Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »


En olekaan kuunaan avannut ketjua, mutta nyt sen teen. Nähdäkseni Nibbeli on avannut täällä kaikki ketjut eikä tarvi hirveä ennustaja olla, että tietää hänen olevan mustasukkainen ja laittavan oman ketjunsa...tai sitten joku muu valoinen pääsielu...

Mutta EI NYT etukäteen saisi tuomita.

OLI MITEN OLI, HALUAN ILMOITTAA juhlan paikan, eli palstallani Stadinarskan Sanomat jne...kyllähän te tiiätte tämn ketjun hehheh, tai jos ette tiiä niin...onkohan sen opettelulla mitään motivaatiota hehheh,

NIIN...VARMAAN TÄNÄ YÖNÄ TULEE 111111 LUKUKERTAA TÄYTEEN, SE ON TÄHTITIETEELLINEN LUKU!

VALTAVAN SUURET KIITOKSET KAIKILLE TEILLE,
:h: :h: :h: KOSKA ON TOKI varmaa, että kaikki ovat sen avanneet ja vähitenkin avvanneet vähintään muutaman kerran.

-----------

muutoin alkaa siis maanantai ja samalla syksy. en nyt tiedä kannattaako sitä teennäisesti tehdä mukavaksi erityisesti. olkaamme rehellisiä. hiukan mäntti juttu.

NO hyvää päivää kaikille ja hyvää syksyä

Toivoo kaikille tuttu, mukava ja luotettava

STADIN SYYSARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Arska, olet luvannut pitää noi värihäröilyt omassa ketjussasi.

Mutta asiaan; tpk!

Käytiin eilen 90%:sti huvin ja uteliaisuuden vuoksi parilla asuntonäytöllä. Ajatuksena on siirtyä Helsingin kantakaupunkiin, kun lapset ovat muuttaneet kotoa. Asia ei siis ole ajankohtainen muutamaan vuoteen.

Neliöt pitää puolittaa, koska uutta lainaa en enää halua ottaa ja eipä sitä tilaa enää niin paljoa tarvitsekaan.

Yksi asunto oli Punavuoressa. Pihassa oli hyvässä kunnossa oleva Lada. Saatoin todeta olevani hyvin voivan ironisen luovan luokan kaupunginosassa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vielä asunnoista. Haaveena olisi tietty joku Jugend-tyylinen talo. Tai sitten ehkä täysin uusi kerrostalo, tyyliin Emmy.

Noh, eihän sitä tiedä, onko sitä edes hengissä viiden vuoden kuluttua, mutta saahan sitä haaveilla!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Haaveilenhan minäkin loft-kämpästä ytimessä. Tai omakotitalosta korvessa.

Mutta kun veikkaus ei sponssaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Bluntly kirjoitti:Haaveilenhan minäkin loft-kämpästä ytimessä. Tai omakotitalosta korvessa.

Mutta kun veikkaus ei sponssaa.

Omakotitalo korvessa ei maksa kovin paljon.
Ai mistäkö tiedän... :P
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Omakotitalo korvessa maksaa, koska sitä korpea pitää kompensoida kaikella kivalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Omakotitalossa asuessa ei ehdi hyödyntää sitä kaikkea "kivaa" :D
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bluntly kirjoitti:Omakotitalo korvessa maksaa, koska sitä korpea pitää kompensoida kaikella kivalla.
Valitettavati orjien pitäminen on yhä kiellety.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kiukkutipu kirjoitti:Omakotitalossa asuessa ei ehdi hyödyntää sitä kaikkea "kivaa" :D
Auttaa kun ei osta vanhaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

So Hard kirjoitti:Valitettavati orjien pitäminen on yhä kiellety.
Ekohipit tulee tekemään ilmaiseksi kun liittää mainokseen sanat "luonnonmukainen" ja "ympäristöystävällinen". Antaa niille sitten papuja ja hevosenrehua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Ekohipit ei vaan tee mitään. Hyödyllistä siis. Ja kun ne kutsuu kylään niin hetikohta ne alkavat kuvittelemaan, että niillä on oikeuksia.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Omakotitalo korvessa maksaa, koska sitä korpea pitää kompensoida kaikella kivalla.
Valitettavati orjien pitäminen on yhä kiellety.
Homie tulee for free, kunhan muistaa välillä vähän potkia persuksille.

Orjista tulikin mieleeni, että palasin tänään 7 viikon jälkeen takaisin kustannuspaikalle. Jos ei muut, niin ainakin poliisi oli kaivannut.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ekohipeiltä voi odottaa edes jotain työpanosta, Homien suhteen odotusarvo ei ole kovin korkealla.


Taas ollut kaasujalka ojossa?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Asuntoja selaillessa törmäsin tähän

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asun ... my_kartta1

Varmaankin kännissä vaarallista liikkua tuossa asunnossa, kun ei yhtään suoraa kulmaa ja pylväätkin vinossa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ihana asunto, jos tekee ensin kylppäri- ja keittiöremointin, ja poistaa noi kauheat marmorilevyt seinästä/lattiasta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Maalia ja vessaremppa niin tuo olisi hjyvä. Lyhyt matka kömpiä baareilemaan Captain´s pubiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mun mielestä näiden joku aika sitten muodikkaiden ullakkoasuntojen ongelma, siis sen lisäksi, että mulla ei ole fyrkkaa niihin, on aika lailla siinä, että ikkunat on usein niin pienet ja huonosti maisemaa avaavat. Kiuva asua ullakolla asunnossa, jossa useimmat huoneet voisivat yhtä hyvin olla ikkunattomassa kellarissa. Lisäksi just näissä Skattan vanhoisas taloissa laiskalle ongelmaksi ja ärsytyksen aiheeksi boisi muodostua tuo valitettavan yleinen hissittömyys, jonka korjaamista museovirasto jarruttaa tehokkaasti.

Mut joo, kyllähän Teslalla panssarivaunun sijaan ajeleva City-Dave olisi kova luu.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja KKK »

Bluntly kirjoitti:Omakotitalo korvessa maksaa, koska sitä korpea pitää kompensoida kaikella kivalla.
Tosi tämä. Eilen käytiin taas näytöllä. Ensimmäistä kertaa puoleen vuoteen olisi ollut uudenkarhea mökki meidän budjettiin tarjolla semmoisella alueella jossa lapsiperheitä riittää... mutta a) ei autotallia eikä rakennusoikeuttakaa ilm jäljellä b) rakennusvuosi 2006, rakentaja asui kuusi vuotta ja nykyinen kaksi. Pistää hieman ihmettelemään...

Eilen illalla iski joku ihmeen instant-pöpö. Tärisyttää ja huono olo, päätä särkee ja huimaa, kuumetta vaan ei tule. Yö meni hikimärissä lakanoissa tunnin välein heräillessä, kokonaisunisaldo ehkä kolme tuntia - mutta töihin oli raahauduttava kun ei edes kuumetta.
Viimeksi muokannut KKK, 01.09.2014 11:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Amazing shit happens!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti:
Mut joo, kyllähän Teslalla panssarivaunun sijaan ajeleva City-Dave olisi kova luu.
Tesla + City on ongelmallinen yhdistelmä latauksen kannalta. Kun ko. auton käyttö lähtee siitä, että ladataan yön aikana parkissa. Mutta toivottavasti asia ehtii muuttua muutamassa vuodessa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
Mut joo, kyllähän Teslalla panssarivaunun sijaan ajeleva City-Dave olisi kova luu.
Tesla + City on ongelmallinen yhdistelmä latauksen kannalta. Kun ko. auton käyttö lähtee siitä, että ladataan yön aikana parkissa. Mutta toivottavasti asia ehtii muuttua muutamassa vuodessa.
Tosiaan. Mutta tuskin nyt sä nyt kadunvarsipysäköinnin varaan kuitenkaan uskallat heittäytyä; luulisi asian autohalleissa olevan ratkaistavissa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^jåå. Kyllä se autopaikan vaatisi tällä hetkellä. Lisäksi taloyhtiön pitäisi suostua asiaan. Toki yksityinen parkkihalli tod. näk. onnistuisi myös.

Mutta ehkä asia muuttuu muutamassa vuodessa. Ken tietää, vaikka muutaman vuoden kuluttua kadun varsiltakin löytyisi sähköpaikkoja, jotka olisi varattu vain sähköautoille.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Muutaman vuoden päästä langaton lataus voisi helpottaa tilannetta huomattavasti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti:Mun mielestä näiden joku aika sitten muodikkaiden ullakkoasuntojen ongelma, siis sen lisäksi, että mulla ei ole fyrkkaa niihin, on aika lailla siinä, että ikkunat on usein niin pienet ja huonosti maisemaa avaavat.
Toi on niin totta. Toikin daven linkkaama kämppä on talvella pilkkopimeä. Kantakaupungissa naapuritalot tuppaavat blokkaamaan valoa, vaikka ikkunoita olisi seinän täydeltä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Mun mielestä näiden joku aika sitten muodikkaiden ullakkoasuntojen ongelma, siis sen lisäksi, että mulla ei ole fyrkkaa niihin, on aika lailla siinä, että ikkunat on usein niin pienet ja huonosti maisemaa avaavat.
Toi on niin totta. Toikin daven linkkaama kämppä on talvella pilkkopimeä. Kantakaupungissa naapuritalot tuppaavat blokkaamaan valoa, vaikka ikkunoita olisi seinän täydeltä.
Näinhän se on, että kaupungissa tuppaa olemaan taloja. Jos ostaa ylimmän kerroksen asunnon, niin silloin varjostus ongelma on vähäisempi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En edes tiedä montako päivää saa olla ilman kuponkia saikulla, mutta näin tokana flunssapäivänä sain soitettua lekuriajan. Onhan tämä makoilu homoa hommaa pidemmän päälle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin