Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
KGrilli

Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

... on siis ollut tänään. ymmärtämystä, sääliä ja pahoitteluja on jaettu enemmän kuin yhteisessä, monivuotisessa historiassamme koskaan. traumoja on paljastettu, sielut revitty auki ja ystävällisten kityilijöiden avustuksella kipua on puhallettu edes hiukan pois.

niinpä haastan teidät kaikki sanomaat jotain hyvää toisesta kityilijästä.

minä aloitan:

Elppis / sulla on kaunis vartalo, ihana puhetapa ja sä vaikutat olevan tasapuolinen ja avarakatseinen, ulkopuolella kaikkien kuppikuntien. kadehdin sinua. sinun kaltaisesi ihminen olisi varmasti hyvä ystävänä ja soulmatena.

Patz / sulla on hyvä, nopea ja nokkela huumorintaju. olet myös esimerkki naisesta jolla on elämä hallinnassa, etkä itkeä vinkuen odota elämäsi miestä saapuvaksi valkoisella ratsullaan. lisäksi sulla on hirmukauniit sääret.
tuulenpuiska

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Mä haluaisin todeta tähän ketjuu jotta HAISTAKAA MÄMMI KOKO KONKKARONKKA! Ootte rumia ja jalkahiki haisee!
1108

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja 1108 »

On se 1108 vaan herttainen ja ymmärtäväinen ihminen. Kityn roolimalli parhaimmasta päästä.

Te loput, no, olette perseestä.
KGrilli

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

pojat pois pilaamasta mun kaunista ja herkkää ketjua .... :p:
1108

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja 1108 »

*suksii vittuun ketjusta*
Aito_Johanna

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Edith ja mustaenkeli: olette kerrassaan miellyttävää, hauskaa, nokkelaa ja älykästä seurapeliseuraa.

pertzi, Bluntly: tekin olette miellyttävää ja hauskaa seurapeliseuraa. On kivaa, kun aina häviätte, niin meille naisille jää parempi mieli.
killkill

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja killkill »

Nykyinen avattarani on parhaan näköinen sou faar. Olen tässä kuvassa erittäin komea.
Avatar
Ruthlessboy
Kitinäaddikti
Viestit: 93
Liittynyt: 20.11.2005 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Ruthlessboy »

Kaikki naiset saa ihan oikeasti mun kanssa...puznuz :jouden:
gullible

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja gullible »

Ruthlessboy kirjoitti:Kaikki naiset saa ihan oikeasti mun kanssa...puznuz :jouden:
Maksimum respekt.
nypari

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja nypari »

Imelää touhua ketään alkaa erikseen jossakin ketjussa kehumaan. Ei pysty, ei luonnistu. Sisäsiittoista ja teennäisen väkinäistä.
Hebuli

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

KGrilli kirjoitti:niinpä haastan teidät kaikki sanomaat jotain hyvää toisesta kityilijästä.

minä aloitan:
Etkä aloita. Liian helppo tehtävä kun saa valita omat parhaat virtuaaliystävänsä joita kehua. Vaikeuskerrointa lisää: kerro ilman piilovittuilua jotain oikeasti hyvää pahimmista, mahdollisesti muiden valitsemista jos ei itse osaa valita, palstainhokeistasi? Sinä voit kertoa ihanimmat puolet vaikkapa Manalasta, gulliblesta, Gattacasta ja Hebulista.

Minä aloitan vaikka LuckyLuciano:sta ja EveryWoman:stä (kertooko se jotain minusta että valitsin nimenomaan naisia kommentoitavaksi?). Molemmat vaikuttavat tosi kauniilta ja oppineilta naisilta, ja joskus ihmetyttää miten joku voi kirjoittaa niin virheetöntä asiatekstiä. Jos Kity olisi yliopisto, he olisivat molemmat luultavasti cheerleadereita. Tässä yhteydessä kannattaa muistaa että toisin kuin jenkkileffat väittävät, cheerleaderit ovat yleensä myös eteviä opinnoissaan, eli kuuluvat kaikilla mittareilla yliopistojen kärkikastiin. Ainakin LL (jonka olen nähnyt livenä toisin kuin EW:n) kiinnittäisi heti huomioni positiivisesti täydessä ravintolaympäristössä yleisellä olemuksellaan.

EDIT: Myös Manalan ja gulliblen/1108:n/ninnithequeenin/niban haluan nähdä kommentoivan toisiaan. Hopi hopi!

Ps. Lisää vaikeustasoa: jos kehunnan kohde on havaitsevinaan viestissä tippaakaan piilovittuilua, tehtävä epäonnistui. Kohteen pitää tarkentaa missä piilovittuilu ilmeni.
1108

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:Nykyinen avattarani on parhaan näköinen sou faar. Olen tässä kuvassa erittäin komea.
Pistin paremman.
killkill

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja killkill »

1108 kirjoitti:...Pisti paremman...
Katsotaanpas, mitä arkistoistani löytyy..
Avatar
Ruthlessboy
Kitinäaddikti
Viestit: 93
Liittynyt: 20.11.2005 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Ruthlessboy »

Hah! Mun avatar sentään kertoo totuuden!
Edith

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Edith »

Aito_Johanna kirjoitti:Edith ja mustaenkeli: olette kerrassaan miellyttävää, hauskaa, nokkelaa ja älykästä seurapeliseuraa.

pertzi, Bluntly: tekin olette miellyttävää ja hauskaa seurapeliseuraa. On kivaa, kun aina häviätte, niin meille naisille jää parempi mieli.
Oih, samikset, paitsi että tohon mun kohdalle voi tietty vaihtaa sut! Vaisut joulujuhlat 17.12? Vai jo 10.12.? Mä saan noihin ajankohtiin mennessä jo varmaan imuroituakin, niin tänne uskaltais kutsua ihmisiä ja ne uskaltais liikkua täällä sukat jalassa. (Viimeksi imuroin elokuussa.)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Hebuli kirjoitti: Minä aloitan vaikka LuckyLuciano:sta ja EveryWoman:stä (kertooko se jotain minusta että valitsin nimenomaan naisia kommentoitavaksi?)
Ei, vaan se kertoo sen että et pidä ihmisistä, jotka kirjoittavat nimensä yhteen.

Mie voisin kertoa kivoja juttuja miun palstanemesiksestäni Annasta, mutta sillä nousisi vain pissa hattuun. Toisaalta sitten sen ei tarvis juosta vessassa jatkuvasti. Hmm.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Mojo »

No vittu puznuz!

Tyytyväinen?
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

<---- Olin Tampereen kaunein lapsi.
Hebuli

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Mylwin kirjoitti:Mie voisin kertoa kivoja juttuja miun palstanemesiksestäni Annasta, mutta sillä nousisi vain pissa hattuun.
Ei kelpaa, varsinkin kun tuo jo sisälsi (piilo)vittuilua, joten uusiksi meni. Homman pitäisi kai edetä niin että muut nimeävät henkilön tai henkilöt joita jonkun pitää kehua vilpittömästi. Sä olet tuollainen kaikkien kaveri... mutta voisithan sä kirjoittaa oodin vaikka möllistä.

Joitakin ehdotuksia jotka voisivat vähän pussnussia vilpittömästi:

Manala vs gullible
Gattaca vs gullible
Kgrilli vs Manala
Kgrilli vs gullible
Kgrilli vs Gattaca
1108 vs Manala
AitoJohanna vs LuckyLuciano
AarneAnkka vs AitoJohanna
AarneAnkka vs KGrilli
Melnais vs SingleMalt
RolloTomasi vs Melnais
SingleMalt vs Keikaus
gullible vs Keikaus ("Kulta!" lasketaan vittuiluksi)
Ann vs Manala
Hellbell vs gullible

Onhan noita. EDIT: Muutama pusnus-pari lisätty.
Viimeksi muokannut Hebuli, 24.11.2005 8:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Hebuli kirjoitti: Joitakin ehdotuksia jotka voisivat vähän pussnussia vilpittömästi:
Gattaca vs gullible
.
Ei tule hetikään mieleen.. mietin.. tässä saattaa kuu närettä kiertää....
Ratkaisu: Ei puznuzia, en ole homoseksuaali.
Hebuli kirjoitti: Kgrilli vs Gattaca
.
Saanko sanoa vielä kerran ilman että taas tulkitsee vittuiluksi?
KGrilli ei ole lihava.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Niba »

Gattaca kirjoitti:
Hebuli kirjoitti: Joitakin ehdotuksia jotka voisivat vähän pussnussia vilpittömästi:
Gattaca vs gullible
.
Ei tule hetikään mieleen.. mietin.. tässä saattaa kuu närettä kiertää....
Ratkaisu: Ei puznuzia, en ole homoseksuaali.
Hebuli kirjoitti: Kgrilli vs Gattaca
.
Saanko sanoa vielä kerran ilman että taas tulkitsee vittuiluksi?
KGrilli ei ole lihava.
Kyllä poikuus oli parhaimmillaan kun vuodatti vain omiaan!
Hö, joo.. niks niks puznuz
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Elppis, olet hauskaa seuraa ja kiva kaveri. Lisäksi omaat uskomattoman taidon tippua hevosen kuin hevosen selästä. Harmi, kun Viron pikkarit jäi tänä vuonna väliin, noh ensi vuonna sitten ;)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Hebuli kirjoitti:Ei kelpaa, varsinkin kun tuo jo sisälsi (piilo)vittuilua, joten uusiksi meni. Homman pitäisi kai edetä niin että muut nimeävät henkilön tai henkilöt joita jonkun pitää kehua vilpittömästi. Sä olet tuollainen kaikkien kaveri... mutta voisithan sä kirjoittaa oodin vaikka möllistä.
Joo, mutta ihan vilpittömästi kertoisin kivoja juttuja!

En mie ole oikeastaan kenenkään "kaveri", mutta yritän kovasti olla muodostamatta mitään ennakkokuvaa tai jatkuvaa vihanpitoa kenenkään kanssa. Väännän niiden kanssa, joiden kanssa olen eri mieltä ja olen samaa mieltä niiden kanssa joiden kanssa olen. Siitäkin huolimatta että varmasti löytyy sellaisiakin ihmisiä, joiden maailmankatsomusta tai mielipiteitä en alkuunkaan alleviivaa ja sellaisia, joiden kanssa olen usein samaa mieltä.
Viinikumin, AJ:n ja fawkesin kanssa taisteltiin cityllä, singlemaltin kanssa väännetty kättä kovastikin, kuten myös sivustahuutajan, Lilon, EW:n, midan, Gattacan ja Homeboyn, .. öö .. onhan noita. Varmasti joskus jokaisen aktiivisesti mielipiteitään kirjoittaneen kanssa.
Mutta en mie anteeksi pyytele, koska mielipiteenvaihto on miusta ollut lähinnä hedelmällistä vaikka ärräpäitä on välillä lennellytkin.
Vaikka toisen mielipide tuntuisi kuinka absurdilta ja siihen tulisi vastattua kärkevästikin niin eihän se sitä tarkoita että sitä henkilöä vihaa.
Vihaaminen on bad for you, m'kay?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Aito_Johanna

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Hebuli kirjoitti: AitoJohanna vs LuckyLuciano
Helppo. LuckyLuciano on galleriakuvansa perusteella (livenä en ole tavannut) kaunis nainen ja kirjoittaa kieliopillisesti huoliteltua tekstiä.
Hebuli

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Muokkaa-napin sijoittaja pitäisi hirttää munistaan. Pusnus.
Vastaa Viestiin