa vasten olikin mielenkiintoista, että tuota harrastusta tuettiin ja taidettiimpa rahoittaakin jossakin kohtaa.
On se nikotiinipurkan käyttö vähemmän haitallista kuin tupakointi. Jokainen, jonka tupakka-addiktio vaihtuu nikotiinipurkka-addiktioon on tehnyt terveyden kannalta höydyllisen siirron.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Se ois torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ihmisten suojelu on mennyt liian pitkälle jos joku haluaa ottaa överit niin siitä vaan, ei kannata heitä palastaa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Se ois torstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^Ei tässä asiassa ole mun mielestäni mitään kiistanalaista tms. Nikotiinipurkan jauhaminen on huomattavasti vähemmän haitallista kuin tupakan poltto, eli jos tupakan poltto vaihtuu nikotiinipurkkaan, niin hyvä juttu.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Se ois torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Nuuskaaaaaahhhhh!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Se ois torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Ei mua tämä terveysaspekti kiinnosta palaakaan: tässä on jo niin vanha, että joutaa kuolemaan - ja olisi muutenkin hyvä lähteä kun on vielä voitolla. Mikä tässä vähän pännii on, että addiktiosta pitäisi saada enemmän; mutta eipä se nyt niin mene.

Toisekseen, juhannuksesta melkein toivuttu (fyysisesti), kamat pakattu, aamulla kämpän luovutus, duunipäivä autopilotilla 6h ja louhikärme-expeditionille hevonhelvetinkuuseen. Mun elämän paras tunne on se kun olen lähdössä duunista tälläiseen reissuun: en ole koskaan vetänyt mitään, mistä tulee vastaava olo. Homma raketoi, luvassa 37 päivää unelmaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Se ois torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Enkä ensinkään tajua miksi pitäisi käyttää jotain nikotiinivalmistetta? Mulla on perkele valmiste huulessa koko ajan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Se ois torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

Uutta etsintämenetelmää testattu! Siitä on puhuttu nyt jo hetki, oli hauskaa päästä testaan käytännössä. Mut nyt on väsynyt olo, normaali kävely metsässä vs etsintä vaikka edes harjoituksissa on aivan eri asioita...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin