Mielensäpahoittajan viikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Pahoititko mielesi?

Viime vuonna
0
Ei ääniä
Viime viikolla
1
20%
Paha on mieli
2
40%
Tulen pahoittamaan!
1
20%
En, mutta pahoitan teidän..
1
20%
 
Ääniä yhteensä: 5

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Mielensäpahoittajan viikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Viimeksi muokannut Niba, 09.09.2014 10:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mielensäpahoittajan Maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Viime viikolla mieleni pahoitin, mutta myöhemmin yli siitä pääsin.
Paras päivä ikinä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mielensäpahoittajan Maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Pahoitin mieleni töihin lähdöstä niin, että hain tuoreen croissantin ja "mielipaha" meni ohi. Swiddu että voikin olla jatkuvasti life is good -feelis. Pikkuisen pelottaa että voiko tämä näin jatkua, jos suurin vastoinkäyminen elämässä on ettei taaskaan tullut 7 oikein.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mielensäpahoittajan Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taas yksi työviikko, joka ilmeisesti menee peukalo perseessä. Kahvinkulutus alkaa olemaan jokseenkin hälyttävää.

Lisäksi en taas tajunnut mitkä kalsarit oli jalassa kun lähdin aamulenkille, nyt puuttuu pallista nahkaa.

Mieli on paha. Lisäksi taisin olla taas erään naisihmisen varasuunnitelma.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mielensäpahoittajan Maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Pahoitin taas mieleni. Soitin Stadiumin Teamsalesiin ja tiedustelin, joka jälkikasvun pelipaita olisi valmis, kun aikaakin oli mennyt jo melkein 4 viikkoa. Tilausvahvistuksen mukaan valmistumisesta ilmoitetaan minulle. No häiskä kertoi, että täällä se paita on ollut jo pitkään. Onneksi kukaan ei ollut kertonut siitä minulle. Pahaa mieltä tuossa aiheutti useampi asia: huono asiakaspalvelu, se, että vain odotin ja odotin, vaikka vaatteen perään olisi voinut kysellä jo ajat sitten ja se, että vaatetta voi käyttää vähemmän aikaa ennen kuin se käy liian pieneksi.
Paras päivä ikinä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mielensäpahoittajan Maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun jouduin myöntämään itselleni, että ei ole mitään järkeä ostaa Q7:n tilalle autoa vielä (kts. autoketju). Ei tee järkeä pitää kolmea autoa yhtä aikaa. Autoetuakin saattaisi joutua maksamaan kaikista kolmesta samaan aikaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mielensäpahoittajan Maanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun jouduin myöntämään itselleni, että ei ole mitään järkeä ostaa Q7:n tilalle autoa vielä (kts. autoketju). Ei tee järkeä pitää kolmea autoa yhtä aikaa. Autoetuakin saattaisi joutua maksamaan kaikista kolmesta samaan aikaan.
Nyt mä pahoitin mieleni, ehdin jo kuvitella Daven mannemersulla häpeämässä bussikaistalla bemarimiesten keskellä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mielensäpahoittajan Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuulin että joku pohjanmaalta oli ottanut nirrin pois, masentunut avioerosta ja niin edelleen, siskonsa oli tappanut itsensä jo viisi vuotta sitten kärsittyään masennuksesta 35 vuotta..
Onse kumma minusta masennus on aivan normaali ihmisen luonteen ilmentymä! Kuka tahansa joskus masentuu mutta pakkokos sitä on itsensä tappaa??
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Mielensäpahoittajan Maanantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Minä niin mieleni pahoitin kun jouduin tänään takaisin töihin lomalta prt 2! Mutta mikä loma olikaan!

Homma alkoi Bermuda-festareilla Saimaan rannalla. Hieno hieno tapahtuma oli, ihmisiä joku 300 kappaletta. Paikat oli tosi komeana, ja ilmassa suuren juhlan tuntua. Uusia kavereita tarttui mukaan ja meininki oli lämminhenkinen.

25.8 aamulla lähti kone Amsterdamiin, missä vietettiin Coffeeshopin omistamassa hotellissa pari yötä mennen tullen. Sijainti loistavalla paikalle, oli rentoa lepuutella sängyllä katsoen Amsterdamin kadun vilinää ja kanaaleja kuvaavia turisteja. Tiistai aamuna piti mennä syömään ökyily aamupala erääseen ns korkeaman luokan coffariin, ja piti ihan vaan kun pystyi-periaatteen takia tilata bongi pöytään aamupalan lisäksi. Oli oikein mukava Dami kaikin puolin. Tyttökadulla ikkunashoppaillessa neidon kanssa tultiin tulokseen, että Red Light District on todellakin siivottu: ei yhtään kuiskijaa koko reissulla myymässä mitään. Ja tyttöjen keski-ikä on laskenut, mikä kertoo kilpailun kiristymisestä. Coffeeshoppien määrää oli laskettu, mikä ei ole paska juttu, siellä on monta turhaa epämääräistä mestaa jotka sietikin lähteä.

Amsterdamista matka jatkui keskiviikkona kohti Leeuwardenia, missä alkoi juhlat torstaina. Hienot festarit oli vaikka alku oli pelottavan tuttua: päälava ei saanut läpi yön soittolupia,vaan soundi siirtyi 03 alternative stagelle. Muuten kiva, mutta kyseiselle lavalle, tai saarelle ei mitenkään mahtunut tuo ihmismäärä joka sinne halusi päälavalta. Noh, Psy-Fi:n järkkärit piti hätäkokouksen Perjantai-aamuna ja 24h vuorokaudessa soittoluvat lohkesi ja kaikki menikin sitten nätisti. Säät olisi voinut suosia niin alueella olevista 6 uimarannasta olisi saanut enemän irti.

Yksi hassu juttu oli turvatarkastukset: Halusivat katsoa laukkuun juomien takia, ja ohimennen kysyivat että : "Do you have any drugs?" Mikä on siella vähän vaikea kysymys, kun voi olla aika moniulotteinen. Alueella myydään sieniä laillisesti, onko ne huumeita? Coffeeshopista saa poltta, entä se? Tyydyin sitten refleksinä vastaamaan aina että "no". Edellä jonossani oli tyttö, joka rikkoi tämän kaavan vastaamalla pokkanaamalla "Yes". Menin hetkelliseen shokkiin, kunnes järkkäri jatkoi että "Weed, or something else?" "Weed" "Not over 5 grams?" "No" "Enjoy your time!"

Ja muutenkin, aiempi huomioni siitä ettö ihmiset osaa päihtyä paremmin sai vahvistusta. Vertailua tehtiin myös Unkariin ja Puolaan, missä molemissa julkista häiriitsevää päihtymistä on näkyvillä enemän samankokoisilla, tai isomilla festeillä. Siis huumeita tultiin tarjoamaan puoli-ilmaisesti teltoille asti, eikä silti näkynyt perinteistä ördäys-kuosia mitä Suomessa. Olin itseasiassa lauantaina keikalla Vantaalla, ja heti pisti silmään mitä suomalainen alkoholikulttuuri tuo lisää skeneen. Itse kyll otti kaiken irti juhlista, unet jäi vähän heikolle, mutta onneksi suunta oli chillaamaan festareiden jälkeen.

Festareilta jatkettiin Arnheimiin toipumaan romanttisesti, joka oli todella kiva kylä! Sinne takaisin vielä paremalla ajalla ja paremalla tehokkuudella, myt tosin festit rajoitti jaksamista aika pahasti. Arnhemistä takaisin Amsterdamiin, saman hotellin samaan huoneeseen nauttimaan elämästä.

Helvetin hieno loma <3

Kuva keikalta:

Kuva
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mielensäpahoittajan Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hain Liitelistä puolen euron suklaadonitsin. Kahvin kanssa aevan paratiisi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mielensäpahoittajan Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Haemaeraemies kirjoitti:Kuva keikalta:
Eikö nuo pingotetut ja reitetyt sukkahousumuovipussit ala kyllästyttämään rekvisiittana parin kerran jälkeen? Musta ainakin hemmetin tylsä efekti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Mielensäpahoittajan Maanantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Bluntly kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Kuva keikalta:
Eikö nuo pingotetut ja reitetyt sukkahousumuovipussit ala kyllästyttämään rekvisiittana parin kerran jälkeen? Musta ainakin hemmetin tylsä efekti.
Lycrien käyttömahdollisuudet on laajat, ja tuossa kuvassa on aika paljon uusia leikkauksia, joskin ne ovat saaneet ideoita vanhojen pohjalta. Palikat on käytettävissä eri tavoin, riippuen mitkä on rajoituksina. Videoprojisoinilla saa ihan eriä elämää, katto-ratkaisussa palikat toimivat erillä tavoin. On perinteiseti muutama suunta decottaa kys. kemuja, yksi on tuo lykra. Toinen on maalattu tylli-kangas, jota käyttää Flowers of Life - porukka suomessa. Ulkomailla näkee noiden kaikkein tekniikoiden yhdistelyä paljon suuressa mittavaakassa, kun on sitä rahaa ja tilaa missä rakentaa.

Sanoisin että voisi verrata Rock / metalli-keikkojen liikkuviin valoihin: Sieltä on tullut sitä saman väristä liikkuvaa valoa jo monta vuotta, mitä nyt kuviot muuttuneet ja ohjaus parantunut. Suunnitelu ja valo-ohjaaja on se joka sen kaiken viimeistelee ja hioo kasaan.

Ja MCJannen arvio ei myöskään ole liian kaukana: Eri mielentilassa silmää miellyttää erillaiset muodot :P
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mielensäpahoittajan Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kohtuus kaikessa, pullo päivässä..
Pyyhin Netikettiin..
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Mielensäpahoittajan Maanantai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Pahoitin mieleni näin viimeisen lukuvuoden ensimmäisenä kouluaamuna, kun kellon pärähtäessä väsytti aivan saatanasti. Päätin akateemisen vapauden rippeiden nimissä kääntää kylkeä ja nukkua vielä neljä tuntia. Huomenna sitten...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mielensäpahoittajan Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vanhuus on voimavara! Vanhenin vuoden over weekend..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mielensäpahoittajan Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Enää ei vituta yhtään, jalkapäivä.

Nyt vain sattuu niin penteleesti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Mielensäpahoittajan Maanantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Niinppaljo mie oon tänään kärsiä saanut. Ajattelin aikani kuluksi tehdä kookakkosille laakerihuollon, kun vähän nihkeältä on tuo eteneminen tuntunut viime aikoina. Syykin selvisi - kaksi laakeria vasemmasta luistimesta korkannut ns täysin - kuulia puuttuu, kansi jauhautunut osin metallisoiroksi... no, onhan noi bleidit vasta kolmatta tai neljättä kesää - ja mikä jottei. Muuten noilla vetäis vielä ens kesänkin mutta kenkä erityisesti nilkan kohdalta alkaa olla aika vetelä.

Muuten kyllä hyviä luistimia tekee hra K2.
Amazing shit happens!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mielensäpahoittajan Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Mulla ollut kookakkoset joku 10 vuotta. Kerran putsannut laakerit. Jotenkin hölmöä hommaa. Toisaalta muutama viime kesä mennyt vähällä käytöllä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mielensäpahoittajan Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Yleensä tarkoitus on myydä ulkoiluvälineitä, käytön järkevyys on sitten toinen asia..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mielensäpahoittajan Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ihan hyvällä mielellä tässä paitsi että eräs seikka vituttaa: nimittäin vessat. Jenkkivessat on mallia "jaa toki näkymät meillekin" eli loossien ovissa puolen metrin tirkistysraot sekä lukko- että saranapuolella. Alhaallakin on sen verran rakoa, että hyvä ettei perse näy. Tämä ei sikäli tullut yllärinä, mutta aika oli kullannut muistot.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mielensäpahoittajan Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kreitsu kirjoitti:Ihan hyvällä mielellä tässä paitsi että eräs seikka vituttaa: nimittäin vessat. Jenkkivessat on mallia "jaa toki näkymät meillekin" eli loossien ovissa puolen metrin tirkistysraot sekä lukko- että saranapuolella. Alhaallakin on sen verran rakoa, että hyvä ettei perse näy. Tämä ei sikäli tullut yllärinä, mutta aika oli kullannut muistot.
Amerikalaisissa poliisi- ja jännityssarjoissa ja elokuvissa aina potkitaan vessan ovet sisään, ehkä säästetään vain vessanovikustannuksissa? ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mielensäpahoittajan Maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Niba kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Ihan hyvällä mielellä tässä paitsi että eräs seikka vituttaa: nimittäin vessat. Jenkkivessat on mallia "jaa toki näkymät meillekin" eli loossien ovissa puolen metrin tirkistysraot sekä lukko- että saranapuolella. Alhaallakin on sen verran rakoa, että hyvä ettei perse näy. Tämä ei sikäli tullut yllärinä, mutta aika oli kullannut muistot.
Amerikalaisissa poliisi- ja jännityssarjoissa ja elokuvissa aina potkitaan vessan ovet sisään, ehkä säästetään vain vessanovikustannuksissa? ;)
:)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Mielensäpahoittajan Maanantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Mulla ollut kookakkoset joku 10 vuotta. Kerran putsannut laakerit. Jotenkin hölmöä hommaa. Toisaalta muutama viime kesä mennyt vähällä käytöllä.
Itse asiassa helppo ja nopea homma. Minusta kannattaa kerran kesässä tehdä, ei noi rullislaakerit mitenkään hermeettisesti suljettuja ole. Pöly ja etenkin kosteus tekevät tuhojaan. Mä käytän mieluummin tunnin aikaa tohon kerran vuodessa kuin ostan 50 e laakerisettejä vähän väliä... rullailtua tulee 2-3 krt per vko - ellei satu astumaan korkin päälle ;)

Tarvikkeet: rautakaupasta paineilmaplo, sitrusööliä spraypullossa (älä osta urheiluliikkeestä, sama litku maksaa N-kertaisen hinnan), HW4 kuusiokolo, parsinneula, ohutta laakerirasvaa.

- pyörä irti, laakerit irti
- parsinneulalla laakerin pölysuojaa pitävä sinkula irti, suoja pois molemmin puolin
- pari suhausta sitrusta, annetaan kuivua
- puhalletaan paineilmalla jäämät veks, ohut kerros vaseliinia, pyöräytys että leviää kunnolla
- kannet kii, pyörät paikalleen - ja raralle.

Huomaa että "harmaan haamun" hellittäessä otettaan rupeaa tämmöinenkin normaalille ihmiselle itsestäänselvä asia kuin "pidän tavaroistani huolta" kiinnostamaan ihan eri tavalla kuin ennen. Mopon kaasarit synkkasin aikaisempina kesinä ehkä kerran suvessa, tällä kaudella tehnyt jo kolmesti - ostin uuden alipainemittarinkin tätä varten, vanhan nesteet imeytyivät moottoriin.. :oops:
Amazing shit happens!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mielensäpahoittajan Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Niba kirjoitti: Amerikalaisissa poliisi- ja jännityssarjoissa ja elokuvissa aina potkitaan vessan ovet sisään, ehkä säästetään vain vessanovikustannuksissa? ;)
Vessanovet aukenee täällä kylläkin yleensä ulospäin eli pitäs potkasta ovi sieltä pöntöltä auki. Brittilässä ovet taas aukenevat sisäänpäin.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mielensäpahoittajan Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kreitsu kirjoitti:
Niba kirjoitti: Amerikalaisissa poliisi- ja jännityssarjoissa ja elokuvissa aina potkitaan vessan ovet sisään, ehkä säästetään vain vessanovikustannuksissa? ;)
Vessanovet aukenee täällä kylläkin yleensä ulospäin eli pitäs potkasta ovi sieltä pöntöltä auki. Brittilässä ovet taas aukenevat sisäänpäin.
Brittilässä on varmasti muitakin käytännöllisiä ratkaisuja?
Eikö normaalisti amerikoissa aukene olko-ovet sisäänpäin?
Suomessa aukenee ainakin ulospäin, brittilässä olko-ovet aukeaa ulospäin?
Tämä on todellinen mielensäpahoittamisen paikka!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin