Ilmastointi on kiva -tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Ilmastointi on kiva -tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Näin on, ulkotyöläisille toivotan jaksamista.
Paras päivä ikinä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ilmastointi on kiva -tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Konttorien naiset aina kitisevät ilmastoinninsta, milloin puhaltaa liian kylmää, milloin kuumaa, vetääkin. Tekisi mieli sanoa, että menkää perkele raksalle 20 asteen pakkaseen, niin eiköhän lopu kitinä ilmastoinnista.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16597
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ilmastointi on kiva -tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Älä sano. Ei relevantti kontrastiluokka niille ole raksaäijät, vaan yksityishuoneessaan omaa ilmastointiaan säätävä James P.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ilmastointi on kiva -tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Täälläkin rouvat vetävät villapaitaa päälle, kun itse tulee hyvin toimeen t-paidalla (ok, läski lämmittää). Nyt tosin vaikuttaisi siltä, että kenelläkään ei ole kylmä, korkeintaan valitetaan tehottomasta ilmastoinnista.

Naisvaltaiset työpaikat ovat kyllä aika masentavia, ei keskustelunaiheita, ei ymmärrystä esim. urheilusta, puhetta meikeistä ja ruoanlaitosta ja nuorien naisten tapauksessa jatkuvaa rahan kärttämistä vauvalahjoihin. Senpä takia en mene kahvihetkille ja syön aina yksin omassa parhaassa seurassa. On täällä pari miestäkin (4), mutta he ovat jo eläkeikäisiä tai ainakin liian vanhoja ja vielä urheilun ylenkatsojia. Nuoret miehet (2 kpl) ovat puolestaan näitä munattomia nykymiehiä, joille on opetettu jo kohdusta saakka, että nainen on luomakunnan kruunu.
Paras päivä ikinä.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Ilmastointi on kiva -tiistai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Kotona sisälämpötila tasaiset +28°, ulkona vähän enemmän. Ei ilmastointia, paitsi autossa.
Lähden siitä huolimatta paahteiselle metsärinteelle poimimaan vadelmia, koska voin.
(tykkään kesästä ja helteistä)
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ilmastointi on kiva -tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti:Älä sano. Ei relevantti kontrastiluokka niille ole raksaäijät, vaan yksityishuoneessaan omaa ilmastointiaan säätävä James P.
Olin istunut tässä huoneessa 10 vuotta, ennen kuin juuri pari kuukautta sitten huomasin, että tuolla nurkassa tosiaan on termostaatti.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16597
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ilmastointi on kiva -tiistai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Älä sano. Ei relevantti kontrastiluokka niille ole raksaäijät, vaan yksityishuoneessaan omaa ilmastointiaan säätävä James P.
Olin istunut tässä huoneessa 10 vuotta, ennen kuin juuri pari kuukautta sitten huomasin, että tuolla nurkassa tosiaan on termostaatti.
Mä voin kyllä kuvitella, miten paljon veronkiertokeskuksen konttoriorjia sieppaisi, kun James tulisi selittelemään, että ei pidä tätien valittaa, koska raksaäijät, talvisota, veteraanit, suo, kuokka ja jussi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ilmastointi on kiva -tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ihmiskeho sopeutuu kuumuuteen alle viikossa, en käsitä terveiden ihmisten jatkuvaa valitusta keleistä. Aina on joku pielessä. Jos keskittyisi elämässä niihin asioihin joihin voi oikeasti vaikuttaa, se voisi olla siedettävämpi elääkin kuolemaan saakka.

Heräsin, puin bikinit ja nyt otan terassilla aurinkoa pakaroille. Läski on nätimpää päivettynenä. :]

Edit: 75-vuotias raksaäijä isäni on parhaillaan jossain huputetun talon julkisivulla tekemässä jotain, jota nuoremmat ei osaa. Sanoi, että lämpötila on jotain 60-70 luokkaa, mutta että Jaffalla selviää. O.o Loput voi ehkä lukea Iltalehdestä...
Viimeksi muokannut Vesper, 05.08.2014 10:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ilmastointi on kiva -tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Älä sano. Ei relevantti kontrastiluokka niille ole raksaäijät, vaan yksityishuoneessaan omaa ilmastointiaan säätävä James P.
Olin istunut tässä huoneessa 10 vuotta, ennen kuin juuri pari kuukautta sitten huomasin, että tuolla nurkassa tosiaan on termostaatti.
Mä voin kyllä kuvitella, miten paljon veronkiertokeskuksen konttoriorjia sieppaisi, kun James tulisi selittelemään, että ei pidä tätien valittaa, koska raksaäijät, talvisota, veteraanit, suo, kuokka ja jussi.
Ilmastoinnista kitisiminen tarkoittaa ainoastaan, että elämässä ei ole oikeita ongelmia.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 05.08.2014 10:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Ilmastointi on kiva -tiistai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Riemumieli kirjoitti:Naisvaltaiset työpaikat ovat kyllä aika masentavia, ei keskustelunaiheita, ei ymmärrystä esim. urheilusta, puhetta meikeistä ja ruoanlaitosta ja nuorien naisten tapauksessa jatkuvaa rahan kärttämistä vauvalahjoihin.
Ei siis ymmärrystä urheilun katsomisesta? Kamalaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ilmastointi on kiva -tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

sivustahuutaja kirjoitti:Ei siis ymmärrystä urheilun katsomisesta? Kamalaa.
No esim. futiksen mm-kisat on maailman suurin urheilutapahtuma, ja jos ymmärrys on tasoa potkitaanko jossain jotain palloa, on parempi pysyä poissa, ettei tarvitse vastata tuon tyyppisiin kiinnostuksen osoituksiin.
Paras päivä ikinä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ilmastointi on kiva -tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Mä voin kyllä kuvitella, miten paljon veronkiertokeskuksen konttoriorjia sieppaisi, kun James tulisi selittelemään, että ei pidä tätien valittaa, koska raksaäijät, talvisota, veteraanit, suo, kuokka ja jussi.
Ilmastoinnista kitisiminen tarkoittaa ainoastaan, että elämässä ei ole oikeita ongelmia.
Sinulla on väärä asenne Dave. Lähdet valittamaan niille nillittäjille takaisin, että on kyllä kuuma. Bollinger ei meinaa millään pysyä 100tonnin katumaasturini jääkaapissa kylmänä ja sitten köyhätkin kulkevat ilman paitaa ihan kuin hyvä keli olisi jokaisen perusoikeus. :)
Hyvä idea! Täytyy varmaan jättää Range Roverin lisävarustekuvasto vahingossa auki kahvihuoneen pöydälle

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Ilmastointi on kiva -tiistai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Haha, munsta on hassu seurata, kun ihmiset itkee kuumuutta. Ei mene kauan, niin itketään sadetta tai tuulta tai kylmyyttä. Aina on joku itkun aihe ilmoissa :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ilmastointi on kiva -tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onko työpaikkakiusaamista kun pomo uhkasi hieroa mun päätä ja mahaa jos en lähde ensiyöksi istumaan lentokoneeseen?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ilmastointi on kiva -tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Seksuaalista ahdistelua!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Ilmastointi on kiva -tiistai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Hahah, muistan kun joskus ilmoitit, että pyöräily on perseestä. Et ehkä ihan noilla sanoilla, mutta jotain sinnepäin. Jäämme odottelemaan homosaatiota(si) :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ilmastointi on kiva -tiistai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homoilu on miesten hommaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ilmastointi on kiva -tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Noin kk sitten lohkesi 15 vuotta sitten juurihoidetusta hampaasta iso pala. Päivystäjä sanoi, ettei voi enää korjata vaan poistaa ja laittaa implantti tai kuitusilta tilalle. Pari päivää myöhemmin hammastarkasruksessa hammaslääkäri totesi saman, ja suositteli todella hyvää hammaslääkäriä. Tänään tavattiin sen surffarilta näyttäneen känsikkään kanssa ja se ei todellakaan halunnut poistaa hammasta, vaan tekee tilalle keraamisen kruunun. Hoito alkoi, ja nyt pitäis osata olla viikko hymyilemättä kovin leveästi. Vaikeeta on!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ilmastointi on kiva -tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Valittajista valittaminen on kuin sammuttaisi puhaltamalla nuotiota. Kaikesta saa tietenkin valittaa, pitää vaan muistaa vaihtaa usein kuulijaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Ilmastointi on kiva -tiistai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Oho, kolahtiko pahasti? :D *puhaltaa pipiin*
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ilmastointi on kiva -tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aina välillä on jännää, ihmettelin kun oli verta ympäriinsä. Poskesta löytyi sentin halkaisijalla oleva reikä. Mitähän nyt taas?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Ilmastointi on kiva -tiistai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Sulta alkaa selkeesti osat lahota. Se olis vuosihuollon aika ennen kuin koko romu hajoaa käsiin. Tai sitten olet biojäte, joka on alkanut hajota. Sille ei oikein ole mitään tehtävissä.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Vastaa Viestiin