LungoIntensoTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: LungoIntensoTorstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Olipas puuduttava matsi. Hollannin ensimmäistä rankkariampujaa ei voi kuin ihmetellä. Huntelaar otetaan kentälle, mutta ampujaksi laitetaan tusinamies. Ehkä dogface ei halunnut ottaa vastuuta, mistä näitä tietää.
Paras päivä ikinä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: LungoIntensoTorstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Riemumieli kirjoitti:Olipas puuduttava matsi. Hollannin ensimmäistä rankkariampujaa ei voi kuin ihmetellä. Huntelaar otetaan kentälle, mutta ampujaksi laitetaan tusinamies. Ehkä dogface ei halunnut ottaa vastuuta, mistä näitä tietää.
Kuulemma kukaan ei suostunut ampumaan ekaa. Todellisia paskahousuja.
Universaali disclaimer.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: LungoIntensoTorstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

So Hard kirjoitti:Kuulemma kukaan ei suostunut ampumaan ekaa. Todellisia paskahousuja.
Tiukkaa vastuunkantoa, suomalaiset puolueet voisivat kiinnostua? Kumma, ettei valkku jättänyt viimeistä vaihtoa Superkrulille, oli van Perse sitten miten poikki tahansa. Jasper on vain täysi lapanen rankkareissa saldolla 0/20.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: LungoIntensoTorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Olipas puuduttava matsi. Hollannin ensimmäistä rankkariampujaa ei voi kuin ihmetellä. Huntelaar otetaan kentälle, mutta ampujaksi laitetaan tusinamies. Ehkä dogface ei halunnut ottaa vastuuta, mistä näitä tietää.
Kuulemma kukaan ei suostunut ampumaan ekaa. Todellisia paskahousuja.
Mun mielestä (Aton äänellä) eka vuoro ei tod ole pahin, vaikka usein kuulee siihen valittavan parhaan ampujan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: LungoIntensoTorstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mun mielestä (Aton äänellä) eka vuoro ei tod ole pahin, vaikka usein kuulee siihen valittavan parhaan ampujan.
Oli miten oli, tähtien tulisi olla suurimpia vastuunkantajia, pelotti sitten miten paljon tahansa. Etulinjasta johtaminen ja sen sellaista.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: LungoIntensoTorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Norma rae
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin