Terassi lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Terassi lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Projekti jatkuu tänään kolmen kuution täyttömaan lapioimisella töiden jälkeen. Hieman jo tässä odottelen rasitusvammojen ilmentymistä. Ehtoolla sitten väijytään futista. Huomenta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Terassi lauantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Puunasin autoa. Sitä pienempää tällä kertaa. Nyt kelpaa taas ajella, kun kojelauta kiiltää kuin autokaupasta ulosajettaessa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Terassi lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Perinteinen viikonlopun levyraati päivystysvuoron taustalla. Mm. tätä:

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Terassi lauantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Äsken niitin taas nurmikkoa, ympäripäissäni puutarhatraktorilla känishä laittomasti toki.
Niin eikös pihaan kävellyt intialaismies kakspuolivuotias tyttärensä käsipuolessa. Kertoi olevansa vain utelias, ja kehui miten kaunis tää mun piha on puineen. Niinhän se onkin. Puhui hyvää suomea. mutta loppuosa hoideltiin sulavallla kännienglannillani. Steinersiirtolan multikulti- henkilökuntaa, mutta ei ole niin kiinnostunut siitä uskosta, koska on miesnurse ja vain matkailee.
Vastaa Viestiin