Pertsu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Pertsu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hiiohoi! Mitenhän tänään laiskottelis?

Palstan Tamperelaiset, mitä mun ehdottomasti tulis tehdä maanantaina Tampereella? Onko jotain äksöniä? Kesäteatteria?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pertsu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Hiiohoi! Mitenhän tänään laiskottelis?

Palstan Tamperelaiset, mitä mun ehdottomasti tulis tehdä maanantaina Tampereella? Onko jotain äksöniä? Kesäteatteria?
Kerro vähän tarkemmin preferensseistä, niin yritän keksiä! Uimaranta, terassi, liikuntaa vai mitä teatterin lisäksi? Menoinfosta saa tietoa, mut tulee turhan iso läjä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pertsu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Hiiohoi! Mitenhän tänään laiskottelis?

Palstan Tamperelaiset, mitä mun ehdottomasti tulis tehdä maanantaina Tampereella? Onko jotain äksöniä? Kesäteatteria?
Kerro vähän tarkemmin preferensseistä, niin yritän keksiä! Uimaranta, terassi, liikuntaa vai mitä teatterin lisäksi? Menoinfosta saa tietoa, mut tulee turhan iso läjä.
Kummilapsi menee kavereineen Särkänniemeen, sisko ja minä kulutetaan päivä muissa puuhissa. Sais ehkä mennä enemmän sinne kulttuurin puolelle shoppailun oheen. Syrra ei luonnonvesissä ui ja on muutenkin liikunnan suhteen rajoittunut. Ehkä kylpylä vois vielä mennä... Mutta koko päivä on aikaa, pitää olla useaa sorttia :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pertsu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ok :D Tammelantori tai Laukontori ja joku kala-annos sekä jäde. Arboretum on hieno paikka keskustan tuntumassa. Munkkikahvit Pyynikin näkötornilla...tai piknikki Koskipuistossa. Kulttuuritarjonnan näet parhaiten ym. nettisivulta. Shoppailussa suosisin Koskikeskusta ja tietenkin ytimen pikkuliikkeitä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pertsu

Viesti Kirjoittaja exsu »

Olis myös tällästä: http://www.tampereenviinikyla.fi/
Tällästä: http://www.kukkaisviikot.fi/

Lisäksi suosittelen lounaaksi Kauppahallin 4 vuodenaikaa- ravintolan kalakeittoa ja jälkiruoaksi Tampereen jäätelötehtaan jätskiä esimerkiksi Tallipihalla. http://www.tampereenjaatelotehdas.fi/gelateria.html

Koskikeskuksessa on Gina Tricot, Lindex ja pari urheilukauppaa. Shoppailuun suosittelen Ideaparkia.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Vastaa Viestiin