Erikokoisen Kuun Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Erikokoisen Kuun Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuu mollottaa taivaalla jos on onnea näkyy vielä päivälläkin..

Oikeasti seuraavan kerran on Superkuu tilanne 10.8.2014, joten kuukauden päästä kuu on tosiasiallisesti lähimpänä 14 kuukauteen, että tämä kuun kuumotus on vain uutisten vähyyttä, lähimmäksi Kuu tulee vuonna 2052 tällä vuosisadalla, näkee ken pystyy..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Erikokoisen Kuun Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

It's a sad..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Erikokoisen Kuun Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Yritin tehdä sunnuntaipäivällistä. Palsternakkapyreeseen hulahti liikaa keitinlientä ja siitä tuli paksuhko sosekeitto, pakasteesta sulattamani hevosenpaisti osoittautui pilaantuneeksi jauhelihaksi ja marenki otti liikaa väriä. Laitoin ruokaseuralle viestin "tuo nakkeja" ja avasin viinipullon.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Erikokoisen Kuun Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Grillikreisibailut oli varsinainen referenssisuoritus. Luulen, että kaikki viihtyivät. Tämä päivä kerätään voimia, en ehkä poikkea edes työmaalla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Erikokoisen Kuun Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Suvinen kirjoitti:Taitaa kitisijätkin olla kesälomilla, kun palstalla ei ole tapahtunut oikein mitään moneen päivään, pl. buffetlautassota.
Olen huomannut saman. Kunnon riitaakaan ei saa millään aikaiseksi. Normaalistihan tuosta lautasasiastakin olisi saanut mehevämmän sotatilan aikaiseksi.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Vastaa Viestiin