Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vähän potutusta eilen ennen kotitöitä (tiskit + pikasiivous) että ensin piti juoda kolme lonkeroa ja viisi keskaria.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti: 02.08.2018 10:51 Vähän potutusta eilen ennen kotitöitä (tiskit + pikasiivous) että ensin piti juoda kolme lonkeroa ja viisi keskaria.
Tämä kuulostaa vitsiltä. Oletko tosissasi :D
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.08.2018 11:00
Homeboy65 kirjoitti: 02.08.2018 10:51 Vähän potutusta eilen ennen kotitöitä (tiskit + pikasiivous) että ensin piti juoda kolme lonkeroa ja viisi keskaria.
Tämä kuulostaa vitsiltä. Oletko tosissasi :D
Olen tosissani. Työttömyys (kai) on saanut niin laiskistumaan että pienikin vaiva tuntuu usein vastenmieliseltä... :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ymmärrät varmaan itsekin, että tuo ei ole normaalia?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.08.2018 11:10 Ymmärrät varmaan itsekin, että tuo ei ole normaalia?
On minulla tämä depis myös. Ei ehkä niin paha kuin Orimattilan paronilla.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti: 02.08.2018 11:11
James Potkukelkka kirjoitti: 02.08.2018 11:10 Ymmärrät varmaan itsekin, että tuo ei ole normaalia?
On minulla tämä depis myös. Ei ehkä niin paha kuin Orimattilan paronilla.
Oletkos käynyt sen takia lääkärissä?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.08.2018 11:13
Homeboy65 kirjoitti: 02.08.2018 11:11
James Potkukelkka kirjoitti: 02.08.2018 11:10 Ymmärrät varmaan itsekin, että tuo ei ole normaalia?
On minulla tämä depis myös. Ei ehkä niin paha kuin Orimattilan paronilla.
Oletkos käynyt sen takia lääkärissä?
En.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kannattaisi mennä. Mielialalääkkeistä voisi hyvinkin olla apua. Tietysti alkon käytön vähentämisestä myös, mutta ei nyt tällä kertaa mennä siihen.

Terveyskeskuksesta saat reseptin. Lääkkeet (patenttisuojasta vapautuneet) edullisia. Kannattaa lääkärille sanoa, että toivoisit edullista, muuten saattaa kirjoittaa uusimpia, joissa patentti vielä voimassa ja ne selvästi kalliimpia. Esim. essitalopraami, jota eniten kirjoitan, maksaa apteekissa toimitusmaksun jälkeen alle 7e/100kpl eli alle 7c/päivä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.08.2018 11:28 Kannattaisi mennä. Mielialalääkkeistä voisi hyvinkin olla apua. Tietysti alkon käytön vähentämisestä myös, mutta ei nyt tällä kertaa mennä siihen.

Terveyskeskuksesta saat reseptin. Lääkkeet (patenttisuojasta vapautuneet) edullisia. Kannattaa lääkärille sanoa, että toivoisit edullista, muuten saattaa kirjoittaa uusimpia, joissa patentti vielä voimassa ja ne selvästi kalliimpia. Esim. essitalopraami, jota eniten kirjoitan, maksaa apteekissa toimitusmaksun jälkeen alle 7e/100kpl eli alle 7c/päivä.
Kiitos neuvosta. Taidan mennä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Dave: en ole kuullutkaan tuosta eniten kirjoittamastasi mömmöstä. Cipramil kävisi jatai sen kanssa serotoniinitoiminnaltaan vastakkainen mirzapiini. Tuskin ovat yhteensopivia. Äidin jämien mirzapiini auttoi kyllä nukahtamisessa ja lisäsi ruokahalua, kun muuten en syö juuri mitään. Lisäksi pitäisi saada piiitkä oxaminresepti.

Kun sulla kerran on valtuudet, ja jos en laittomia pyydä, what is your major malfunction ottaa minut kerran laillisena potilaanasi? Mitä ihmeen kiristystä epäilet jos nimesi tietäisin? Sinähän tiedät minusta paljon kauheampia kuin että sinä olet nuorena kerran imenyt kyrpää ja tehnyt jo vanhentuneita petoksia vuokrasysteemeissäsi. :mrgreen: Ite kerroit täällä. Mutta nuohan ovat minusta aivan hyväksyttäviä. Sun minusta tietämäsi asiat taas ei.

Ja sun kanssa tilanteeni jo tietäessäsi ei tarvitsisi jauhaa paskantärkeää kaikenosaajaa poseeraavaa lekuria kummmastuttavaa selittelyä. Ainoa minua huolestuttava on mahdollinen ilmoitusvelvollisuutesi suhteessa aselupiini. Kuulemma mikä vaan masennuslääkekin saattaa nykyään olla este. Joten aseluvan omistajat tai anojat eivät uskalla hakea reseptiä. Jolloin vasta hulluksi tulevatkin ja sitten ammuskelevat ihmisiä.

No niin, kaksi 24-päkkiä on kestänyt jo kolmatta vuorokautta ja vielä tän päivän riittää! Olen siis raitistunut normaalikulutukseeni verrattuna!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 02.08.2018 12:44 Dave: en ole kuullutkaan tuosta eniten kirjoittamastasi mömmöstä. Cipramil kävisi
Tuo on cipramilista edelleen kehitetty. Cipramil on raseeminen lääke, eli se sisältää lääkkeen cis- ja trans- muotoa. Essitalopraami sisältää vain toista isomeeriä. Tutkimusten mukaan vaikutus alkaa nopeammin kuin cipramililla. Essitalopraamin alkuperäisversio on Cipralex, mutta patentti siis päättynyt. Voin itse suositella, koska olen tuota aikanaan syönyt itse. Nyt tällä hetkellä rouhin tosin paroksetiinia, koska se toimii ennenaikaista laukeamista jarruttavana paremmin
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.08.2018 12:49
Gat kirjoitti: 02.08.2018 12:44 Dave: en ole kuullutkaan tuosta eniten kirjoittamastasi mömmöstä. Cipramil kävisi
Tuo on cipramilista edelleen kehitetty. Cipramil on raseeminen lääke, eli se sisältää lääkkeen cis- ja trans- muotoa. Essitalopraami sisältää vain toista isomeeriä. Tutkimusten mukaan vaikutus alkaa nopeammin kuin cipramililla. Essitalopraamin alkuperäisversio on Cipralex, mutta patentti siis päättynyt. Voin itse suositella, koska olen tuota aikanaan syönyt itse. Nyt tällä hetkellä rouhin tosin paroksetiinia, koska se toimii ennenaikaista laukeamista jarruttavana paremmin
En ymmärrä cis ja trans, mutta mulle just tuota sitten, vaan ei sitä itse syömääsi laukeamista jarruttavaa! Liian pitkä nalli jo luonnostaan. Pitääks mun ottaa sinulta suihin ennen kuin täytät lääkärinvelvellisuuteni myös minä hädänalaisena maksavana potilaana? :paavi:
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 02.08.2018 12:44 Dave: en ole kuullutkaan tuosta eniten kirjoittamastasi mömmöstä. Cipramil kävisi jatai sen kanssa serotoniinitoiminnaltaan vastakkainen mirzapiini. Tuskin ovat yhteensopivia. Äidin jämien mirzapiini auttoi kyllä nukahtamisessa ja lisäsi ruokahalua, kun muuten en syö juuri mitään. Lisäksi pitäisi saada piiitkä oxaminresepti.

Kun sulla kerran on valtuudet, ja jos en laittomia pyydä, what is your major malfunction ottaa minut kerran laillisena potilaanasi? Mitä ihmeen kiristystä epäilet jos nimesi tietäisin? Sinähän tiedät minusta paljon kauheampia kuin että sinä olet nuorena kerran imenyt kyrpää ja tehnyt jo vanhentuneita petoksia vuokrasysteemeissäsi. :mrgreen: Ite kerroit täällä. Mutta nuohan ovat minusta aivan hyväksyttäviä. Sun minusta tietämäsi asiat taas ei.

Ja sun kanssa tilanteeni jo tietäessäsi ei tarvitsisi jauhaa paskantärkeää kaikenosaajaa poseeraavaa lekuria kummmastuttavaa selittelyä. Ainoa minua huolestuttava on mahdollinen ilmoitusvelvollisuutesi suhteessa aselupiini. Kuulemma mikä vaan masennuslääkekin saattaa nykyään olla este. Joten aseluvan omistajat tai anojat eivät uskalla hakea reseptiä. Jolloin vasta hulluksi tulevatkin ja sitten ammuskelevat ihmisiä.

No niin, kaksi 24-päkkiä on kestänyt jo kolmatta vuorokautta ja vielä tän päivän riittää! Olen siis raitistunut normaalikulutukseeni verrattuna!
MIelelläni (aivan oikeasti) kirjoittaisin sulle reseptin, mutta tässä on mun oma (varmaan aiheeton) paranoia. En halua edes sitä hyvin pientä mahdollisuutta, että kitinäminäni vuotaisi irl-elämään. Sen takia en voi

Mutta ehdotan seuraavaa; mene yksityiselle lääkäriasemalla yleislääkärille (EI siis psykiatri tai neurologi). Kerro hänelle, että olet aiemmin käyttänyt cipralexia muutama vuosi sitten masennukseen ja se auttoi hyvin. Nyt isä ja äiti kuolivat ja tuntuu, että masennus uusii. Toivoisit sen takia uudestaan samaa lääkettä, joka muutama vuosi sitten auttoi hyvin. Sano, että itsemurha-ajatuksia ei ole, mutta yleistä alakuloa ja vaikea päästä sängystä ylös jne. ahedoniaa jne.

Olen aika varma, että jos ei satu joku aivan anaalinen tyyppi vastaan, niin kirjoittaa sulle reseptin hyvin jouhevasti. Ainiin, pameja tuskin kirjoittaa ensi istumalta kuin korkeintaan hyvin pienen määrään. En suosita edes pyytämään, se sekoittaa homman. Jos haluat, mene sitten samalle lääkärille uudestaan ja vasta seuraavalla kerralla pamiasia esille. Pameja sun kannattaisi käyttää hyvin varovasti, ettei kohta ole sekakäyttö ongelma. Mielummin ei pameja ollenkaan, ellei ns. pakko.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Eihän Gattaca halua masennuslääkkeitä jotka hoitaisivat syytä, vaan pameja joilla saa pään sekaisin että kestää seurauksia.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Davejames: Äitini kuoltuaa loppuunsyömäni pamit olivat äidin krooniseen lihasjännitykseen. Äitini kuoltua käytin oxaminejaan nukahtamiseen ja paniikin ensiapuna. Nyt nukahdan, mutta akuuttiin ahdistukseen otan karhun, joka on vielä haitallisempi ja addiktoivampi.
So Hard kirjoitti: 02.08.2018 13:11 Eihän Gattaca halua masennuslääkkeitä jotka hoitaisivat syytä, vaan pameja joilla saa pään sekaisin että kestää seurauksia.
Ei masennuslääkkeistä mene pää sekaisin. Ne antavat vain kontrollia hallita omia tunteitaan. Eivät huumaa. Kysy Davejamekselta.

Ja näistä minun jo aikoja sitten rakennetuista syistä ja niiden seurauksista et takuudella sinäkään selviääsi. Liikaa teille paremmillekin. Kyllähän minäkin, jos olisin olosuhteista ja minusta sekä riippumattomista että riippuvista tilanteista huuolimatta jaksanut pitää paketin kasassa, vain kevyesti ylläpitää. Kun kaikki on näin sortunut, sinäkään et tässä pärjäisi.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ voisi auttaa, jos listaisit tähän kaikki toimintakykyäsi rajoittavat ongelmat. Sen jälkeen voisit miettiä mihin omaa oloasi parantaviin toimenpiteisiin sinulla on jaksamista ja mahdollisuuksia?
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 02.08.2018 12:44 Ainoa minua huolestuttava on mahdollinen ilmoitusvelvollisuutesi suhteessa aselupiini. Kuulemma mikä vaan masennuslääkekin saattaa nykyään olla este. Joten aseluvan omistajat tai anojat eivät uskalla hakea reseptiä. Jolloin vasta hulluksi tulevatkin ja sitten ammuskelevat ihmisiä.
Jos kerrot lääkärille neuvomani tarinan, niin aseluvista ei kannata huolestua.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 02.08.2018 13:48
Gat kirjoitti: 02.08.2018 12:44 Ainoa minua huolestuttava on mahdollinen ilmoitusvelvollisuutesi suhteessa aselupiini. Kuulemma mikä vaan masennuslääkekin saattaa nykyään olla este. Joten aseluvan omistajat tai anojat eivät uskalla hakea reseptiä. Jolloin vasta hulluksi tulevatkin ja sitten ammuskelevat ihmisiä.
Jos kerrot lääkärille neuvomani tarinan, niin aseluvista ei kannata huolestua.
No sinähän itse olisit sopiva lekuri, ihan laillisesti! Onhan toki äitini yksitysneurologi Varkaudessa, joka mullekin kirjoitti aikoinaan tabuja ihan kokeilunhaluni mukaan. Se ukko on vielä työssään, mutta selvästi dementoitunut ja äitini kanssa arvelimme, että määrää itselleen liikaakin niitä omia lääkkeitään. Camoon, sinä, potilashistoriani jo tunnet? Ja nuo viralliset neuvosi selitykseen? Espooseen tai Hesaan voin toki ajaa näytillekin aika läheltä Orimattilastakin.

Ymmärrän kyllä, ett' sinä olet eniten varjellut henkilällisyyttäsi. Mutta vaaraa ei sulle liene, laillista kaikki.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Älä viitsi jankuttaa. Dave ei aio paljastaa henkilöllisyyttään sinulle, mikä on noin 130% järkevä päätös. Reseptin kirjoittaminen anonyymisti ei taas ole optio.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 02.08.2018 14:36 Älä viitsi jankuttaa. Dave ei aio paljastaa henkilöllisyyttään sinulle, mikä on noin 130% järkevä päätös. Reseptin kirjoittaminen anonyymisti ei taas ole optio.
Liikaa homoja täällä? Millä mä voisin Davea uhata, ettei hän kaksinverroin enemmän minua, jonka nimen jo tietää? Olispa vaan kerrankin helppo ja ymmärtävä lekuri, vuosien tiedolla CityKitinästä.
Ja taas kerran: mistään laittomasta reseptistä ei ole kyse. Dave olisi helpoin skorettaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Eihän sinulla ole mitään menetettävää pl. aseluvat joita sinulla ei varmaan edes pitäisi olla. Davella on duuni, maine, lääkärinlupa, vaimo ja lapsia.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja elco »

Gat kirjoitti: 02.08.2018 13:21 Ja näistä minun jo aikoja sitten rakennetuista syistä ja niiden seurauksista et takuudella sinäkään selviääsi.
Ei olisi ensinnäkään mitenkään joutunut moiseen jamaan ja vaikka olisikin niin tietty selviäisi.

Sopii täysin sun profiiliin, ettet edes kykene ryhtymään narkkariksi. Tolla possalla se olisi vielä helpompaa kuin hyvän elämän eläminen. Elämä on valintoja ja sun valinta on elää tuskaisena paskassa kunnes kuolet.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Yritän kerran loman aikana käydä yökerhossa. Viikolla Forte on varmaan ok, jos on 20v ja gat.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

nokkaelain kirjoitti: 03.08.2018 2:38 Yritän kerran loman aikana käydä yökerhossa. Viikolla Forte on varmaan ok, jos on 20v ja gat.
Yökerhot ovat kyllä yksin aika rankkoja paikkoja ellei ole alfauros. Tuskin naisillekaan merkittävästi mukavampia. Naisille ehkä vielä hankalampia yksin, oli alfa, beeta tai omega, niin sössöttäjiä riittää. Tietysti, jos nainen haluaa vain helposti pippeliä, sitä saa kerhosta nopeasti. Mutta olen antanut itselleni kertoa, että naistenkin on vaikea nopeasti löytää riittävän laadukasta pippelin kantajaa.

Yksi mahdollisuus on tietysti heittää automaattiohjaus päälle ja katsoa mistä aamulla herää.

Jos itse muistan, niin yksin baanalle lähtiessäni kyllä skoretin koht usein (ei niinkään kerhoissa vaan muissa juottoloissa) huolimatta siitä, että olen beeta. Mutta se perustui kovaan yrittämiseen (ei saa pelätä pakkeja) ja riman pitämiseen matalalla. Mutta muistan myös sen, että yksin on kiusallista heilua tanssilattialla :roll: Itse skoretin nimenomaan niissä paikoissa, joissa pääsee puhumaan. Mulla ei mahdollisuutta päästä pöksyihin tanssimooveilla, vaan paskanpuhumisella. Yökerhossa kun ei voi juuri puhua, täytyy pystyä vakuuttamaan toinen pelkästään habituksella ja moovseilla.

Vielä pokaamisesta sen verran, että ymmärtääkseni ihminen tietää kahden sekunnin jälkeen, haluaako panna toisen kanssa. Eli jos nainen näyttää muutaman sekunnin jälkeen, että lähde urpo muualle, ei kannata jäädä jankkaamaan.

Jos haluat hitusvinkulaa, suositan mielummin esim mummista (K40 tosin), ellet sitten ole parkettien partaveitsi tai hyvän näköinen.

edit: oletkin vissiin tois pual jokke?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Boozemblyiilä. Oma grouppi teki tänä vuonna vain 1k:n ja 4k:n.
Vastaa Viestiin