Työmaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25564
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Työmaanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:ohyeah:

Kivaa olla taas töissä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Työmaanantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Tänään sukuloimaan miehen suvun luokse. On siitä jo taas milte vuosi vierähtänytkin kun sinne ollaan päästy käymään. Ja pääsenpä samalla näkemään Pyhän Olavin päivän, kuulemma ainoan kaupunkitapahtuman kaupungissa...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Työmaanantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Höh. :(

Tänne tuli talavi, vain 24 astetta luvattu tälle päivälle, nyyh. Onneksi huomiselle luvataan 27, niin ehkä taas tarkenee :)
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25564
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Työmaanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^ Lusikat jakoon?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Työmaanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ensimmäinen työpäivä liian lyhyen loman jälkeen. Mökki se rapistuu koko ajan. Omat ja lähipiirin kädentaidot ovat kehnot, ja pätevät sukulaiset ovat jo vanhoja. Perillinen osoittaa kiinnostusta remontointiin, mutta on vielä kovin nuori (7-v). Ainoa toivo lienee teettäminen rahalla lottovoiton turvin tai sitten pyrkiminen vaikka Huvila & Huussi -ohjelman kohteeksi.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Työmaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Ensimmäinen työpäivä liian lyhyen loman jälkeen. Mökki se rapistuu koko ajan. Omat ja lähipiirin kädentaidot ovat kehnot, ja pätevät sukulaiset ovat jo vanhoja. Perillinen osoittaa kiinnostusta remontointiin, mutta on vielä kovin nuori (7-v). Ainoa toivo lienee teettäminen rahalla lottovoiton turvin tai sitten pyrkiminen vaikka Huvila & Huussi -ohjelman kohteeksi.
Joku, kuka vaan, mentori alkuun kertomaan sudenkuopat ja perusjutut, netistä loput. Mä olen itse sellainen semikäsi, koska läjipiirissäni ei ole juuri kädentaitoisia ollut opastamassa. Mutta kyllä esmes netin videot ovat hyvä tuki. Kaikenlaisia koneita olen tänäkin kesänä ekaa kertaa kokeillut terdeä tehdessäni. Palkitsee.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Työmaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hypättiin aamulla väärään metroon, joten menimmekin toiseen ostoskeskukseen kuin oli tarkoitus. Shoppailin itselleni kassillisen vaatteita (30€) ja irtoteriä käyttävän partahöylän (55€). Pieneen nälkään kokonaisena grillattuja kuningaskatkarapuja (15€). Nyt hiukan rommia naamaan ja pienet siestat, illalla argentiinalaiseen pihviravintolaan kunnon eväkselle ja baariin tiirailemaan misuja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Työmaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti: baariin tiirailemaan misuja.
Taktinen väärä pois ja näpyllä ykköspesälle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Työmaanantai

Viesti Kirjoittaja saira »

exPertti kirjoitti:
saira kirjoitti:Pyhän Olavin päivän, kuulemma ainoan kaupunkitapahtuman kaupungissa...
Ei kai se ainut ole, mitä Elojaisille tapahtui?
Näemmä Elojaiset vietetään tänäkin vuonna, mutta se taitaa olla enemmän ravintoloiden oma tapahtuma kuin kaupunkitapahtuma sinänsä?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin