Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti:Ei voi mitään tänä aamuna heräsin ja huomasin että kaapissa on 8 keskaria ja PIENI määrä viskiä, vedin ne "tuulensuojaan".
Parissa tunnissa toistakymmentä annosta tuulensuojaan heti aamusta. Kyllä sä nyt vaan olet alkoholisti sanan varsinaisessa merkityksessä. Normaali-ihmisellä voi olla kaapissa alkoholia ilman että tulee impulsseja vetää se muuten vaan.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Ei voi mitään tänä aamuna heräsin ja huomasin että kaapissa on 8 keskaria ja PIENI määrä viskiä, vedin ne "tuulensuojaan".
Parissa tunnissa toistakymmentä annosta tuulensuojaan heti aamusta. Kyllä sä nyt vaan olet alkoholisti sanan varsinaisessa merkityksessä. Normaali-ihmisellä voi olla kaapissa alkoholia ilman että tulee impulsseja vetää se muuten vaan.
Sä oot vaan kateellinen kun Homie ei ole tullut vanhaksi sun ketjusi mielessä!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Ei voi mitään tänä aamuna heräsin ja huomasin että kaapissa on 8 keskaria ja PIENI määrä viskiä, vedin ne "tuulensuojaan".
Parissa tunnissa toistakymmentä annosta tuulensuojaan heti aamusta. Kyllä sä nyt vaan olet alkoholisti sanan varsinaisessa merkityksessä. Normaali-ihmisellä voi olla kaapissa alkoholia ilman että tulee impulsseja vetää se muuten vaan.
Sä oot vaan kateellinen kun Homie ei ole tullut vanhaksi sun ketjusi mielessä!
:D

Homielle kuitenkin propsit rehellisyydestä. Mutta kyllähän sulla Homie alko-ongelma on.

Miten muuten se kierrätyskeskuksen työllistämishomma vai loppuiko se jo?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Ei voi mitään tänä aamuna heräsin ja huomasin että kaapissa on 8 keskaria ja PIENI määrä viskiä, vedin ne "tuulensuojaan".
Parissa tunnissa toistakymmentä annosta tuulensuojaan heti aamusta. Kyllä sä nyt vaan olet alkoholisti sanan varsinaisessa merkityksessä. Normaali-ihmisellä voi olla kaapissa alkoholia ilman että tulee impulsseja vetää se muuten vaan.
Sä oot vaan kateellinen kun Homie ei ole tullut vanhaksi sun ketjusi mielessä!
Joo, mä oon tämmöinen säännöllisen hyväpalkkaisen työn, kukoistavan parisuhteen ja tylsän päihdeongelmattomuuden räytyvä vanki, jolle villin ja vapaan taiteilija-kosmopoliitin arkirutiineista irrallaan oleva sisällökäs elämä aiheuttaa jatkuvaa kateuden tunnetta.
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti:
:D

Homielle kuitenkin propsit rehellisyydestä. Mutta kyllähän sulla Homie alko-ongelma on.

Miten muuten se kierrätyskeskuksen työllistämishomma vai loppuiko se jo?
No ei tässä muuta ongelmaa kuin silloin kun naamojen vetämisen jälkeen on jäänyt juomia jäljelle, tekee mieli vetää ne myöhemmin "huiviin". Tästä lähtien pitää viedä jäljelle jääneet juomiset seuraavana päivänä äitimuorin luo, asuu tossa lähellä. Tai jos on pieni määrä kaadan sitten viemäriin... :idea:

Kierrätyskeskus loppui yli puoli v. sitten. Nyt työnhakua ja uravalmentajan tapaamisia...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Eiks Homien vastaus kaikkiin alkoholismi-epäilyihin ole ollut kehotus seurata alkon käyttöä Kitinäraporteista ja arvioida vasta sitten? No, kyllä mun mielestä nyt voidaan aina yhtä vakuuttavalla nettidiagnostiikalla todeta aika suurella vakaumuksen viskibassolla, että kyllä tossa Homien röpöttämisessä on paitsi selvä ongelman niin myös sellaisen densahtavuuden haju.

Jos Homie vastustaa tätä arviota, vastineeksi ei oikein kelpaa kahden viikon nenänvalkaisukauden onnistuminen. Vähimmäiskriteerinä voisi olla alkuun vaikka sellainen vähintään juhannukseen asti kestävä jakso, jolloin Homie ei juo kertaakaan tippaakaan ennen klo 17:a, ei koskaan yli kahtena iltana viikossa, ei koskaan yli kahdeksaa annosta kerralla eikä yli 12 annosta viikossa. Juominen ei myöskään kertaakaan saa herättää minkäänlaista pahennusta ympäristössä eikä juominen saa tapahtua julkisella paikalla muualla kuin ravitsemusliikkeissä. Ja viimeisenä sääntönä vielä se, että jos Homiella on eurokin velkaa jollekin taholle, alkoa ei saa ostaa ennen kuin velka on ensin maksettu pois.

Jos Homie tähän kykenee, Kitinän kukkahattusiipi peruu virallisesti kaikki pahat puheet alkoholiongelmasta tai alkon liikakäytöstä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14916
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:Jos Homie tähän kykenee, Kitinän kukkahattusiipi peruu virallisesti kaikki pahat puheet alkoholiongelmasta tai alkon liikakäytöstä.
Luulen että kitinän kakkapunttisiipi kertoo, että ongelmaa ei ole, faktisesti vähennän - paitsi jos siltä ei tunnu.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

urpiainen kirjoitti: Jos Homie vastustaa tätä arviota, vastineeksi ei oikein kelpaa kahden viikon nenänvalkaisukauden onnistuminen. Vähimmäiskriteerinä voisi olla alkuun vaikka sellainen vähintään juhannukseen asti kestävä jakso, jolloin Homie ei juo kertaakaan tippaakaan ennen klo 17:a, ei koskaan yli kahtena iltana viikossa, ei koskaan yli kahdeksaa annosta kerralla eikä yli 12 annosta viikossa. Juominen ei myöskään kertaakaan saa herättää minkäänlaista pahennusta ympäristössä eikä juominen saa tapahtua julkisella paikalla muualla kuin ravitsemusliikkeissä. Ja viimeisenä sääntönä vielä se, että jos Homiella on eurokin velkaa jollekin taholle, alkoa ei saa ostaa ennen kuin velka on ensin maksettu pois.

Jos Homie tähän kykenee, Kitinän kukkahattusiipi peruu virallisesti kaikki pahat puheet alkoholiongelmasta tai alkon liikakäytöstä.
Aika hyvät suuntaviivat normaalille alkoholinkäytölle. Toki ollakseen todella hanskassa tuon pitäisi toteutua itsekseen asiaa sen kummemmin seuraamatta ja kaapissa olevan avatun viinapullon ei pitäisi olla este haasteen toteutumalle, mutta ei lähdetä vaatimaan liikoja. Virtuaalinen hatunnosto ja reilusti rispektiä Homielle, jos ottaa urpiaisen haasteen vastaan ja pystyy siitä kiinni pitämään.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mulla oli tänään pikku darra kun join eilen yhden työkaverin läksiäisissä 2 x 0,5 lasia valkoviiniä, yhden pienen lasillisen punkkua ja yhden jekkupatterin. Tostahan tulee 3 annosta! Huh, nyt voi mennä taas puoli vuotta juomatta! :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Saaks ottaa lasillinen punkkua, vaikka kello on noin vähän. Vai oonko sit alkoholisti?
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kreitsu kirjoitti:Saaks ottaa lasillinen punkkua, vaikka kello on noin vähän. Vai oonko sit alkoholisti?
Vladivostokissa on jo ilta!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lasissa siivu Veranoa(Osborne Veterano Solera Brandy de Jerez, Andalucia, Spain), työpäivän päätteeksi, joka kesti tunnin, cheers!

Saunan päälle, Litovel Dark
Viimeksi muokannut Niba, 01.11.2014 19:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21365
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Kohta perheen kanssa krog madameen, viiniä ja simpukoita, sitten kotiin gt:lle ja muulle.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kohta kaverille kurpistoimaan. Mukaan pari pulloa ruokakaupan alkoholijuomaa, jotta on selvin päin kotiin ajaessa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kämppä täynnä erilaisia alkoholijuomia, mutta ei tee nyt niistä mitään mieli. Vinkku kelpaisi, mutta sitähän ei tietenkään ole. Täytyy hankkia se viinikaappi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Kämppä täynnä erilaisia alkoholijuomia, mutta ei tee nyt niistä mitään mieli. Vinkku kelpaisi, mutta sitähän ei tietenkään ole. Täytyy hankkia se viinikaappi.
Vasta oli hyvä groupon tarjous 1400 pieti 40l viinikaappi..?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

pe hiukan mopo karkasi, kun vaimo ei ollut vahtimassa. Meni 9 Heinekenia ja n. 3 annosta viiniä. Hyi hyi. Oli liikaa. Väsytti la kovasti.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen meni kolme lasia (n. 4dl) malpekkia - ei väsymystä tänään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eilen yksi olut ja noin desi Stolichnayaa. Viimeinen pisara kymmenen maissa ja nuggumaan puoliltaöin, ei krapulaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja huima »

Eilen meni kolme pulloa samppanjaa ja kuusi drinkkiä.

Samppanja toki naisseuran kanssa jaettuna.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Eilen 2 * Gt ja 4cl XO.
Oon menny ihan tärviölle tän läträämisen kanssa. Kotimatkan olin ratissa mutten rattis.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Saaks ottaa lasillinen punkkua, vaikka kello on noin vähän. Vai oonko sit alkoholisti?
Vladivostokissa on jo ilta!
Niin. Kitinän elämäntaito-opas-palvelusta saa henkilökohtaiseen tilanteeseen räätälöityä, yksilöllistä ylimielistä määräilyä, ja kello 17 on Homien henkilökohtainen raja, joka koskee (ja epäilemättä koskeekin) vain häntä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Saaks ottaa lasillinen punkkua, vaikka kello on noin vähän. Vai oonko sit alkoholisti?
Vladivostokissa on jo ilta!
Niin. Kitinän elämäntaito-opas-palvelusta saa henkilökohtaiseen tilanteeseen räätälöityä, yksilöllistä ylimielistä määräilyä, ja kello 17 on Homien henkilökohtainen raja, joka koskee (ja epäilemättä koskeekin) vain häntä.
Mulla on rajana klo 18 ja siitä pidän normaalioloissa kiinni minuutin tarkkuudella.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

huima kirjoitti:Eilen meni kolme pulloa samppanjaa ja kuusi drinkkiä.

Samppanja toki naisseuran kanssa jaettuna.

Öööö... eiks toi oo aika paljon? 24-26 annosta?

Paljonko sä painat? Mä painan 80kg ja kun pe (toki tyhjään mahaan) tempaisin 7 tunnissa 12 annosta olin jo aika kaasussa.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 03.11.2014 10:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

urpiainen kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Saaks ottaa lasillinen punkkua, vaikka kello on noin vähän. Vai oonko sit alkoholisti?
Vladivostokissa on jo ilta!
Niin. Kitinän elämäntaito-opas-palvelusta saa henkilökohtaiseen tilanteeseen räätälöityä, yksilöllistä ylimielistä määräilyä, ja kello 17 on Homien henkilökohtainen raja, joka koskee (ja epäilemättä koskeekin) vain häntä.
:h: :h: :h:

(Jos tästedes kommunikoin vain vilkkuvilla kuvilla, voitaneen laskea KSE:n olevan voimassa...)
Vastaa Viestiin