ViileäPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: ViileäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Lisää pökköä pesään eli 30–40 astetta Celsiusta kiitos.
Paras päivä ikinä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: ViileäPerjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Hitsin pitsi, taas sorvausta koko viikonloppu. Rahan ahneus ei ole hauska asia, vaikka se naurattaakin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: ViileäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

James Potkukelkka kirjoitti:Hitsin pitsi, taas sorvausta koko viikonloppu. Rahan ahneus ei ole hauska asia, vaikka se naurattaakin.
Anna mulle osa, niin et leimaudu ahneeksi vaan hyväntekijäksi.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: ViileäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vitun kiva, että viileni. Jaksaa ihan eri tavalla, eikä koko ajan väsytä. Kunhan saan kympin palaverin pidettyä eli päivän kolmannen, aion vetää loppu päivän pintakaasulla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: ViileäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Apua, mikä kaatunut vähäpukeinen tarjoilijatar täällä päivysti hetken!

Mutta joo, Seurasaareen pakertamaan koulutehtäviä. Hirvee rutistus, mutta jos sais homman loppusuoralle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: ViileäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ei saisi käyttää suihkua, koska se "kotelo" vuotaa. Siihen pitää vaihtaa joku osa ja osanvaihtajan piti tulla eilen - ei tullu! Tuleekohan tänäänkään. Mun on PAKKO päästä suihkuun ja aion jumalauta mennä; ihan sama onko korjattu vai ei, prkl! En ala saastaisena hillua. Niin.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: ViileäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tässähän ihan perse hikoaa, kun ajattelee, että kohta alkaa YU:n EM sekä kori- ja lentopallon MM-kisat. Huikee penkkiurheilusyssy...tai kesä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: ViileäPerjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tässähän ihan perse hikoaa, kun ajattelee, että kohta alkaa YU:n EM sekä kori- ja lentopallon MM-kisat. Huikee penkkiurheilusyssy...tai kesä.
Kiinnostuksesi ei ole minulta pois. Henk. koht. EVVK.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: ViileäPerjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kreitsu kirjoitti:Ei saisi käyttää suihkua, koska se "kotelo" vuotaa. Siihen pitää vaihtaa joku osa ja osanvaihtajan piti tulla eilen - ei tullu! Tuleekohan tänäänkään. Mun on PAKKO päästä suihkuun ja aion jumalauta mennä; ihan sama onko korjattu vai ei, prkl! En ala saastaisena hillua. Niin.
Tekevätkö gynekologit kotikäyntejä?!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: ViileäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Missä viileetä??
Ajelin äsken reilut 3 tuntia raivaussahan kolmioterällä puutarhan kasvustoa matalaksi ja mökkitien reunojen heinikoita. Nyt oon nesteyttänyt kolmella litralla kaivovettä ja vielä tarviin ainakin litran :mrgreen:
Iltapäivällä tsiigaamaan kotia ja askartelemaanpaskartelemaan jotain puutarhajuttuja sinne.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: ViileäPerjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Dynamo kirjoitti:Missä viileetä??
Ajelin äsken reilut 3 tuntia raivaussahan kolmioterällä puutarhan kasvustoa matalaksi ja mökkitien reunojen heinikoita. Nyt oon nesteyttänyt kolmella litralla kaivovettä ja vielä tarviin ainakin litran :mrgreen:
Iltapäivällä tsiigaamaan kotia ja askartelemaanpaskartelemaan jotain puutarhajuttuja sinne.
Onko klapit jo seipäillä?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: ViileäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

^
Heinäseipäät ja humalasalot klapeina?
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: ViileäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pitäisi lähteä landelle maalaamaan Dumiksen mökin seiniä, mutta ensin pitäisi saada maalattua oman eteisen seinä. Ei vain viitsi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: ViileäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti:Pitäisi siivota kun viikonloppuna olisi reissuun lähtö, mutta ei olis oikein inspistä. Meidän kämppä tosiaankin näyttää siltä, että täällä siivotaan vain jouluksi, juhannukseksi ja inspiraation iskiessä. Harmillisesti siivousinspis iskee usein töissä, kuten eilen illalla. Siellä on nyt kiillotettuja ruokailuvälineitä rivissä ja lautaspinot viivasuorassa kiiltäviksi pyyhityillä hyllyillä, mutta kotona villakoirat pyörii iloisesti sänkyjen alla ja takapihan heinikko kutittelee jo polvia. Ehkä kotitöistä pitäisi maksaa palkkaa.
^ Kutsu arvovaltaisia vieraita, tulee siivottua puoliväkisin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: ViileäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Bollocks! Me poistutaan viikonlopuksi pikku-ukon kanssa härmäläisten kiusaksi ja kämppää tulee asuttamaan kaunis nuori nainen siksi aikaa. Hyvissä ajoin ilmoitin, että täällä on niin saatanan kuuma, että siivoominen ei kuulu vaihtoehtoihin - kämppä jää kaaoksen valtaan. Ei toi mun kämppä mitään poikamies boxin tunnusmerkkejä täytä, mutta ei se missään tapauksessa siistikään ole. Siivotaan sitten kunnes seinät jäähtyy.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: ViileäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jonottelen verenluovutukseen, tuskaista on.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: ViileäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Jonottelen verenluovutukseen, tuskaista on.
Onko CR7:a näkynyt?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: ViileäPerjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vesper kirjoitti:Jonottelen verenluovutukseen, tuskaista on.
Mä oon odottanut, että Dave kommentoisi tähän "Älä luovuta!". Ehkä jopa Ylle. Itse joutuu puujalkailemaan. :cry:
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: ViileäPerjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Se on just niin tätä, nykyään on niin vaikeeta saada pätevää henkilökuntaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin