Liikennekannallepano Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Liikennekannallepano Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Liikennekannallepano Perjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Vapaapäivä lasten kanssa kotona. Illemmalla pitsaa ja saattaapa tuo kaksipyöräinen kulkijakin haluta muutaman tunnin turneelle... Tänä kesänä onkin ajettu vain noin puolet siitä mitä aikaisempina kesinä eli rontti 6 kiloa.
Amazing shit happens!
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Liikennekannallepano Perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Jaha,

pari viikonloppua tuli oltua suhteellisen hissukseen, mitä nyt Assyilla kävin ja koiravahtina olin. Mutta nyt on taas alkamassa toimintatäytteinen kausi:

Tänään isken Mäntyharjulle keikalle, voi olla että tulee toinen veto vielä huomenna, mutta ainakin tänä yönä tarjoilen tummaa paahtoa tanssioille.

Ensi viikonloppuna alkaa Loma prt.2, mikä startataan Saimaalla kauden päättäjäiskokoontumisessa ( en oo soittamassa,vaan juhlimassa), mistä tullaan kotia sunnuntaina ja heti maanantaina lähtö toiseen kotimaahan, eli Hollantiin. Amsterdamissa pari päivää, mistä Leeuwardeniin jossa alkaa torstaina festarit, mitkä kestää seuraavan viikon maanantaille. Sieltä Arnheimiin viettämään palautumista romanttisissa merkeissä neidon kanssa pariksi päiväksi, josta takaisin Amsterdamiin, missä vielä parin päivän chillaukset. Omaa keikkaa pukkaa heti kun pääsee kotia reissusta.

Varasin tuosta huoneen Arnhemissä, uskomattomia arvosteluja saanut romanttinen B&B paikka, oma terassi suoraan Reineen..

Kuva

Huone:

Kuva

Tää ois voinu mennä lomamatka-retosteluun :P
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Liikennekannallepano Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Aikas upee mesta. Linkki?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Liikennekannallepano Perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Bluntly kirjoitti:^ Aikas upee mesta. Linkki?
http://www.drijfpaleis.nl/

Tosin paikka on yhden kaverin elämän työ- henkinen ratkaisu. Siellä on 3 huonetta, eri teemoilla kaikki. Aamupala kuuluu hintaan. 75 euroa per yö.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Liikennekannallepano Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viikonlopulle llistattu kaksikymmentäkaksi tehtävää. Montakohan tulee oikeasti tehtyä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Liikennekannallepano Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Liikennekannallepano Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Melkein täytyy taipua Kauppiin lenkille, kun työajalla saa. Puolimaraan ois kuukausi aikaa ja jonkinlaiseen kuntoon olis päästävä. Toistaiseksi jalat ovat kestäneet parin viikon reenit hyvin, kun on saanut hiekkabaanalla pistellä. Sormimurtuma on ollut hankkeelle vain hyväksi, koska futisharkat ja pelit eivät juoksukuntoa kasvata, vaan lähinnä syövät sitä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin