Eläkeratkaisu-perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Eläkeratkaisu-perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Tj vajaa 19v.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Eläkeratkaisu-perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Veikkaan, et oma TJ on 67-37 eli 30 v. Jallitan rikollisia vielä ruttuisenakin. Mietin tässä mitä tyttöjen kanssa tekis. Meniskö salille ja laittais tytöt lapsiparkkiin vai mitä...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Eläkeratkaisu-perjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

No niin, nyt siellä Tinderissä tuli ensimmäinen tuttu vastaan. Hyvän työkaverin mies. Ihan omalla naamalla ja tekstinä kunhan vaan kokeilen tätä tinderiä. Voihan se vaan kokeillakin, jolloinka vaimokin varmaan tietää asiasta. Pitäiskö mun mainita sille?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Eläkeratkaisu-perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Georgina kirjoitti:No niin, nyt siellä Tinderissä tuli ensimmäinen tuttu vastaan. Hyvän työkaverin mies. Ihan omalla naamalla ja tekstinä kunhan vaan kokeilen tätä tinderiä. Voihan se vaan kokeillakin, jolloinka vaimokin varmaan tietää asiasta. Pitäiskö mun mainita sille?
En mainitsisi.

Tästähän on keskusteltu ennenkin.

Minä ja Urpsu olemme sitä mieltä, että ei kannata sekaantua tällaisessa toisten elämään. Muu raatii kannattaa viiltävää rehellisyyttä ja moraalinvartiontia!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Eläkeratkaisu-perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Hei alle 45-vuotias koulutettu, kannattaa muistaa eilinen päivä sellaisena, jonka lopputuloksena kokoomusvetoinen hallitus sosialisoi tulevan eläkkeesi vasemmistopaskasakille. <3

Pakko ryhtyä tosisaan työstämään pläniä siirtyä yrittäjäksi, että voi maksaa minimieläkemaksua ja sijoittaa itse omat rahansa omaksi edukseen, ei jonkun random "työnsankarin."
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Eläkeratkaisu-perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Georgina kirjoitti:No niin, nyt siellä Tinderissä tuli ensimmäinen tuttu vastaan. Hyvän työkaverin mies. Ihan omalla naamalla ja tekstinä kunhan vaan kokeilen tätä tinderiä. Voihan se vaan kokeillakin, jolloinka vaimokin varmaan tietää asiasta. Pitäiskö mun mainita sille?
Mainitse vaan, silleen hauskana juttuna!
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Eläkeratkaisu-perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^Tuo työnsankari eläke on kyllä outo. Kuka päättää, onko työ ruumiillisesti tai henkisesti vaativaa?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Eläkeratkaisu-perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti:
Georgina kirjoitti:No niin, nyt siellä Tinderissä tuli ensimmäinen tuttu vastaan. Hyvän työkaverin mies. Ihan omalla naamalla ja tekstinä kunhan vaan kokeilen tätä tinderiä. Voihan se vaan kokeillakin, jolloinka vaimokin varmaan tietää asiasta. Pitäiskö mun mainita sille?
Mainitse vaan, silleen hauskana juttuna!
Joo. Naureskelet kahvipöydässä, että toi Tinder on kyllä hauske, teidän Perttikin on siellä!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Eläkeratkaisu-perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:^^Tuo työnsankari eläke on kyllä outo. Kuka päättää, onko työ ruumiillisesti tai henkisesti vaativaa?
SAK.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Eläkeratkaisu-perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti:EI SAA KERTOA!!
:)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Eläkeratkaisu-perjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

En oo vielä päättänyt mutta tuskin sitä nyt asiasta tehden syöksyn työkaverille kertomaan... Mutta meillä on pikkujoulut tulossa, sinne tullaan avecin kera. Saatan niille molemmille siellä sanoa ihan keskustelumielessä niin että Petrikinhän on siihen tinderiin perehtynyt? Vittu jos meinaa pettää niin miksi tehdä se noin ilmeisellä ja typerällä tavalla???? Ja jos s oikeasti on vaan kokeillu miten se toimii niin vaimo takuulla jo tietää.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Eläkeratkaisu-perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:^^Tuo työnsankari eläke on kyllä outo. Kuka päättää, onko työ ruumiillisesti tai henkisesti vaativaa?
SAK.
Vaara tosiaan on, että paperimiehen työ on ruumiillisesti ja henkisesti raskasta. 60h:n työviikkoa painavan ekonomin, juristin tai lääkärin työ ei.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Eläkeratkaisu-perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Georgina kirjoitti:En oo vielä päättänyt mutta tuskin sitä nyt asiasta tehden syöksyn työkaverille kertomaan... Mutta meillä on pikkujoulut tulossa, sinne tullaan avecin kera. Saatan niille molemmille siellä sanoa ihan keskustelumielessä niin että Petrikinhän on siihen tinderiin perehtynyt? Vittu jos meinaa pettää niin miksi tehdä se noin ilmeisellä ja typerällä tavalla???? Ja jos s oikeasti on vaan kokeillu miten se toimii niin vaimo takuulla jo tietää.
Älä lähde sotkemaan toisten asioita. Tämä ei kuitenkaan ole mikään lasten hyväksikäyttö tai perheväkivalta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Eläkeratkaisu-perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Asiaa harkittuani kaikkein paras ratkaisu on tietty flirtata tälle oman elämänsä pertille Tinderissä, panna sitä ja lähettää kuvat aktista yyveenä Davelle. Tätä kaikki asianosaiset noudattakoot.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Eläkeratkaisu-perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti:Asiaa harkittuani kaikkein paras ratkaisu on tietty flirtata tälle oman elämänsä pertille Tinderissä, panna sitä ja lähettää kuvat aktista yyveenä Davelle. Tätä kaikki asianosaiset noudattakoot.
Mielellään video, toivomuksena 4K, HD:kin käy hätätilanteessa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Eläkeratkaisu-perjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Hmm, voi se olla että en sano. Mutta en kyllä salaakaan jos tulee sopiva tilanne. Jos oot avioliitossa ja aiot olla uskoton niin ei sais olla noin vitun ilmeinen, sitä saa mitä tilaa! En muutenkaan oikein hyväksy sitä pettämistä mutta vielä vähemmän hyväksyn että sitä avioliiton ulkopuolista suhdetta oikein tuolla tavalla hakemalla haetaan! Sehän oikein yrittää kärähtää!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Eläkeratkaisu-perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Tinderin käyttö ei tietenkään vaadi mitään NDA:n allekirjoittamista. Mutta tässä on se, että jos kerrot, se vaikuttaa myös vaimoon. Tod. näk. negatiivisesti.

Teoreettisesti tilanne saattaa olla, että jos et kerro, elävät liitossa onnellisena elämänsä loppuun saakka. Jos kerrot, eroavat ja elävät loppuelämänsä onnettomina. Noin niinQ kärjistettynä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Eläkeratkaisu-perjantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Georgina kirjoitti:Saatan niille molemmille siellä sanoa ihan keskustelumielessä niin että Petrikinhän on siihen tinderiin perehtynyt? Vittu jos meinaa pettää niin miksi tehdä se noin ilmeisellä ja typerällä tavalla???? Ja jos s oikeasti on vaan kokeillu miten se toimii niin vaimo takuulla jo tietää.
Miksi ihmeessä? Miten se sun elämänlaatua parantaa? Miten toisten ihmisten parisuhde oikeastaan kuuluu sulle millään tasolla?

Ja näin sivuhuomautuksena: Vaimo ei välttämättä tiedä, vaikka olisikin vain testailemassa. Ei ole mitenkään epätavanomaista, että ihmisiä kiinnostaa testata omaa viehätysvoimaa vaikka vakaasti parisuhteessa olisikin. Joku pyörittää persettä perjantai-iltana baarissa ja nauttii vastakkaisen sukupuolen huomiosta. Joku toinen saattaa laittaa kuvia näytille johonkin arvostelupalveluun netissä ja toivoo positiivisia kommentteja. Kumpikaan ei välttämättä tarkoita, että tavoitteena olisi mitään sen enempää, mutta kummassakin tapauksessa on myös ihan ymmärrettävää, jos kaikkia yksityiskohtia ei puolisolle kerrota.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Eläkeratkaisu-perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Nämä on vaikeita asioita. Jos vaimoni pettäisi minua, en haluaisi tietää siitä. Olisin onnellisempi jos en tietäisi. Toki se, että voin ajatella näin johtuu siitä että pidän koko ajatusta hyvin teoreettisena.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Eläkeratkaisu-perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:onnellisen tyhjänpäiväisen
Tää on kyllä jo jykevä käsite.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Eläkeratkaisu-perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti:
Mieskin takuulla oli vaan kiinnostunut Tinder palvelun teknisestä toteutuksesta.
:)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Eläkeratkaisu-perjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

No entäpä niinpäin että ne eroaa kun mies on pettänyt rouvaa. Sitten mä voin sanoa että niin, no näinhän mä sen tinderissä jo vuosi sitten... Tuskin tulis kehuja siitäkään! En mä sano asiasta tehden mutta jos tulee jotenkin asian vierestä puheeksi niin en vanno etten mainitse. Tai sano pikkujouluissa miehen kuullen että liityin muuten tinderiin, siellä on yllättäviä tuttuja...

Ei tietenkään siinä ole mitään järkeä ja voi olla että maltan pitää suuni kiinni mutta moraalin valkohehkuinen liekki ei tottele järkipuhetta :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Eläkeratkaisu-perjantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti: Joku pyörittää persettä perjantai-iltana baarissa ja nauttii vastakkaisen sukupuolen huomiosta.
Siis sinulla on tosi pitkä palstahistoria etkä vieläkään tiedä, että nainen pukeutuu ja meikkaa vain itseään varten eikä saadakseen positiivista huomiota oikeanlaisilta henkilöiltä. :)
Kuka tässä naisista on mitään puhunut...
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Eläkeratkaisu-perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kyllä säkin saat meikata ja tälläytyä ja mennä pyörittämään persettä, älä huoli!
Universaali disclaimer.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Eläkeratkaisu-perjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Oon parin työkaverin naisystäviin törmännyt, vähän ajan päästä naamakirjastalkkauksen / puheiden perusteella ex-naisystäviin. Ehkä olivat jo siinä vaiheessa laittamassa lusikoita jakoon, ehkä eivät, en tiedä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin