Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^okei. Haluat siis kuolla. Oma valinta.

Ps. ota taksi ja aja päivystykseen ja sano, että haluat katkolle.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Perkele, I´ll just walk it off. Ilman lekureita ja poliisihyökkäykisiä. . On sitä ennenkin selvitty.

Huh, istuminen sujuu, kävely huonommin. onneksi muistin uusia TKK:n lainani. Nyt kahvia ja vessan aukaisuun.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Surullista katsottaa: kahdesan tölkkiä, tyhjä pullo punaviiniä, pikkupullo halvinta konjakkia. Baarissa join hiukan.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

nokkaelain kirjoitti: 01.06.2019 8:26 Surullista katsottaa: kahdesan tölkkiä, tyhjä pullo punaviiniä, pikkupullo halvinta konjakkia. Baarissa join hiukan.
Itse saan nykyään krapulan 3 tölkistä.
Universaali disclaimer.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

So Hard kirjoitti: 01.06.2019 8:29
nokkaelain kirjoitti: 01.06.2019 8:26 Surullista katsottaa: kahdesan tölkkiä, tyhjä pullo punaviiniä, pikkupullo halvinta konjakkia. Baarissa join hiukan.
Itse saan nykyään krapulan 3 tölkistä.
Olin tarkoituksella 20.30 asti töissä.

Ei ehdi ottaa tai jotain. Mutta hei, on aamu ja ei ole krapulaa.

(jostain syystä)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti: 01.06.2019 8:29
nokkaelain kirjoitti: 01.06.2019 8:26 Surullista katsottaa: kahdesan tölkkiä, tyhjä pullo punaviiniä, pikkupullo halvinta konjakkia. Baarissa join hiukan.
Itse saan nykyään krapulan 3 tölkistä.
Tuo on mielestäni pelkästään hyvä asia. Mulla krapularaja tai se, ettei ole normi olo on 3-5 annosta. Viime vuosina krapula on ollut pari kertaa vuodessa. Koska krapula, minkälainen tahansa on kokonaisyhtälössä erittäin iso miinus, ei isompi juominen innosta koskaan. Pakollisissa juhlissa tulee kuitenkin juotua, koska selvinpäin olisi kohtuu aivokuollutta niissä olla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Kolmesta annoksesta tulee itsellenikin krapula, mutta mutta mitä on krapula? Itselläni ei ole juuri koskaa päänsärkyä.

Töissä pelästytti tällä viikolla, kun oli aivan julmettu pään alaosan/niskan särky, mutta se meni buranalla ohi. Se on kai jännityspäänsärkyä, muta en ole juuri kokenut.

Nyt taas on pöhnäinen mutta ei erityisen jännittynyt olo. Selvin päin saattaa sattua kaikkialle muualle kuin päähän on ja on jännittynyt olo. Itse asiassa liikunta auttaisi siihen kaikkein parhaiten.

Propralia on jännitysoireisiin ja "verenpainelääkkeksi". Sen ei terveyskeskuslääkärien mukaan pitäisi aiheuttaa muita haittavaikutuksia, kuin urheillessa saattaisi haitata. Käytännössä tulee rasittunut olo yhdestä 10 mg tabletista (saisi ottaa 40 mg kerralla), ja välillä hikoilen kuin sika, jos olen ottanut.

BTW verenpaine äsken 169/96 (pulssi 116), mutta se onkin krapulalukema.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Huhuh. on tämä kylmäkalkkuna kotona ilman pameja kivuliasta. Eilen iltapäivällä siis aloitin. Tosi paha yö, fyysisesti. Pientä toipumista jo havaittavissa. En vieläkään jaksa horjua taksille, paskaset vaipat, pyörryttää, huomenna luultavasti toivon olen toennut ja en tarvitse. Kunhan nyt makoilen ja yritän rauhoittua suru ja pelkotiloista ja niiden aiheuttamista oksetuskohtauksista. Silloin kuolettavaa sydämentykytystä kunnes pakolla rauhoitun ajttetelemallla muuta kuin omaa menneisyyttäni ja tulevaiuuden pelkoja huolineen. Ja sitä lohdutonta yksinäisyyttä ja eksyneisyyttä. .

Viikonloput on kivoja kun kukaan ulkopuolinen ei häiritse. Puhelinkaan ei lataa. Huomenna vasta värkkään sitä ja alan siivoaman enimpää saastaa

On munkin jo uskottava että Karhuttelu on pakko lopettaa. .
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Homeboy65 kirjoitti: 06.05.2019 18:14 Eräs ex-kitinäläinen muija ja eräs kitinäläinen (miespuolinen) blokkasivat minut (ei pysty enää lähettämään yksityisviestejä) Facebookissa sen jälkeen kun laitoin aivan asiallisia eikä yhtään loukkaavia yv:itä.
Olen ehkä huono ihminen kun kerron, että ihan Facebookin alkuaikoina kerrottiin nimeltä sinut ja Orimattilan paroni jotta ihmiset voisivat laittaa ignoreen. No itsellänikin oli naispuolisia kitinä-fb-kavereita, jotka pian poistivat minut kavereistä. Ihan sen takia ettemme oikeasti tunteneet.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Itse en ole blokannut ketäään.
Tänään sain vessanpyttyni aukaistua ja olipa vaikeampi savotta kuin koskaan sillä alalla. Paskat lattialta on vielä pyyhkimättä. Mitä hittoa täällä on tapahtunut viimeisten vuorokausien aikana... minä ilmeisesti. Muistan kaiken, muisti ei pätki. Oli vaan ripulikin. Näyttää kuin Fear and Loathing in las Vegas. No, isävainaani kerran ammuskekeli kännissä parvekkeelta 70-luvulla (sitä jo luulisi ampuma-aserikokseksi, mutta aika oli eri) ja poltti kokonaisen sisäseinän tapetin. Minulla vielä kehittymistä sellaiseen.

Tunnustettakoon, että vieroitusoireisiin kuolevana join kolme pikkusandelsia. Laskuja taas huomenna, ml. taas vuokra. Pelottaa aina niin helvetisti, jos joku virallisempi yllättää minut taas näin. Vaatteita säästäääkseni nyt päällä vain vaipat!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Miksi kuvittelet, että joku viranomainen(?) tms. olisi kiinnostunut sinusta? Ei sinua kukaan vakoile tai tarkkaile.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Gat »

sivustahuutaja kirjoitti: 01.06.2019 16:37 ^ Miksi kuvittelet, että joku viranomainen(?) tms. olisi kiinnostunut sinusta? Ei sinua kukaan vakoile tai tarkkaile.
Taloyhtiöllä saattaisi olla ongelmia kun vessa tukossa, paskaa lattialla ja taas kerran roskaa lattialla ja pöydillä. En vain osaa tai jaksa. Vähän kytätkin pelottaa, joku käsitti silloin väärinpäin että olen nirhaamassa itseni. No ei siinä juridisesti muuta, kuin että minulla ei ollutkaan voimassaolevia lupia vaikka luulin että oli. Eivät tainneeet kertoa vuokra-asuntoyhtiölle sentään. Sen tapahtuman jälkeen aloinkin vetämäään kaksin käsin ja taisinpa harkita junanraiteitakin. Mutta en jaksa, minä vaan hiivun pois. Liian brutaalia sitäpaitsi aktiivinen itsemurha olisi, kiitos ei nyt.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Gat kirjoitti: 01.06.2019 16:46 roskaa lattialla ja pöydillä. En vain osaa tai jaksa.
Olet kyllä tässä vastakohta itsestäni. Itseäni voisi huonona päivänä stressata se eitteivät roskat ole roskiksessa siistissä järjestyksessä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^^ Taloyhtiötä kiinnostavat rakenteet, eivät sinun paskaiset lattiasi, saati sitten murut pöydällä. Haju tosin taitaa jo haitata naapureitakin, eli siitä voi jossain kohtaa tulla sanomista. Lähtökohtaisesti kaikilla on ihan tarpeeksi oikeitakin töitä tehtävänä ja vapaa-aikaa vietettävänä, että jaksaisivat sinun asioihisi sekaantua.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Gat »

sivustahuutaja kirjoitti: 01.06.2019 16:56 ^^ Taloyhtiötä kiinnostavat rakenteet, eivät sinun paskaiset lattiasi, saati sitten murut pöydällä. Haju tosin taitaa jo haitata naapureitakin, eli siitä voi jossain kohtaa tulla sanomista. Lähtökohtaisesti kaikilla on ihan tarpeeksi oikeitakin töitä tehtävänä ja vapaa-aikaa vietettävänä, että jaksaisivat sinun asioihisi sekaantua.
No juuri potentiaalisen hajun takia kaivauduin sulin käsin vessanpönttööni. (Sitä ennen latoen ensin liiat ripulivessapaperit suihkualtaaseen ta sitten vähitellen takaisin pöntööön. Noin kymmenen vetämiskertaa karhupunpun kera, eri lasteille yhteensä. Mutta jos tulisi joku rutiiini koko taloyhtiön patteri-tai vesijohtotarkastus, minuthan ehkä irtisanottaisiiin. Tai vietäisiiin hoitooon, joka ei taaskaan minua juuri nyt auttaisi. Yksinäisyyteen ei auta mikään.

Nokkaeläimelle, että lyhennetty viestisi tuli nyt perille. Noinhan sitä voi käydä, kuten sinullekin. en heti keksi nokkelaa vastattavaa, pitää katsoa taas Easy A, ihana Emma siinä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti: 01.06.2019 16:56 ^^ Taloyhtiötä kiinnostavat rakenteet, eivät sinun paskaiset lattiasi, saati sitten murut pöydällä. Haju tosin taitaa jo haitata naapureitakin, eli siitä voi jossain kohtaa tulla sanomista. Lähtökohtaisesti kaikilla on ihan tarpeeksi oikeitakin töitä tehtävänä ja vapaa-aikaa vietettävänä, että jaksaisivat sinun asioihisi sekaantua.
Kyllä vuokra-asunnossa omistajaa kiinnostaa jos lattialla on paskaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 01.06.2019 19:14 Kyllä vuokra-asunnossa omistajaa kiinnostaa jos lattialla on paskaa.
Omistaja ei ole yksityishenkilö, vaan kaupunki, nyt asuintalot virallisesti yhtiötetty, silti kaapunki. Konttori tuossa alakerrassa. Ei tässä muuta, kuin että joku yleinen patteri- tai putkijuttu voisi yllättää taas ihan minua kyyläämättä.

Nyt nukkumaaan kaurapuuron ja jugurtin jälkeeen.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

nokkaelain kirjoitti: 01.06.2019 8:26 Surullista katsottaa: kahdesan tölkkiä, tyhjä pullo punaviiniä, pikkupullo halvinta konjakkia. Baarissa join hiukan.
Se eilinen halpispunaviini oli aivan karmeaa ******. Tänään ostin alkon myyjän opastuksella parempaa. Tavallaan helmiä sioille, mutta on tämä Aliwen cabernet sauvignon parasta mitä olen ostanut.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Siitä eilisestä espanjalaista tuli mieleen, että se voisi mennä cokikseen sekoitettuna.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

McJanne kirjoitti: 01.06.2019 22:57 Alko borettamaan tämä jatkuva juhla ja shampajan kippaaminen, niin lisäsin Gattajampan frendiksi veispuukissa. Kenenkään ei pitäisi kyllä nähdä kenen kaveri olen tai en ole.
Hyväksyin taannoin Homien. On hänellä muitakin (ex-)kitinäläisiä kavereina. Tavallaan harmitta vittuilu hänelle Kitinässä, hän on kuitenkin selvästi herkkä tyyppi. Ja omalla linjallaan, mikä se onkin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pitkät vapaat niin jäi putki päälle.

Keskiviikko

Pöhjala Sombrero cellar series. Vähän epäilytti meskaliinitynnyrikypsytys, mutta olikin oikein raikas.

Torstai

Pöhjala Must kuld. Reilu portteri, oikein namia.
3x Olvi Export

Perjantai

Fat lizard Rib tickle rubgy lager. Ei niin pahaa kuin läskit liskot yleensä, mutta eipä tarvitse toista ostaa.
Keisari stout. Tunkkainen ja karvas.

Lauantai

Tsingtao strong lager. 8,9% ja melkein humalaton, oikein hyvä saunajuoma.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

nokkaelain kirjoitti: 02.06.2019 11:11
Hyväksyin taannoin Homien. On hänellä muitakin (ex-)kitinäläisiä kavereina. Tavallaan harmitta vittuilu hänelle Kitinässä, hän on kuitenkin selvästi herkkä tyyppi. Ja omalla linjallaan, mikä se onkin.
Home oli minunkin kaverini, mutta poistin hänet koska kertoi asioistani Gattikselle. En ollut tajunnut erikseen mainita, että Faceni on henkilökohtainen eikä mikään Kitinän palsta. Poistoon vaikutti myös se, että en oikein näe järkeä pitää kavereina sellaisia, jotka eivät koskaan postaa mitään muuta kuin jotain linkkejä maapalloasetuksilla. Olen tosi introvertti enkä halua antaa itsestäni mitään, jos en ns. saa takaisin jotain. Kaikki Naamalassa olevat kaverini on huolella valittu ja sellaisia, jotka joko olen tavannut ja/tai mielelläni tapaisin.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ai niin ja lasissa on viiniä. Sunnutaina, voi pyhä lehmä sentään!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ paras kun lsitat vaipat jalkaan.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Ei ole niin pahasti asiat vielä :-D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Vastaa Viestiin