Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

James Potkukelkka kirjoitti:Arska, olet luvannut pitää noi värihäröilyt omassa ketjussasi.

Mutta asiaan; tpk!

Käytiin eilen 90%:sti huvin ja uteliaisuuden vuoksi parilla asuntonäytöllä. Ajatuksena on siirtyä Helsingin kantakaupunkiin, kun lapset ovat muuttaneet kotoa. Asia ei siis ole ajankohtainen muutamaan vuoteen.

Neliöt pitää puolittaa, koska uutta lainaa en enää halua ottaa ja eipä sitä tilaa enää niin paljoa tarvitsekaan.

Yksi asunto oli Punavuoressa. Pihassa oli hyvässä kunnossa oleva Lada. Saatoin todeta olevani hyvin voivan ironisen luovan luokan kaupunginosassa.
Se on moro J.P!

Olen varmaan tarkoittanut sellaista värinkäyttöä, jota minulla on omassa blogissani. Allekirjoitus on
aina värillinen. Väriin oli nyt syytä eli leikillinen juhla hurjasta ykkösrivistä! Ja nythän se toki on jo kolmisenkymmentä yli.
Kiitos vielä kaikille. Itse olen ollut varsin laiska kirjoittamaan nyt, mutta ainakin se ilahduttaa niitä, joita minä olen ärsyttänyt kuolemani toivomiseen saakka. Se oli kieltämättä minuun vaikuttanut. Ei niin, että olisin ollut itselleni vihainen vaan pikemminkin itse ärsyynnyin tyhmyyksien mahdollistamisista ilman kritiikkiä.

MUTTA KIITOS KUN kehitit todella kiinnostavan asuntokeskustelun parahin James! Itse ymmärrän täysin kantakaupungissa asumisen edut. Siinä saattaa saada virikkeitä, jotka antaa vanhuudessa energiaa ja jaksaa elää pitkään! hyvä! Ehdottomasti, jos ja kun mahdollisuuksia on, ostakaa asunto arvostetulta paikalta! Toki muunlainen asuminen esim. lähiöissä voi olla oikein kotoista, mutta kyllä minä ainakin valitettavasti jo sekunneissa huomaan athosphäärissä erot tai ongelmat. henkilöstä riippuen ne on helppo kestää tai ei. Henkilökohtaisesti minulle on tärkeää asua korkeimmassa kerroksessa, koska minua on joskus opiskeluaikana ärsyttänyt niin kamalasti yläkerrassa asuvien täydellinen itsekkyys ja välittämättömyys toisesta. Lapsiperhe oli yläkerrassa. Oma rauha oli kokonaan mennyttä. Lapset ovat ihania, mutta kun vanhemmat antoivat pelata KRIKETTIÄ olohuoneessa ja kun valitin KOHTELIAASTI niin valopää-äidin pieneenkin hyvään uskova mieleni hänestä murskaantui. Muistan aina ne ilm. alkoholin pöhöttäneet kasvot, kun hän bassoäänellään huusi "Muuta muualle siitä".
Siis mikään koskaan eikä silloinkaan ärsytä minua enempää kuin aivoton itsekkyys ja laumasieluisuus.

Ohoh, ei kai vain tullut päivän saarna!
Se oli kuitenkin nuoruusaikoja! Olen siitä asti halunnut säästää itseäni Varsinkin asumisessa ja korkein kerros on se asia, kun kerrostalossa olen asunut.

No niin. Kaikille terkkuja ja hyvää mieltä SYKSYN EKA PÄIVÄNÄ!
Ja kiitos James kun et liikaa ärsyyntynyt punakirjaimista. Poikkeus vahvistaapi säännön!

Allekirjoitukseni laitan aina värillä, ja se on hyväksytty korkeimmassa oikeudessa, hehheh

STADIN SYYSARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mua vituttaa joskus pubin terassilla, kun ipanat meuhkaa eivätkä vanhemmat viiti välittää. Eräs kakara meinasi pölliä mun käsilaukunkin. Ihastui vetoketjussa roikkuvaan bling blingiin. Olis tehnyt mieli huutaa, että kasvattakaa ne vitun lapsenne.

Onneksi kantiksen isossa beer gardenissa on nurkkaus, joka on K18 eli pennut eivät ole sinne tervetulleita. Vaan arvatkaapa eksyykö niitä sinne silti joskus. Ja niin, minua eivät kakarat haittaa vaan yleisesti ottaen niiden idiootit vanhemmat, jotka eivät huolehdi niistä.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Kreitsu kirjoitti:Mua vituttaa joskus pubin terassilla, kun ipanat meuhkaa eivätkä vanhemmat viiti välittää.
Perhepubi?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

sivustahuutaja kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Mua vituttaa joskus pubin terassilla, kun ipanat meuhkaa eivätkä vanhemmat viiti välittää.
Perhepubi?
Täällä on ipanat tervetulleita lähes joka pubiin. Että ei niitä välttis pääse karkuun päiväkaljalla, koska ihmiset käyvät paljon pubeissa syömässä.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tähän on hyvä lopettaa päivä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Tarviitko köyden? :mrgreen:

Jep, ötyä vaan kaikille.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Erään suuren luvun SEKÄ syksyn alun MAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kreitsu kirjoitti:^Tarviitko köyden? :mrgreen:

Jep, ötyä vaan kaikille.
En tiiä, sulla kun tuntuu kuitenkin olevan enemmän noita ongelmia, mulla pää-asiassa se että pitää juoda niin paljon viinaa että naiset kaunistuisi.. Että jos ravintolassa on ikävää sieltä pitää poistua tai sitten pitää vain juoda lisää?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin