Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Gina kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Ihania asioita :h:
mulla tuli hirmu hyvä mieli tästä ketjusta :) Mä aion nähdä teitä ystävät livenä enemmän, aikaa saa aina kellosta lisää!
Niin tuli mullakin!! Kiitos E & E & G !!!

*tempas ihan sanattomaksi ja tipan melkein linssiin*
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Ann »

Teille, joita ei mainita tässä ketjussa:

Ilman teitä tämä olisi kovin turhaa, pelkkä chatin jatke.

Haluaisin myös kiittää Jeesusta, Buddhaa ja Robin Hoodia.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Patz

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Patz »

Otan haasteen vastaan ja kehun Nibaa: Vaikka skippaan automaattisesti lähes kaikki herran kirjoittamat viestit (koska en vaan ymmärrä niitä), on miehen pakko olla yleissivistynyt ja fiksu mies, sillä hän pieksi minut ja Lolitan Trivial Pursuitissa.


Ja sitten pari muuta, ei-niin-inhokkiakin:

huima: Tämä piilovittuilun mestari, joka välillä pitää teflonmaskiaan liiankin esillä, on varmasti sisimmissään herkkä ja rakastettava runopoika. Toivon hänelle vaahtokylpykaveriksi pientä ja kipakkaa runotyttöä.

Vaikka exille ei pitäisi hyvää toivottaakaan, toivotan Kimmenille kaikkea hyvää elämässä. Sinun täytyy olla sisimmässäsi hyvä ihminen, sillä olet kestänyt oikutteluani jo vuosikausia seurustelumme päättymisen jälkeenkin.
Enthu

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Lolita kirjoitti:
Enthu kirjoitti:Perkele kukaan ei tykkää musta ku mua yhtään kehuttu eikö kityläiset näe mussa yhtään mitään hyvää :?:
Äläpäs poju kerjää!

Enthu on täällä kieroilevien ja ilkeilevien runkkarien keskellä piristävän viaton ja sinisilmäinen kirjoittelija. Enthu on hyvyys, meidän oma enkeli. Ja erittäin hyvää illanistujaisseuraa, vaikka se Enthulle aamuksi pahan olon tekeekin.
Ooh kiits Lolita :h:
RolloTomasi

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Hebuli kirjoitti:RolloTomasi vs Melnais
Minulla riittaa aika ja mielenkiinto sanoa, etta Melnais osaa antaa itsestaan lamminsydamisen hoitajan kuvan. Han on valittu, joka tuo tasapainon Kityyn ja hanen voimansa ovat suuremmat kuin kenenkaan muun. Han osaa manipuloida ihmisia erinomaisesti ja han tietaa olevansa muita parempi.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Ann »

KGrilli kirjoitti:traumoja on paljastettu, sielut revitty auki
Missä, missä, missä?
Rotan aivot valtasivat pääni.
PerttiMakimaa

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Hebuli kirjoitti:...sarkasmisuodattimeni läpi...

Tehtävä on kaksiteräinen miekka: joutuu/pääsee nimeämään mielestään pahimmat henkilökohtaiset palstainhokit, mutta pääsee/joutuu samalla kehumaan heitä ja miettimään mitä hyvää heissä oikeasti on. Laajentaa vähän sitä pers'pektiiviä.
Voi hitto. Tein jo yhden kehun valmiiksi kunnes huomasin, että se ei saa olla sarkasmia vaan vilpitön kehu.

Back to drawing board. :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Niba »

Patz kirjoitti:Otan haasteen vastaan ja kehun Nibaa: Vaikka skippaan automaattisesti lähes kaikki herran kirjoittamat viestit (koska en vaan ymmärrä niitä), on miehen pakko olla yleissivistynyt ja fiksu mies, sillä hän pieksi minut ja Lolitan Trivial Pursuitissa.
.
Komppaan edellistä täysillä.
Kyllä ne tytötkin jotain tiesivät, eivät voi siis täysin tollojakaan olla!

En mä jaksaisi opetella ulkoakaan niitä, eräs veljeni ystävä opetteli kaikki vastaukset, opettelikohan kysymyksetkin? :lol: :lol:
Verkkotrivia vaikeusasteella vaikea onkin sit todella vaikea.

Patzillä on kyllä sopivan kokoiset ja Lolitalla riittävän pitkät!

Eikä tuottanut minkäänmuotoisia vaikeuksia!
Pyyhin Netikettiin..
Hebuli

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

RolloTomasi kirjoitti:
Hebuli kirjoitti:RolloTomasi vs Melnais
Minulla riittaa aika ja mielenkiinto sanoa, etta Melnais osaa antaa itsestaan lamminsydamisen hoitajan kuvan. Han on valittu, joka tuo tasapainon Kityyn ja hanen voimansa ovat suuremmat kuin kenenkaan muun. Han osaa manipuloida ihmisia erinomaisesti ja han tietaa olevansa muita parempi.
Hylätty suoritus. Zero poäng. Zöh püong.
RolloTomasi

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Hebuli kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Hebuli kirjoitti:RolloTomasi vs Melnais
Minulla riittaa aika ja mielenkiinto sanoa, etta Melnais osaa antaa itsestaan lamminsydamisen hoitajan kuvan. Han on valittu, joka tuo tasapainon Kityyn ja hanen voimansa ovat suuremmat kuin kenenkaan muun. Han osaa manipuloida ihmisia erinomaisesti ja han tietaa olevansa muita parempi.
Hylätty suoritus. Zero poäng. Zöh püong.
Miten niin? Kaikki on vilpitonta kehua.
Hebuli

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Kamoon hei. Mestarimanipuloija, osaa antaa itsestään kivan kuvan jne. Okei, se ei ollut edes piilovittuilua vaan ihan suoraa. Ainakin mun mielestä.

Oletko koskaan nähnyt Melnaisilta kirjoitusta joka on herättänyt sinussa positiivisia tunteita häntä kohtaan, joka on tuottanut sinulle positiivisen ahaa!-elämyksen tms.? Tai uskotko että kirjoituksistaankin huolimatta hän on kuitenkin oikeasti jollain tapaa mukava/hieno henkilö?

Tätähän tässä haetaan. Osaako arvioida toista objektiivisesti jättämällä närästykset hetkeksi kokonaan nurkkaan? Toki on mahdollista että eteen osuu henkilö josta kukaan ei yksinkertaisesti voi keksiä mitään hyvää sanottavaa, mutta epäilen.

EDIT: Jos Egipt kuuluisi kityn vakisakkiin, siinä voisi olla mulle haastetta. Mutta lähinnä sen takia että hän antaa itsestään niin vähän tietoa ulospäin, ja pelkästään provoilee. Mutta kai mä silti jotain positiivista sanottavaa siitä keksisin.
RolloTomasi

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Hebuli kirjoitti: Mestarimanipuloija
Jossa pahaa on mika?
Hebuli kirjoitti:osaa antaa itsestään kivan kuvan
Jossa pahaa on mika?
Hebuli kirjoitti:
Oletko koskaan nähnyt Melnaisilta kirjoitusta joka on herättänyt sinussa positiivisia tunteita häntä kohtaan?
Juu, viime joulukuussa.
Hebuli kirjoitti: Tai uskotko että kirjoituksistaankin huolimatta hän on kuitenkin oikeasti jollain tapaa mukava/hieno henkilö?
Ja missa kohtaa sanoin jotain sellaista, etteiko han olisi hieno henkilo?
Hebuli kirjoitti:
Osaako arvioida toista objektiivisesti jättämällä närästykset hetkeksi kokonaan nurkkaan?
Minahan sanoin hanesta paljon positiivista, etko huomannut?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Hebuli kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Hebuli kirjoitti:RolloTomasi vs Melnais
Minulla riittaa aika ja mielenkiinto sanoa, etta Melnais osaa antaa itsestaan lamminsydamisen hoitajan kuvan. Han on valittu, joka tuo tasapainon Kityyn ja hanen voimansa ovat suuremmat kuin kenenkaan muun. Han osaa manipuloida ihmisia erinomaisesti ja han tietaa olevansa muita parempi.
Hylätty suoritus. Zero poäng. Zöh püong.
Nooh, kyllä se kelpaa. Sitä kehuu minkä näkee, ja uskon että tuo vaati Rollolta paljon. Kiitos näistä ja Dumarin kauniista ajatuksista.

Vastapalveluksi RolloTomasi - Kertoessasi pidemmälti elokuvien maailmasta, ihailen tapaa jolla hahmotat kokonaisuuden ja samalla poimit elokuvasta pikkuseikkoja jotka tekevät siitä katsomisen arvoisen. Olet ollut suuri apu sekä minulle, että varmasti monelle muullekin joille klassikot eivät ole ennestään tuttuja. Olet myös lahjomaton, et sorru ihannoimaan elokuvaa vain siksi että se kuuluisa. En tiedä mihin suuntaat, mutta sinusta tulisi loistava elokuvakriitikko.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Herra Manala

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Huh, pelottavia olette. En minä ainakaan inhoa ketään palstalaista, joten ei minulla ole oikein annettavaa tämäntyyliseen ketjuun. Ainoastaan pidän muutamaa ihmistä tyhmänä, muttei sekään tarkoita sitä, että pitäisin ihmistä inhottavana tai muita huonompana. Ja joitakin provoan ihan vain huvikseni, niinkuin Gulliblea.

PUZNUZ!
Aito_Johanna

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Olenko minä kaikkien mielestä ilman muuta niin ihqu, että kukaan ei vaivaudu haastamaan toista sanomaan hyvää sanaa Aito_Johannasta? :?
Enthu

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Ninni on öh useimmiten terveellä tavalla sekaisin
Manalasta ei ole pahaa sanottavaa,joskin käy täällä viihdyttävänä
tekijänä niin palstalla kuin chatissakin.
Knkystä en ole saanut selvää käsitystä koska nähty varmaan vaan kerran
Elpalla hyvä huumorintaju,osaa kertoa kivoja juttuja,seuranpitämisen taito
Hunis saa aina tavalla tai toisella nauramaan
Lolita fiksu&suorapuheinen
1108 ristiriitainen,karhean kuoren alla hellä lämmin sydän
Tonttu vahvoja mielipiteitä/tiukkoja kannanottoja
AarneAnkka Kityn Hra Digikamera (ilman aarnea musta ois fiksua kuvaa)
Angita herkkä,syvällinen,taiteellinen
Huimah runosielu
Patz iso käsi pikkujoulujärjestelyistä 3.12
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja aasi »

Exsat: :oops:
Aito_Johanna kirjoitti:Olenko minä kaikkien mielestä ilman muuta niin ihqu, että kukaan ei vaivaudu haastamaan toista sanomaan hyvää sanaa Aito_Johannasta? :?
Haastan Aarneankan kehumaan Aito_Johannaa.

Omalta osaltani muistutan että olen jo kerran sanonut aika ihquksi. Kerron kyllä mikäli tilanne muuttuu..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
AarneAnkka

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

aasi kirjoitti:Haastan Aarneankan kehumaan Aito_Johannaa.
*käämit käryää* :x

Siveä ja kultturelli hieno nainen.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja aasi »

AarneAnkka kirjoitti: *käämit käryää* :x
:roll:
Tasan ei mene muumit kanootissa.
AarneAnkka

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

aasi kirjoitti::roll:
MutQ se on ollu ilkee mulle! :leuhka:
Hebuli

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Aito_Johanna kirjoitti:Olenko minä kaikkien mielestä ilman muuta niin ihqu, että kukaan ei vaivaudu haastamaan toista sanomaan hyvää sanaa Aito_Johannasta? :?
Olinhan mä tehnyt jo kaksi suhun liittyvää haastetta näppituntumalla.

Ja Manala, älä yritä livistää. Ei sanaa "pahin palstainhokki" tarvitse ottaa niin kirjaimellisesti. Se tarkoittaa vain samaa kuin virtuaalihenkilö jonka kirjoitukset useimmiten ohitat tai jotka silittävät sinua eniten vastakarvaan ihan mistä tahansa syystä.
Hebuli

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

aasi kirjoitti:Haastan Aarneankan kehumaan Aito_Johannaa.
Hahaa, tää todisti että olen Aasin ignore-listalla. Mähän ehdotin ihan samaa jo paljon aikaisemmassa viestissä. Et vain nähnyt sitä.

Huomaa miten rimaa hipoen kaikki suorittavat "inhokki"-kehunsa. :wink: Vaikka tällaista toimintaa ei olekaan erityisesti kielletty, itsensä saa yrittää ylittää myös tässä tehtävässä. Ottakaa mallia vailla Melnaisin kahdesta käyvästä suorituksesta. Tai sitten M on todellinen piilovittuilun raskaansarjan mestari.
tuulenpuiska

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Lapitii: *pus*

Lapitii: *nuz* *nuz* avec le handcuffs
ninnithequeen

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Enthu kirjoitti:Ninni on öh useimmiten terveellä tavalla sekaisin
Mä jo luulin ettei mua mainita :h:

Elppis Ihana ihminen, aidosti oikeasti hyvä ystäväni.
1108 Katso yllä.
Enttu Väärinymmärretty muru.
Slam Katso yllä.
Herra Manala IRL aivan loistava tapaus
Lolita Maailman kaunein nainen

Jeps, jatkuu myöhemmin, nyt ei JAKSA puzznuzzata kaikkia läpi. Teitä on niiiiiiiin monta :)
ninnithequeen

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tärkein unohtu:

Tuulenpuiska :p:
Vastaa Viestiin