Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kerroin aikaisemmin, ettei kosla mennyt läpi, koska lambda-arvo oli pielessä. Ainakaan putkistossa ei ole vuotoa, joten vika on jossain muualla. Toivottavasti kuitenkin hommat ovat kondiksessa ensi viikon perjantaihin mennessä, jolloin on uusintakatsastus. On tämä autoilu hanurista, kun ei ole varaa ostaa uutta Teslaa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Sä olet nyt varmaan käynyt korjauttamassa autoa, vai toivotko vain että Jumalan armosta uusintamittaus näyttää eri tulosta?

Vai onko menossa pajalle uudelleen?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

James Potkukelkka kirjoitti:Sä olet nyt varmaan käynyt korjauttamassa autoa, vai toivotko vain että Jumalan armosta uusintamittaus näyttää eri tulosta?
Vai onko menossa pajalle uudelleen?
Joo, on menossa, koiranluut piti vaihtaa myös. Saavat ottaa mittauksenkin siellä, hermot eivät kestä kahta hylsyä. Ja jos vika olisi sama, en tiedä antaisivatko armoa (ei siis Jumalan) vielä toisen kuukauden.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla todettiin TAAS poskiontelontulehdus, tosin vasta puolentoista viikon jälkeen ja toisella yrittämällä, mikä korpeaa ihan kunnolla. Puolimarareenit menneet vituilleen ja muutenkin surkea olo vailla diagnoosia on ollut hanurista. No, nyt on ainakin antibiootit ja duactit, joten nokka kohti uusia pettymyksiä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mulla todettiin TAAS poskiontelontulehdus, tosin vasta puolentoista viikon jälkeen ja toisella yrittämällä, mikä korpeaa ihan kunnolla. Puolimarareenit menneet vituilleen ja muutenkin surkea olo vailla diagnoosia on ollut hanurista. No, nyt on ainakin antibiootit ja duactit, joten nokka kohti uusia pettymyksiä.
Ei muuta kuin pajalle korjattavaksi. Jotain kuntouttavaa toimintaa vaikkapa Thaimaan lämmössä, valtio kyllä maksaa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mulla todettiin TAAS poskiontelontulehdus, tosin vasta puolentoista viikon jälkeen ja toisella yrittämällä, mikä korpeaa ihan kunnolla. Puolimarareenit menneet vituilleen ja muutenkin surkea olo vailla diagnoosia on ollut hanurista. No, nyt on ainakin antibiootit ja duactit, joten nokka kohti uusia pettymyksiä.
Kipeenä viikko 15, mykoplasma kaikilla herkuilla kesäkuun alusta, kunnollista hoitoa ei saa, edes testejä ei meinaa millään saada, tänään loppuu neljäs turha antibioottikuuri. Tsemppii!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

Ahistaa. Rouva on taas vaihteeksi saanut päähänsä että "pitää rakentaa oma talo", haalinut jostain tarjouksia ja laskettanut jollain asiantuntijalla n. 120m2 talopaketin hintaa, vuokratontilla tosin. Mä en vaan pysty nielemään näitä nroita, eivät käy minkään muualta saadun tiedon kanssa yksiin (talopaketti x 3-4 + 20% == kokonaiskustis). Kyllähän tuo paperilla näyttää "affordable", mutta vanha viisaus - "jos se kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se yleensä on".

Tiedän että tontin hinta ja perustuskustannukset ovat iso osa kokonaiskustannusta, mutta kyllä näkyy vuokratonteillakin olevan ihan reippaasti hintaa. Lisäksi tähän ruljanssiin lähteminen tietäisi sitä että autotallia ei mukaan mahdu - eli kaikki muut perheessä saisivat sen mitä haluavat paitsi minä.

Täytyy varmaan ajaa mopo ensi talvena olkkariin tai kodinhoitohuoneeseen ja purkaa kone siinä... tuskin sitä öljyä paljoa roiskuu :P Pyörää oli tarkoitus laittaa ja huoltaa ihan reippaasti ensi talvena (leikellä takaloksu, maalata se ja tankki, vaihtaa vaihteistoon pari ratasta, jos perse kestää niin vaihtaa mopo pitkäkeulaiseksi), viime talven säilytyspaikassa se ei onnistu, mutta jos joudutaan jäämään tähän tai ruvetaan johonkin rakennushommaan niin se siitä sitten.

Saattaa tuntua että suhteellisuudentaju on ukolla hukassa jos motskari on noin tärkeä. Well, kun ei ole enää perheen ulkopuolista sosiaalista elämää niin toi rakkine on mulle se ainoa henkireikä. Ei dokatakaan aina jaksa ja kädet rasvassa ropaaminen on äärimmäisen terapeuttista päivätyön vastapainoksi.
Amazing shit happens!
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Niukalla budjetilla ja ajalla toteutettu omakotitaloprojekti on yksi suurimpia avioeroriskejä. Jos sitä hartiapankkia kuten masa, tommonen laskelma ei ole luotettava.
Universaali disclaimer.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

So Hard kirjoitti:Niukalla budjetilla ja ajalla toteutettu omakotitaloprojekti on yksi suurimpia avioeroriskejä. Jos sitä hartiapankkia kuten masa, tommonen laskelma ei ole luotettava.
No se. Hartiapankin varaan en laske paljoakaan, kun ikinä en ole rakennushommia tehnyt. Joku laminaatin paikalleennakkelu, kaakelointi ja tapetointi-maalaus "sujuu", mutta muu onkin täysin hepreaa.
Amazing shit happens!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

KKK: kun sulla muutenkin on välillä ollut ahdistusta, masennusta, pinna kireällä, niin en missään nimessä suosittele aloittamaan talon rakennus projektia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Samaa tuossa juuri tuumin. Vähän sama kuin Nikki Sixx kiipeäis huumevieroitusklinikan aidan yli "terveenä miehenä" ja ensi töikseen soittais diilerilleen...
Amazing shit happens!
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Moni. Nyt vaan vaimolle sanomaan että lääkäri ja lakimies kielsi.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:Moni. Nyt vaan vaimolle sanomaan että lääkäri ja lakimies kielsi.
Sisukaan ei suosittele.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Moni. Nyt vaan vaimolle sanomaan että lääkäri ja lakimies kielsi.
Sisukaan ei suosittele.
Onks kitinässä pappeja tai sotilaita? Muuten alkaa olla elämän perusauktoriteetit jo kasassa. Tai no, ehkä opettajaa vielä kaivattaisiin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Moni. Nyt vaan vaimolle sanomaan että lääkäri ja lakimies kielsi.
Sisukaan ei suosittele.
Onks kitinässä pappeja tai sotilaita? Muuten alkaa olla elämän perusauktoriteetit jo kasassa. Tai no, ehkä opettajaa vielä kaivattaisiin.
AJ ja Mylwin olisivat olleet, mutta kadonneet aikoja sitten.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eikö me insinöörit voida kertoa edes mekaanisista rajoitteista?

Ja kukas toi AJ olikaan?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti:Eikö me insinöörit voida kertoa edes mekaanisista rajoitteista?

Ja kukas toi AJ olikaan?
Aito Johanna

Saatan olla osasyyllinen hänen lähtöönsä, kun kiusasin liikaa miessuhteista. :(

Se tässä nettikirjoittelussa on, että joskus tulee liian rankasti sanottua. Unohtaa, että kaikki ovat oikeita ihmisiä, jotka voivat loukkaantua oikeasti.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

PetriFb:han on maallikkosaarnaaja, voisiko häneltä pyytää kommenttia?!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ai juu, en lukenut ihan loppuunasti.

A_J potki meikäläisen juurikin pois FB kavereistaan epämääräisen salipäivityksen takia, hiukan pisti naurattamaan. Olihan noita opeja liuta muitakin täällä, kaikki laonneet teknisbyrokraattisten voimien edessä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Mistä tulevat kaikki sellaiset puolisot, jotka saavat päähänsä talonrakennuksen kaltaisia, epärealistisia ajatuksia?
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Siis eiks AJ ole äidinkielenopettaja eikä pappi? Oh, en lukenutkaan lausetta loppuun.

Mä ehdotan, että Rouva KK etsii itselleen jonkun kivan harrastuksen, ettei tarvitse hakea arkeen täytettä perheenlisäys/taloprojekti/tms. projekteista. Ja herra KK tarjoaa siihen tietysti tarvittavat aikapuitteet.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti:Siis eiks AJ ole äidinkielenopettaja eikä pappi?
Joo. Äidinkielen ope, olin vähän epäselvä viestissäni. Pappia ei täällä kait ole ollut, mutta tosiaan PetriFb voisi kenties hätätilanteessa kelvata?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Oli se teologian opiskelija, mutta tuliko siitä pappi? Jolla oli ananas avatarina, jostain Lohjalta.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pakoputkessa ei ollut vuotoa -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Minä menen kyllä pastorista ihan mennen tullen. Tai ehkä jopa paavista.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin