Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Röpöttämistä eilen. Runsaasti Highland reserve-viskiä ja muutama keskari.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

McJanne kirjoitti: 27.07.2018 20:28

Ex-vaimohko haluaisi kuulema tarjota valkoviiniä.
Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kreitsu kirjoitti: 13.07.2018 16:37 Lipitän viiniä ja kuvittelen samalla siivoavani, mutta nähtävästi vain kitisen. :napu:
Mother's Little Helperiä vielä sekaan, niin jo alkaa kämppä kiiltää!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti: 17.07.2018 11:31
Homeboy65 kirjoitti: 15.07.2018 10:47 Nyt yritystä pitää pitempää nenänvalkaisua, juon Lidlin alkoholitonta olutta.
Lykkäsin projektia. Yksi kolmostuoppi ravintola Cellan terassilla eilen.
KKK taisi sanoa "alkoholisti voi lopettaa alkoholinkäytön koska tahansa, kunhan se on aikaisintaa ensi viikon torstaina"
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homeboy65 kirjoitti: 19.07.2018 12:44
So Hard kirjoitti: 19.07.2018 12:30 On hyvää kliinistä näyttöä siitä, että alkoholin käyttö vain lisää masennusta ja ahdistusta, joten se miten "lääkitset" itseäsi on lääkitsemisen vastakohta. Jos sen sanominen on vittuilua, sitten se varmaan on.

Taitaa olla yksilöllistä. Minä ainakin olen huomannut että kyllä alko auttaa ahdistukseen ja tuskaan. Väliaikaisesti tietysti. Väliaikaista kaikki on vaan...
Voi hyvänen aika. Tottakai se viina _väliaikaisesti_ auttaa ahdistukseen ja tuskaan. Miksi helvetissä sitä muuten niin paljoa juotaisiin? Maun takiako jamppa juo? Ongelma vain on, että se pitkäaikaisesti pahentaa ahdistusta ja tuskaa. Näinhän se addiktio juuri toimii.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 19.07.2018 19:53 psykiatrilta. Kun kysyi naiskokemuksistani ja kerroin että ei ole, tuo mies järkyttyi ja selitti, että on varmaan kysymys vakavasta psykiatrisesta ongelmasta.
Oliko hän väärässä?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 30.07.2018 10:49
Gat kirjoitti: 19.07.2018 19:53 psykiatrilta. Kun kysyi naiskokemuksistani ja kerroin että ei ole, tuo mies järkyttyi ja selitti, että on varmaan kysymys vakavasta psykiatrisesta ongelmasta.
Oliko hän väärässä?
Ei kai sitten. Olin silloin kyllä kovin nuori, mutta just luin jostain akkojen palstalta, miten kummallinen ja käyttökelvoton on mies, jolla on peräti 25-vuotiaana poikuus tallella.

Pointtini ylempänä, että olin siltä julkisen puolen miespuoliselta kallonkutistajalta hakemassa vain nukahtamispameja, ja tuo järkyttyi. Yksityispuolen psykot taas ovat enimmäkseen naisia, joten ei ne lutkat ymmärtäisi vain ujoja miehiä vaivaavaa Love Shyness-syndroomaa.

Vaan sinä DaveJames tunnet minut ja olet yksityisyleislääkäri. Jospas tulisin vastaanotollesi ja sinä lain ja yhteensopivuuden rajoittella kirjoittaisit mulle just niitä mömmöjä joita haluan?

Toki henkilöllisyytesi kompromentoisi vain yksityisesti, mutta minun nimenihän sinä jo tiedät.
Viimeksi muokannut Gat, 30.07.2018 11:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 30.07.2018 11:15
James Potkukelkka kirjoitti: 30.07.2018 10:49
Gat kirjoitti: 19.07.2018 19:53 psykiatrilta. Kun kysyi naiskokemuksistani ja kerroin että ei ole, tuo mies järkyttyi ja selitti, että on varmaan kysymys vakavasta psykiatrisesta ongelmasta.
Oliko hän väärässä?
Ei kai sitten. Olin kyllä kovin nuori, mutta just luin jostain akkojen palstalta, miten kummallinen ja käyttökelvoton on mies, jolla on peräti 25-vuotiaana poikuus tallella.

Pointtini ylempänä, että olin siltä julkisen puolen miespuoliselta kallonkutistajalta hakemassa vain nukahtamispameja, ja tuo järkyttyi. Yksityispuolen psykot taas ovat enimmäkseen naisia, joten ei ne lutkat ymmärtäisi vain ujoja miehiä vaivaavaa Love Shyness-syndroomaa.

Vaan sinä DaveJames tunnet minut ja olet yksityisyleislääkäri. Jospas tulisin vastaanotollesi ja sinä lain ja yhteensopivuuden rajoittella kirjoittaisit mulle just niitä mömmöjä joita haluan?

Toki henkilöllisyytesi kompromentoisi vain yksityisesti, mutta minun nimenihän sinä jo tiedät.
Voidaan teoretisoida, että ehkä kenties mahdollisesti olisit silloin 25 vuotiaana hyötynyt terapiasta. Terveydenhoito on siitä erikoinen ala, että läheskään aina asiakas ei ole oikeassa. Esim sinä hakiessasi pameja et välttämättä ollut oikeassa, vaan asiantuntija. Jos olisit tehnyt kuten kallonkutistaja suositti, siitä olisi saattanut olla sinulle apua.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 30.07.2018 11:15

Toki henkilöllisyytesi kompromentoisi vain yksityisesti, mutta minun nimenihän sinä jo tiedät.
Sä olet niin monen ihmisen yksityiselämän tietoja täällä paljastanut erilaisissa juoppohulluuskohtauksissa, että en ikimaalimassa uskaltaisi paljastaa sinulle henkilöllisyyttäni. Lisäksi jos kirjoittaisin sulle pameja tapaamatta, saisit siitä kiristyskeinon mua vastaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 30.07.2018 11:20
Gat kirjoitti: 30.07.2018 11:15

Toki henkilöllisyytesi kompromentoisi vain yksityisesti, mutta minun nimenihän sinä jo tiedät.
Sä olet niin monen ihmisen yksityiselämän tietoja täällä paljastanut erilaisissa juoppohulluuskohtauksissa, että en ikimaalimassa uskaltaisi paljastaa sinulle henkilöllisyyttäni. Lisäksi jos kirjoittaisin sulle pameja tapaamatta, saisit siitä kiristyskeinon mua vastaan.
Tietenkin tavattaisiin. Minun nimenihän jo tiedät. Yksityispaljastuksiani suuresti liioittelet. Ja enhän mä pilleritohtoriani kusettaisi. Lääkärien asiantuntemukseta haista vittu. Masennuslääkkeiden vaikutus on niin yksilöllistä, ettei kunkin mömmön vaikutusta tai tehottomuutta voi kukaan lääkäri tietää etukäteen. Pitää kokeilla, ja vain potilas itse tuntee tekeekö se mitään vai ei. Mikähän Cipramil se mulle lopulta toimi aikoja sitten, yksitysneirologilta muitakin ensin testattua.

Kitinän merkittävin kemikaalimies laittomalla puolella mutta avoimesti on toki eräs mode. Ihmettelen, että ei ole jo linnassa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 30.07.2018 11:42 . Yksityispaljastuksiani suuresti liioittelet
Varmaan monesti olet kirjoittanut niin kännissä, että et muista.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 19.07.2018 21:34 Superhaastavaksi homma muuttuu alkoholisoituneelle beta-ukolle, joka hakee jotain kiimaista romantiikkaa nippanappa suojaikärajan ylittäneiden kanssa.
Jos tykkää haasteista?!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 19.07.2018 23:11 ^ Ei se nyt ihan noin mene. Yksiavioisessa yhteiskunnassa miehen paras markkinarako on perheenperustamisikä. Kaikkialla tuon aikaikkunan ulkopuolella naisten kriteerit ovat kovemmat.

Musta kyllä tuntuu, että hengissä olevien miesten markkina-arvo automaattisesti alkaa nousta siinä vaiheessa, kun ikäluokasta yhä suurempi osa alkaa olla puupalttoossa. Eikös se ole aika automaagista, että tavaran tarjonnan vähentyessä hinta nousee, jos kysyntää kuitenkin on?

Tietysti joskus parikymppisenä voi olla pitkä aika odottaa, että 75-vuotianaa pääsee panemaan!

Mutta eikös jossain itämaisessa jousiammunassa ensin muutama vuosi harjoitella ilman jousta ja nuolta? Sen jälkeen annetaa jousi, mutta ei vielä nuolta. Siinä mielessä tumputtaminen 15-75 vuotiaana ennen tositoimiin ryhtymistä opettaa mielen tyyneyttä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 20.07.2018 22:08
nokkaelain kirjoitti: 20.07.2018 21:58 ^ ja ^^, Tilastoissa on se ongelma, että ne eivät välttämättä kuvaa yksittäisen ihmisen mahdollisuuksia.
Toisaalta kyllä kuvaavat. Aikamoiset ikäloput känniluuserirumilukset raahaavat esim. Thaimaasta ja Ukrainasta nuorehkoja naisia puolisoiksi. Suomalaisen keskituloisen, kotimaiselle naiselle kelpaamattoman miehen maailmanmarkkina-arvo on ilmeisesti aika kiva verrattuna Ghanalaiseen nuoreen alfalihaskimppuun, kun Ghanaan ei vastaavaa virtaa näy - vain länsimaisia läskejä penisturisteja. Vaikea nähdä sille muuta selittävää tekijää kuin esim. Ghanan ja Suomen BKT:n ja keskipalkan ero.
Se on se suomalaisien miehen ihana luonne, joka on Thaimaassa ja Ukrainassa maankuulu!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:on:

Lomalla tuli jonkin verran tissuteltua. Jännä huomata, että kun muutamana päivänä peräkkäin ottaa iltaisin drinksua (Lissabonissa ja NIzzassa), niin sen jälkeen alkaa automaagisesti addiktoitua. Pelkää farmakologiaa. Itse olen fundeerannut, että silloin, kun alkaa joka ilta tuntua, että voisi taas ottaa muutaman drinksun, pitää lopettaa. Onneksi pikkuporvarillisesti kotona ei tule moista harrastettua, ainoastaan reissussa.

To kun tuli Nizzasta, niin pe ja la kyllä suu napsasi aika lailla ja häpeä tunnustaa, että ehdotin waimolle drinksun ottoa, mutta hän onneksi jämäkästi kieltäytyi.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 30.07.2018 12:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 30.07.2018 11:45
Gat kirjoitti: 30.07.2018 11:42 . Yksityispaljastuksiani suuresti liioittelet
Varmaan monesti olet kirjoittanut niin kännissä, että et muista.
Mä en ole koskaan sanonut kenenkään nimeä, jos ei lasketa, että vuosia sitten käytin JuhaniTurbohaltijasta huolimattomasti etunimeä. Minun nimeni taas on julkaistu pariin kertaan. Viimeisin spektaakkeli taisi olla, kun kerroin tietäväni FB-ssä vaikuttavien kitinäläisten nimiä, ja että jollakin misulla on hassu sukunimi. Joista mitään en julkistanut. Tämä koettiin loukkaavana, ja eikös joku äijä julkaissut täällä paitsi nimeni, myös osoitteeni. Joka osoite tosin oli kulmittain sijaitsevan naapuritalon osoite.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^En enää muista, mistä nimesi alunperin olen saanut tietooni, mutta voisiko olla, että olet kotisivusi joskus itse postannut Cityyn?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 30.07.2018 12:26 ^En enää muista, mistä nimesi alunperin olen saanut tietooni, mutta voisiko olla, että olet kotisivusi joskus itse postannut Cityyn?
En jo onneksi kadonnutta kotisivuani, nimeni oli mm. legendaarisen Nickin tiedossa. Sinä tiedät nimeni, kun äitini ei saanut pameja, koska viheliäinen kolmenkympin lasku Terveystaloon oli jäänyt maksamatta. Ymmärrettävästi et potilasta näkemättä kirjoittanut reseptiä. Onnistuin maksamaan laskun Lahdessa, sitten äidin kelakortilla Oxaminit apteekista, ja sitten salakuljetin niitä äidille pihtailevaan sairaalaan. Äidin kivut helpottuvat, sai unta ja kotiutui. Kuoli sitten kotona muuten kuin lääkkeistä. . Siinä yrityksessä kerroin sinulle yveenä nimeni ja puhelinnumeroni.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 30.07.2018 12:51
James Potkukelkka kirjoitti: 30.07.2018 12:26 ^En enää muista, mistä nimesi alunperin olen saanut tietooni, mutta voisiko olla, että olet kotisivusi joskus itse postannut Cityyn?
En jo onneksi kadonnutta kotisivuani, nimeni oli mm. legendaarisen Nickin tiedossa. Sinä tiedät nimeni, kun äitini ei saanut pameja, koska viheliäinen kolmenkympin lasku Terveystaloon oli jäänyt maksamatta. Ymmärrettävästi et potilasta näkemättä kirjoittanut reseptiä. Onnistuin maksamaan laskun Lahdessa, sitten äidin kelakortilla Oxaminit apteekista, ja sitten salakuljetin niitä äidille pihtailevaan sairaalaan. Äidin kivut helpottuvat, sai unta ja kotiutui. Kuoli sitten kotona muuten kuin lääkkeistä. . Siinä yrityksessä kerroin sinulle yveenä nimeni ja puhelinnumeroni.
Toki mä tuon muistan, eihän tuosta ole kuin muutama kk. Mutta olen tiennyt nimesi jo Cityn ajoista. Ainakin ennen vuotta 2005, koska muistan, että katsoin kotisivuasi kodissamme, josta muutimme -05 pois. Varmasti se Nicki tosiaan sen postasi ja siitä sain sen tietää. Aivan, sen jälkeenhän postasit Shakespearea Cityn tukkoon kostoksi.

Kirjoitit "City on viemäri ja tukin viemärin".
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti: 30.07.2018 10:02
Homeboy65 kirjoitti: 17.07.2018 11:31
Homeboy65 kirjoitti: 15.07.2018 10:47 Nyt yritystä pitää pitempää nenänvalkaisua, juon Lidlin alkoholitonta olutta.
Lykkäsin projektia. Yksi kolmostuoppi ravintola Cellan terassilla eilen.
KKK taisi sanoa "alkoholisti voi lopettaa alkoholinkäytön koska tahansa, kunhan se on aikaisintaa ensi viikon torstaina"
Minulle nuo nenänvalkaisukaudet eivät ole mitään absoluuttisia päätöksiä. Niitä voi lykätä. Niistä voi joustaa. Samalla lailla kuin laihduttajalle ei ole katastrofi vaikka sortuisikin pariin donitsiin. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2796
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Join lauantaina yhden Sinisen (3,5% versio. Melko pahaa olutta.)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mitä helvettiä jorisette täällä, ainoastaan suoritukset lasketaan maistoin n. 10 eri olutta SOPP 2018 tapahtumasa, tilanteet myöhemmin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aika paljon tuli tissuteltua kesälomalla. 23 päivän aikana varmaan kahtenatoista päivänä meni 1-3 annosta, kolmena päivänä enemmän. Reilua humalaa ei oikeastaan ollut kuin kerran dumarin mökillä ja tiedä sitten kuinka paljon siihenkin vaikutti porottanut aurinko.

Huominen kun on vielä vapaata niin tänään voisi maistella eri viskejä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bluntly kirjoitti: 30.07.2018 17:53 Aika paljon tuli tissuteltua kesälomalla. 23 päivän aikana varmaan kahtenatoista päivänä meni 1-3 annosta, kolmena päivänä enemmän. Reilua humalaa ei oikeastaan ollut kuin kerran dumarin mökillä ja tiedä sitten kuinka paljon siihenkin vaikutti porottanut aurinko.

Huominen kun on vielä vapaata niin tänään voisi maistella eri viskejä.
Amatööri. Äitini kuoltua minulta meni KAKSI 24-päkkiä Karhua vuorokaudessa. Jotain kolme eikun viikkoa. Luitte oikein. Ilmankos tuli kuolemankrapula.

Myös luvattuani liikaa Mcjannen kolmelle jäbälle raivaussiivouksesta, olin paitsi fyysisesti enemmän rauniona kuin koskaan ja lisäksi aivan umpitunnelissa. En olisi muuten kestänyt päästää ulkopuolisia sinne.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 30.07.2018 18:23

Myös luvattuani liikaa Mcjannen kolmelle jäbälle raivaussiivouksesta, olin paitsi fyysisesti enemmän rauniona kuin koskaan ja lisäksi aivan umpitunnelissa. En olisi muuten kestänyt päästää ulkopuolisia sinne.
Ja eivät noudattaneet työnjohdon ohjeita, vaikka olit noin skarppina ohjeistamassa?!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin