Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gat kirjoitti: 04.05.2019 12:18 Mutta ennen kaikkea motivaatio uupuu elää ihan yksinäni, ilman että mun perinteessä mikään merkitsee kenellekään tapaamalleni mitään nyt kun olen sen ainoa edustaja ilman kodin perhettä .
Mitä ihmeen perinnettä koet edustavasi? Supmessa elää 5,5 miljoonaa ihmistä, joilla on erilaisia enemmän tai vähemmän vakiintuneita tapoja. Ei sinussa ole mitään erilaista.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti: 04.05.2019 17:00
Gat kirjoitti: 04.05.2019 12:18 Mutta ennen kaikkea motivaatio uupuu elää ihan yksinäni, ilman että mun perinteessä mikään merkitsee kenellekään tapaamalleni mitään nyt kun olen sen ainoa edustaja ilman kodin perhettä .
Mitä ihmeen perinnettä koet edustavasi? Supmessa elää 5,5 miljoonaa ihmistä, joilla on erilaisia enemmän tai vähemmän vakiintuneita tapoja. Ei sinussa ole mitään erilaista.
Meinaatko että maaseudulla elävä, alkoholisoitunut, rapistuneen tilan omistava ja urbaanista elämänmenosta vieraantunut vanhapoika ei olekaan ainutlaatuinen?
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Gat »

sivustahuutaja kirjoitti: 04.05.2019 17:00
Gat kirjoitti: 04.05.2019 12:18 Mutta ennen kaikkea motivaatio uupuu elää ihan yksinäni, ilman että mun perinteessä mikään merkitsee kenellekään tapaamalleni mitään nyt kun olen sen ainoa edustaja ilman kodin perhettä .
Mitä ihmeen perinnettä koet edustavasi? Supmessa elää 5,5 miljoonaa ihmistä, joilla on erilaisia enemmän tai vähemmän vakiintuneita tapoja. Ei sinussa ole mitään erilaista.
Mikään minun ja vanhempieni yhteisistä asioista ja yhteisestä suhtautumisesta moniin juttuihin ei merkitse muille yhtään mitään. Ei myöskään merkitykset vaikka arvottomista pienesineistä ja kirjoista täällä. Huomasin edellisellä siivouskerralla koska veivät mitä sattuu roskiin, koska ne eivät heille mitään merkinneet.

Mutta totta kai maailmalla on vaikka kuinka paljon samoistakin asioista kiinnostuneita kuin minä. Aihesirpale kerrallaan. Netissä. Heitä ei vain koskaan tapaa. Ei ainakaan baarissa tai Homien kanssa puhelimessa.

Eli vaikka vanhempieni kanssa oli totta kai kiinnostuseroja, myös yhteistä oli paljon. Toisella tapaa myös kaverieni kanssa. Nyt minulla ei ole vanhempiani eikä ystäviäni. Ei tuttua sukuakaan. Minä yksin olen se pieni maailma.

Ja toistan siis totaalisen yksin. Jopa serkkuni Jussi (tunsin vain pikkupoika-aikaan IRL) , jolta kuoli ensin isä, sitten sisko eli serkkuni Ulla, sitten äiti ja toissavuonna vaimokin.. ja lapsia ei ole. Sanoi ainoana äitini hautajaisiin tulleena että hyvin pärjää, koska on niin paljon "vanhoja kavereita" siellä Tampereella.

P.S. So Hard olet vittumainen ihminen. Tee palvelus ja vedä itsesi jojoon.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ sinä päätät, mistä pidät kiinni. Menneisyydessä eläminen ei ole fiksua, mutta kaikesta ei kuitenkaan kannata luopua. Mieti mitä haluat pitää ja ryhdy elämään täsdä hetkessä katse huomisessa.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Gat kirjoitti: 04.05.2019 12:18 Mitä sillä katkohoidolla sairaalassa? Teen sen aina itse joko kammottavalla krapulalla tai jos pameja olisi itsellä, voisin vain nukkua pahimman vaiheen läpi kotona. Sitten kuitenkin alkaisi ahdistaa niin, että "lääkettä" tarvitsen. Jos ei ole kuin alkoa, niin ei. Elikä serotoniinilääke olisi tarpeen. Ja pameja.

Mutta ennen kaikkea motivaatio uupuu elää ihan yksinäni, ilman että mun perinteessä mikään merkitsee kenellekään tapaamalleni mitään nyt kun olen sen ainoa edustaja ilman kodin perhettä ja ilman enää yhtään ainoaa ystävää edes henkisenä tukena saati jelppimässä.
Ei se "serotoniinilääke" ole se mitä tarvitaan ihan alkuvaiheessa (ja koko "serotoniiniteoria" on yksinkertaistus - oikeasti ei edes tiedetä, mistä masennuksessa on lopulta kyse.) Sellaisen vaikutuksen alkaminen vie sen pari viikkoa. Pahimmassa tapauksessa alkaisit vain ryypätä enemmän, kun siitä tuleva ahdistus helpottaisi.

Edit: toki paljon parempi jos hankit edes sen lääkityksen, jos et mene katkolle.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nokkaeläin: Kyllä mulle monien kokeiltujen ssri-mömmöjen jälkeen lopulta Cipramil toimi parikytä vuotta sitten. Vaikutus lähinnä, että itse pystyi päättämään että nyt en sure tai pelkää sitä, tätä tai tuota. Siis tietoista kontrollia omiin tunteisiin. Joihin käytän nyt vain alkoa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Gat kirjoitti: 04.05.2019 22:04 Nokkaeläin: Kyllä mulle monien kokeiltujen ssri-mömmöjen jälkeen lopulta Cipramil toimi parikytä vuotta sitten. Vaikutus lähinnä, että itse pystyi päättämään että nyt en sure tai pelkää sitä, tätä tai tuota. Siis tietoista kontrollia omiin tunteisiin. Joihin käytän nyt vain alkoa.
En ollenkaan sano ettei tuo toimisi: itse olen tuota käyttänyt aikoinaan, ja nyt puolentoista vuotta essitalopraamia, joka on periaatteessa samaa tavaraa, josta on poistettu hyöydytön isomeeri samasta molekyysti. Aikoinaan tuosta oli erimielisyyttä, oliko tuo vain yritys jatkaa patentin jatkuvuutta, mutta on tuo todettu jossain määrin paremmaksi ja vähemmän sivuvaikutuksia aihettavaksi - ja nykyään on halpaa kuin saippua: parikymmnentä senttiä per päivä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 04.05.2019 18:03
sivustahuutaja kirjoitti: 04.05.2019 17:00
Gat kirjoitti: 04.05.2019 12:18 Mutta ennen kaikkea motivaatio uupuu elää ihan yksinäni, ilman että mun perinteessä mikään merkitsee kenellekään tapaamalleni mitään nyt kun olen sen ainoa edustaja ilman kodin perhettä .
Mitä ihmeen perinnettä koet edustavasi? Supmessa elää 5,5 miljoonaa ihmistä, joilla on erilaisia enemmän tai vähemmän vakiintuneita tapoja. Ei sinussa ole mitään erilaista.
Mikään minun ja vanhempieni yhteisistä asioista ja yhteisestä suhtautumisesta moniin juttuihin ei merkitse muille yhtään mitään. Ei myöskään merkitykset vaikka arvottomista pienesineistä ja kirjoista täällä. Huomasin edellisellä siivouskerralla koska veivät mitä sattuu roskiin, koska ne eivät heille mitään merkinneet.

Sama kohtalohan se on meillä kaikilla. Kun pari sataa vuotta menee, meitä ei muista kukaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.05.2019 8:50
Gat kirjoitti: 04.05.2019 18:03
sivustahuutaja kirjoitti: 04.05.2019 17:00

Mitä ihmeen perinnettä koet edustavasi? Supmessa elää 5,5 miljoonaa ihmistä, joilla on erilaisia enemmän tai vähemmän vakiintuneita tapoja. Ei sinussa ole mitään erilaista.
Mikään minun ja vanhempieni yhteisistä asioista ja yhteisestä suhtautumisesta moniin juttuihin ei merkitse muille yhtään mitään. Ei myöskään merkitykset vaikka arvottomista pienesineistä ja kirjoista täällä. Huomasin edellisellä siivouskerralla koska veivät mitä sattuu roskiin, koska ne eivät heille mitään merkinneet.

Sama kohtalohan se on meillä kaikilla. Kun pari sataa vuotta menee, meitä ei muista kukaan.
TÄSSÄ ollaan nyt todella totuuden äärellä! Ei muuten muistakaan! Eikä nuo esineet ainakaan ole tärkeitä! Oma terveys on. Se on lähes ainoa asia, joka on tärkeä plus se, ettei tee väkivaltaa toisille millään muotoa.
Tässä niin kuin tiivistys!!
Tottakai minä silti ihailen kaunista tyttöä enemmän kuin rumaa miestä, vaikka he ovat samanarvoisia. Tämä on kuitenkin inhimillistä.

TOTAALITOUKOINEN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.05.2019 8:50 Sama kohtalohan se on meillä kaikilla. Kun pari sataa vuotta menee, meitä ei muista kukaan.
Tuo on ihan selvää. Surullisimpia asioita kuolemisessa on, että maailmaa sellaisena kuin se yksi ihminen on sen kokenut, ei hänen kuoltuaan enää ole. Sanon noin ontologisena relativistina. Totta kai samaa kiinnostusta ja asenteita on koko ajan (vaikka tuskin joo jotain 500 vuoden päästä), mutta vain sirpaleina pikkuasia kerrallaan Eikä enää ole maailmaa siitä yhdestä, sen yksilön "kokoomapisteestä" hahmotettuna.

Kuitenkin oletan, että harva ihminen jää niin yksin kuin minä. Vaikka on joo yksinäisiä vanhuksia.Joiden itsemurhat ovat lehtitietojen mukaan lisääntyneet. Mutta yleensä ihmisillä sukua ja ystäviä kuolemalle menetettyään on sentään vielä muuta sukua, ehkä perhe ja lapsia ja ystäviä.

Minulla ei ole siitä mitään. Enkä osaa ystäviä hankkia, baarista vai? Käymilläni kurssilla vain käytiin, ei oltu sosiaalisissa suhteissa muuten. Työpaikkassa olin, en enää ole. Sukulaiset ovat kuolleita, rutivanhoja tai kaukana ja tuntemattomia. "Juhaniturbohaltijalle" meilasin kesällä hätähuudon, ja se "vanha kaveri" ei vastannut edes muodollisella osanotolla. Mikä sekin oli karua.

Näin introverttina en arvannut, että täysorvoksi jouduttuani sittenkin tarvitsisin sosiaalisia suhteita. Sukua, ystäviä. Vanhempani kun veivät lopulta kaiken huomioni, ettei muuta ollut tai muuta ehtinyt eikä tarvinnutkaan.Siinäkin väsähdin ja ihan lopuksi epäonnistuin.

Eli ihan yksin yritän pitää maailmani rippeitä. Vanhempani olivat sentään jossain määrin samanmielisiä. ja vaikka vanhoilla päivillään heistä ei mihinkään ollut, ainakin olivat siinä vieressä tukena ja kollektiivisesti voitiin miettiä käytännön asioita. Yksin en tajua esim. taloudellisista asioista paljon paskaakaan.

Se turhuuden tunne, että miksi yhtään mitään enää. Kunhan päivästä toiseen räpistelen, yksinäisessä maailmassa vieraiden keskellä, kun en vielä kuollakaan tahdo.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 06.05.2019 11:04 "Juhaniturbohaltijalle" meilasin kesällä hätähuudon, ja se "vanha kaveri" ei vastannut edes muodollisella osanotolla. Mikä sekin oli karua.

Oletko varma, että viesti meni perille? Osa ihmisistä ei seuraa kaikkia vanhoja meiliosoitteitaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja exsu »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.05.2019 11:16 Oletko varma, että viesti meni perille? Osa ihmisistä ei seuraa kaikkia vanhoja meiliosoitteitaan.
Vai kävikö niin, että Gat julkaisi aikanaan palstalla Turbohaltiasta luottamuksellista ja henkilökohtaista tietoa, ja yhteydenpito katkesi siihen? Vai oliko se joku toinen ystävä?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Gat »

exsu kirjoitti: 06.05.2019 11:50
James Potkukelkka kirjoitti: 06.05.2019 11:16 Oletko varma, että viesti meni perille? Osa ihmisistä ei seuraa kaikkia vanhoja meiliosoitteitaan.
Vai kävikö niin, että Gat julkaisi aikanaan palstalla Turbohaltiasta luottamuksellista ja henkilökohtaista tietoa, ja yhteydenpito katkesi siihen? Vai oliko se joku toinen ystävä?
Meilasin kahdesti, eikä viesti ponnahtanut takaisin millä Hotmail ilmoittaa jos ositetta ei enää ole. Meilasin kahdesti. Lyhyt tekstarikin, Yritys puhelinsoittoon, ei vastannut. Homeboy viestitti Juhaniturbolle facebookissa hädästäni ja että olen lähettänyt meilin.

Kerroin täällä vain, että Juhaniturbo tuli suruissaan tapaamaan minua veljensä kuoleman jälkeen Mietin ääneen, tulisiko hänkin minun tuekseni. Raskauttavinta taisi olla ymmärrettävän yleisinhimillisen tunnereaktionsa kertominen. Sen kohdan poistin tunnin sisällä, ja sitäpaitsi Juhaniturbo jo aikaisemmin kertoi, ettei enää seuraa Kitinää ollenkaan. Tuskin siitä siis.

Sen sijaan Juhaniturbo jo ehkä vuoden-pari aiemmin poisti minut facebook-kavereistaan, kun letkautin vain, että kun sulla on noin paljon naispuolisia facebook-ystäviä, niin kaverille kans. Siitä ilmeisesti naps poikki. Mutta mistäs minä tiedän, vaikka olisvat olet oppilaitaan lukiossa jossa opettaa. Ja on alkanut pedanttiseksi ja viralliseksi, mikä on outoa hänen nuoruutensa hyvin muistaen.

Joka tapauksessa kyllä vaan nämä hienot paremmat ihmiset ovat niiiiin herkkiä ja sen takia ne kai ovat niin hienoja ja hyviä.

Kuitenkin minua saa pilkata ja norata miten vaan. Jätkä teki tässä viime hädässäni minulle niin keljusti, ettei mikään minun hänelle tekemäni vastaa sitä. Paitsi joo teillä hienoilla jumalilla tietysti.

Mahdollista myös, että Juhaniturbon mielestä tuttavuudestamme on niin kauan aikaa, että ei paljoa minua muistakaan. Tai sitten ei halua ottaa ystävyyteen liittyvää vastuuta millään tasolla.
Viimeksi muokannut Gat, 07.05.2019 8:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 06.05.2019 12:09Sen sijaan Juhaniturbo jo ehkä vuoden-pari aiemmin poisti minut facebook-kavereistaan, kun letkautin vain, että kun sulla on noin paljon naispuolisia facebook-ystäviä, niin kaverille kans.
Siis letkautit hänen facebook-sivullaan? Olisin minäkin moisesta blokannut.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 06.05.2019 12:16
Gat kirjoitti: 06.05.2019 12:09Sen sijaan Juhaniturbo jo ehkä vuoden-pari aiemmin poisti minut facebook-kavereistaan, kun letkautin vain, että kun sulla on noin paljon naispuolisia facebook-ystäviä, niin kaverille kans.
Siis letkautit hänen facebook-sivullaan? Olisin minäkin moisesta blokannut.
En ole tiennyt, ettei Facebookinn sopisi toverillinen jäynä.
Vähän ennen myös kun joku nainen kirjoitti, että Juhaniturbohaltija näyttää Jeesukselta.. sanoin että minusta tuo on aina näyttänyt joltain demoniselta Paganinilta. Mutta komistunut iän myötä.

Oliko tuokin Facebookiin sopimatonta? Mistä sen tietää?Onko teillä yliolennoilla näistä joku telepaattinen hermoverkko? Mikä oikein toisaalla, ei toisaalla ja sitten vain tiedätte sen niin herkkinä?

Muistanpa lämmöllä, kun jonkun Tuskafestarin ulkopuolella Juhaniturbo ositti minua ohikulkeville naisille ja alkoi huutamaan: "Haluatteko nähdä pervon? Siis tuo jätkä on ihan pervo! Tuo jätkä ei koskaan ole saanut, pillua, siis tajuutteko ei ole saanut pillua! Ja sittenkin se on pervo!" :mrgreen:
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 06.05.2019 12:46
So Hard kirjoitti: 06.05.2019 12:16
Gat kirjoitti: 06.05.2019 12:09Sen sijaan Juhaniturbo jo ehkä vuoden-pari aiemmin poisti minut facebook-kavereistaan, kun letkautin vain, että kun sulla on noin paljon naispuolisia facebook-ystäviä, niin kaverille kans.
Siis letkautit hänen facebook-sivullaan? Olisin minäkin moisesta blokannut.
En ole tiennyt, ettei Facebookinn sopisi toverillinen jäynä.
No jos hemmo on lukion opettaja ja kavereissa on oppilaita (kuten erittäin todennäköisesti on ja saattaa olla myös oppilaiden vanhempia), niin ei toi kerta kaikkiaan sovi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Plus että en usko että kovin moni naisihminen ylipäänsä katsoo suopeasti facessa kun peikolta näyttävä puukkomies vaatii kaverille kans. Jäynä on yksi asia, toisen arjen suolaaminen toinen.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.05.2019 12:49
Gat kirjoitti: 06.05.2019 12:46
So Hard kirjoitti: 06.05.2019 12:16

Siis letkautit hänen facebook-sivullaan? Olisin minäkin moisesta blokannut.
En ole tiennyt, ettei Facebookinn sopisi toverillinen jäynä.
No jos hemmo on lukion opettaja ja kavereissa on oppilaita (kuten erittäin todennäköisesti on ja saattaa olla myös oppilaiden vanhempia), niin ei toi kerta kaikkiaan sovi.
En sillä hetkellä muistanut, että on lukion opettaja. Kunhan huomasin, että useimmat facebook-kaverinsa ovat naisia. Kovasti naisten suosiossa, olkoon vaikka sitten tyttöpuolisia oppilaitaan. En huomannut ottaa sitä mahdollisuutta huomioon.

Joka tapauksessa kun muistaa mikä jannu se oli nuorempana, ja voisinpa kertoa erikoisia tarinoita... on nyt liiankin virallinen ja pedanttinen. Virallinen, syrjäyttäen jopa vanhat ystävyydet. ei hyvä mielestäni vaan kuolemista sekin. Pelkää kai virkansa puolesta sitten? Koneiston osaksi tulemista. Mitäs edes käyttää facebookia. Ei siellä opetusasiaa näkynyt, kunhan omaa asiaansa ihan muusta. Kissakin, joka paljastettakoon.Kai oletin väärin, että opettjanakin on vielä sama tyyppi ja sellainen moderni opettaja. Ja sen takia oppilaiden suosiossa.

Silti paljon pahemmin teki minulle, kun ei edes muodollista osanottoa hätääni. Vai pelkääkö, että mikä vaan yhteys minuun jotenkin turmelisi kallisarvoisen virkauransa?

Edelliselle sivulle tässä ketjussa muuten kommentoin sinuakin myös yksinäisyydestäni. Olisiko siihen jotain sanottavaa, eikä vain Facebook-tavoista?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 06.05.2019 13:05

Edelliselle sivulle tässä ketjussa muuten kommentoin sinuakin myös yksinäisyydestäni. Olisiko siihen jotain sanottavaa, eikä vain Facebook-tavoista?
Niin. Ymmärrän, että se on rankkaa. Ei siihen oikein voi mitään kovin viisasta sanoa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Eräs ex-kitinäläinen muija ja eräs kitinäläinen (miespuolinen) blokkasivat minut (ei pysty enää lähettämään yksityisviestejä) Facebookissa sen jälkeen kun laitoin aivan asiallisia eikä yhtään loukkaavia yv:itä. Niin se käy.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kaksi lonkeroa (5,5 %) ja kuusi keskaria eilen. Faijan talon pihalla. Olin pyykillä. Ensimmäisen kerran vappupäivän jälkeen.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Paskottuani jo toiseen kertaan lattialle, taidan tosiaan mennä katkolle. Vapaaehtoisena potilaana.

Puhelimeni on vainaa ja latauskelvoton, minä en ihan vielä.

Jättäkää minut hetkeksi rauhaan, ei enempiä poliisirynnäköitä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 31.05.2019 7:25 Paskottuani jo toiseen kertaan lattialle, taidan tosiaan mennä katkolle. Vapaaehtoisena potilaana.

Puhelimeni on vainaa ja latauskelvoton, minä en ihan vielä.

Jättäkää minut hetkeksi rauhaan, ei enempiä poliisirynnäköitä.
Vilpittömästi toivon, että menet. Käytännön vinkki; ota nöyrä asenne. Asiat sujuvat parhaiten siten. Äläkä vedä hernettä nenään siitä, että eteesi ei heti levitetä punaista mattoa. Kuuntele ohjeet ja mene niiden mukaan. Saattaa olla, että sanovat sulle "pitää tulle selvinpäin silloin ja silloin". Siinä tapauksessa tee niin. Kyse on hengestäsi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ke 29.5. kaksi lonkeroa (5,5 %) ja seitsemän keskaria.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Enpä sittenkään tiedä, koska sinne kerkiäisin ja haluanko herättää yhteiskunnan huomiota.

Pönttö täynnä paperia, paskaa lattialla, muuta siivottavaa ja olut lopussa taas. Kiirellisiä laskujakin totta kai.

Huonompi juttu, jos sinne ei saa mennä kännissä, koska krapulassahan teen kuolemaa ja olen liikuntakyvytön.

Puhelimenikkaan ei enää lataudu. Mikä Homielle tietona. Pitäisi kai sitten horjua tuolle läheiselle taksiasemalla ja ajaa kylmiltään suoraan ensiapuun. Ans nyt taas kattoo.

Olo ei ole vielä kuolettava.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin