Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

James Potkukelkka kirjoitti: 03.08.2018 8:51
nokkaelain kirjoitti: 03.08.2018 2:38 Yritän kerran loman aikana käydä yökerhossa. Viikolla Forte on varmaan ok, jos on 20v ja gat.
Yökerhot ovat kyllä yksin aika rankkoja paikkoja ellei ole alfauros. Tuskin naisillekaan merkittävästi mukavampia. Naisille ehkä vielä hankalampia yksin, oli alfa, beeta tai omega, niin sössöttäjiä riittää. Tietysti, jos nainen haluaa vain helposti pippeliä, sitä saa kerhosta nopeasti. Mutta olen antanut itselleni kertoa, että naistenkin on vaikea nopeasti löytää riittävän laadukasta pippelin kantajaa.

Yksi mahdollisuus on tietysti heittää automaattiohjaus päälle ja katsoa mistä aamulla herää.

Jos itse muistan, niin yksin baanalle lähtiessäni kyllä skoretin koht usein (ei niinkään kerhoissa vaan muissa juottoloissa) huolimatta siitä, että olen beeta. Mutta se perustui kovaan yrittämiseen (ei saa pelätä pakkeja) ja riman pitämiseen matalalla. Mutta muistan myös sen, että yksin on kiusallista heilua tanssilattialla :roll: Itse skoretin nimenomaan niissä paikoissa, joissa pääsee puhumaan. Mulla ei mahdollisuutta päästä pöksyihin tanssimooveilla, vaan paskanpuhumisella. Yökerhossa kun ei voi juuri puhua, täytyy pystyä vakuuttamaan toinen pelkästään habituksella ja moovseilla.

Vielä pokaamisesta sen verran, että ymmärtääkseni ihminen tietää kahden sekunnin jälkeen, haluaako panna toisen kanssa. Eli jos nainen näyttää muutaman sekunnin jälkeen, että lähde urpo muualle, ei kannata jäädä jankkaamaan.

Jos haluat hitusvinkulaa, suositan mielummin esim mummista (K40 tosin), ellet sitten ole parkettien partaveitsi tai hyvän näköinen.

edit: oletkin vissiin tois pual jokke?
Tois puol kyllä.

Nyt kirjoitan hotellihuoneessa Helsingissä. En halua edes tietää paljonko ilmaista kaljaa on mennyt illan aikana.

Aikoinaan kävin paljon yökerhoissa (re: poikuus tallella viellä Gatin jälkeen, ja huono itsetunto mm. sen takia.) Jälkikäteen huomasi että opiskelijabileet olisivat olleet äärimmäisen paljon helpompi ympäristö, jos olisi uskaltanut tehdä aloitetta.

Neljä tai viisi mukaan lähtenyttä olisi halunnut myös seurustella (yksi olisi ollut sellainen, jota ei olis kannattanut torjua.)

Kaikenlaista automaattiohjaustakin on tullut kokeiltua. Joskus löysin itseäni jonkun lääkärin luota Kuusistosta. Aamulla sai etsiä pakkasessa bussipysäkkiä.

Kerran yökerhossa kun juuri pääsin sisään, nainen kysyi haluatko lähteä panemaan. (Ei olisi pitänyt lähteä, äärimmäisen puhelias ja rasittava tapaus.)

Kitinästä... parikin naista koitti saada treffeille kaverinsa kanssa aikoinaan. (Millainenkohan meininki on ollut vähemmän beta-miesten suhteen:)
Viimeksi muokannut nokkaelain, 06.08.2018 9:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Nyt lasketaan minuutteja vihaan nussivaa maailmaa -puheeseen.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

nokkaelain kirjoitti: 05.08.2018 5:49
James Potkukelkka kirjoitti: 03.08.2018 8:51
nokkaelain kirjoitti: 03.08.2018 2:38 Yritän kerran loman aikana käydä yökerhossa. Viikolla Forte on varmaan ok, jos on 20v ja gat.
Yökerhot ovat kyllä yksin aika rankkoja paikkoja ellei ole alfauros. Tuskin naisillekaan merkittävästi mukavampia. Naisille ehkä vielä hankalampia yksin, oli alfa, beeta tai omega, niin sössöttäjiä riittää. Tietysti, jos nainen haluaa vain helposti pippeliä, sitä saa kerhosta nopeasti. Mutta olen antanut itselleni kertoa, että naistenkin on vaikea nopeasti löytää riittävän laadukasta pippelin kantajaa.

Yksi mahdollisuus on tietysti heittää automaattiohjaus päälle ja katsoa mistä aamulla herää.

Jos itse muistan, niin yksin baanalle lähtiessäni kyllä skoretin koht usein (ei niinkään kerhoissa vaan muissa juottoloissa) huolimatta siitä, että olen beeta. Mutta se perustui kovaan yrittämiseen (ei saa pelätä pakkeja) ja riman pitämiseen matalalla. Mutta muistan myös sen, että yksin on kiusallista heilua tanssilattialla :roll: Itse skoretin nimenomaan niissä paikoissa, joissa pääsee puhumaan. Mulla ei mahdollisuutta päästä pöksyihin tanssimooveilla, vaan paskanpuhumisella. Yökerhossa kun ei voi juuri puhua, täytyy pystyä vakuuttamaan toinen pelkästään habituksella ja moovseilla.

Vielä pokaamisesta sen verran, että ymmärtääkseni ihminen tietää kahden sekunnin jälkeen, haluaako panna toisen kanssa. Eli jos nainen näyttää muutaman sekunnin jälkeen, että lähde urpo muualle, ei kannata jäädä jankkaamaan.

Jos haluat hitusvinkulaa, suositan mielummin esim mummista (K40 tosin), ellet sitten ole parkettien partaveitsi tai hyvän näköinen.

edit: oletkin vissiin tois pual jokke?
Tois puol kyllä.

Nyt kirjoitan hotellihuoneessa Helsingissä. En halua edes tietää paljonko ilmaista kaljaa on mennyt illan aikana.

Aikoinaan kävin paljon yökerhoissa (re: poikuus tallella viellä Gatin jälkeen, ja huono itsetunto mm. sen takia.) Jälkikäteen huomasi että opiskelijabileet olisivat olleet äärimmäisen paljon helpompi ympäristö, jos olisi uskaltanut tehdä aloitetta.

Neljä tai viisi mukaan lähtenyttä olisi halunnut myös seurustella (yksi olisi ollut sellainen, jota ei olis kannattanut torjua.)

Kaikenlaista automaattiohjaustakin on tullut kokeiltua. Joskus löysin itseäni jonkun lääkärin luota Kuusistosta. Aamulla sai etsiä pakkasessa bussipysäkkiä, kun täytyi lähteä ennen kun lapsi tulee kotiin.

Kerran yökerhossa kun juuri pääsin sisään, nainen kysyi haluatko lähteä panemaan. (Ei olisi pitänyt lähteä, äärimmäisen puhelias ja rasittava tapaus.)

Kitinästä... parikin naista koitti saada treffeille kaverinsa kanssa aikoinaan. (Millainenkohan meininki on ollut vähemmän beta-miesten suhteen:)
Veikkaan, että olet aika hyvän näköinen, kun skoretit yökerhossa vaikka olit ujo poika. Tietysti automaattiohjaus kyllä toimii, jos vastapuoli on myös heittänyt automaattiohjaksen päälle. Siitä tietysti seuraa helposti monenlaista komplikaatiota. Mutta joskus myös positiivista. High risk high reward..
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

So Hard kirjoitti: 05.08.2018 12:03 Nyt lasketaan minuutteja vihaan nussivaa maailmaa -puheeseen.
Olisin nyt voinut jättää edes tuon Kitinä-osuuden pois. Ei se liity aiheeseen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

:on:

Perjantaina kosminen känni.

Monta kertaa paukku, joka sisälsi 8cl vaalea bacardia, 8cl metsmaasikaa ja saskiaa

Lauantaina tasoittavaksi menkka- ja mustaherukkalonkerot. Illalla pullo ranskalaista siideriä.

Sunnuntaina Stadin panimon American Imperia stout. Oli aika hyvä, silkkinen ja ei pohjaanpalaneen makua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

James Potkukelkka kirjoitti: 05.08.2018 12:11 Veikkaan, että olet aika hyvän näköinen, kun skoretit yökerhossa vaikka olit ujo poika. Tietysti automaattiohjaus kyllä toimii, jos vastapuoli on myös heittänyt automaattiohjaksen päälle. Siitä tietysti seuraa helposti monenlaista komplikaatiota. Mutta joskus myös positiivista. High risk high reward..
Valitettavasti kyse oli enemmän toistokerroista kuin ulkonäöstä. Tekisi mieli väheksyä enemmänkin. Pituus ehkä on suunnilleen optimaalinen, mutta muuten vaika asennoitua miten joku kiinnostuisi. Se oikeastaan hämmästytti, että kelpasi sellaisillekin, joille ei olisi ajatellut.

Ei se muuten kaikissa tapauksissa "skorettamista" tarkoittanut, että joku lähti matkaan. Ei edes siinä tilanteessa, että toinen osapuoli on se aloitteen tekijä.

Eikä aina huono juttu.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^juu itererointi riittävän monta kertaa pakostakin joskus toimii (koska ympäristöolosuhteet eivät ole vakiot ja sattuma). Jos riittävän monta kertaa menee baariin ja sanoo ensimmäiselle naiselle "läheks panee", niin aina joskus skorettaa.

Pituus on kuten hyvät tissit. MOlemmista on apua, mutta eivät ole välttämättömiä. Kyllä ne kiistatta auttaa. Biologiaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jotain loogiaa kuulema, jos on isot kädet naiset on ihan taikinaa vaan..

Jotain tällaista yritättekö raitistaa ihmisiä?

Metsäveljien talolla tarjottiin ensin 64% puskaria(korsussa), se oli niin pahaa, että 7 paukkua tavallisen vahvusta meni alas ilman mitään tunnetta.. lisäksi muutama olut..

Setomaan juhlilla sai ostaa 54% ponua mestarin teltasta 4cl 3€/0,5l 10€, ostin puoli litraa sitä ennen seuran vuoksi pari naukkua, (vertailun vuoksi sitten ALKO1000nista APEsta Latvian puolelta metsäveljien laimennettua 40% litran leka + erilaisia muita vodkia 3,5l+ 0,7l Havana Club erityispainos, eikä maksanut kuin rapiat 80€). Poistullessa ja ensin mennessä juhlille, jonkun vähäsemmän mestarin kahta eri ponua(4cl/1€x3) kotikahvilasta, juomat oli Kuningasjuhlissa kohdallaan! EI niinkuin sääntöhelvetti Suomessa..

Pahoittelen että käsittelin myös juomatonta viinaa, juon ne ensi tilassa tai sitten vähän myöhemmin..
Pyyhin Netikettiin..
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.08.2018 12:34 ^juu itererointi riittävän monta kertaa pakostakin joskus toimii (koska ympäristöolosuhteet eivät ole vakiot ja sattuma). Jos riittävän monta kertaa menee baariin ja sanoo ensimmäiselle naiselle "läheks panee", niin aina joskus skorettaa.
Jatkan offtopicia sen verran, että en muista tehneeni tuollaista aloitetta koskaan tai muutakaan sanallista tuohon viittaavaa muussakaan vaiheessa.

Ei ehkä tehokas toimintatapa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Piknikillä naisystävän kanssa eilen. Sipsejä, kaksi lonkeroa ja kuusi keskaria.
Alkon käyttö on viime aikoina ollut paljolti tissuttelua.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

^Useimmille tulee jonkinlainen krapula 8 annoksestakin.

Olen vähän kateellinen tädin miehelle. Hän ottaa ihan reilusti kesäisin. Jos meinaa tulla sivuaskeleita, lopettaa viimeistään. Aamuisin aina pirteänä ilman krapulaa. Talvella sitten vain saunakalja silloin tällöin.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Eilen perussetti. (Odottelin tosin yhdeksään asti soittavatko vanhempani, että ovat lähdössä mökille.) En laskenut mutta ehkä 7 lonkeroa ja vähän vähemmän olutta. Ja sitten klo 2.50 Bar Edisoniin juomaan se yksi siideri. En edes harkinnut juttelevani kenellekään, vaan luin jotain iltalehteä ja pelasin hetken peliautomaatilla (kaikki meni.)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Perjantaina kaksi oolekokin kolmosta, sitten päätin vielä nappaista viskin. Highland parkin Dark origissa ei tuntunut olevan paljoa niin reilulla kippauksella kaikki mukiin. Oli sitä vähän enemmän kuin luulin.

Lauantaina yksi natsisiwan lonkero (kolme lahjoitin pois kun oli niin pirun pahaa. Sangrian lipittelyä Alppipuistossa, kolmen litran tonkkaan jäi vielä pohjat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suomenlinnan Panimo, Suokin Panimon Amerikan Pale Ale 5,1%, 0,4l
Bryggeri Helsinki, Bryggeri TyrniPortteri 6,5% 0,5l
Treffipubi, ETKO Random IPA, 5,5% 0,4l
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tissuttelua lauantaina pitkin kaupunkia sen jälkeen, kun oli hoidettu "turistihommat" pois alta eli puisto ja museo jne. Ysti näytti minulle Hernesaaren rannan, jota aion jatkossa kutsua palmurannaksi. Oli idyllinen mesta se, vaikka lisäksemme siellä oli lähinnä kojujen ja kaljateltan henkilökuntaa. Kaikki immeiset taisivat olla Flow'ssa emmekä mekään siellä vanhentuneet kuin yhden tuopin verran. Ja juu, en voi listata juomisia koska putosin laskuista jo alkuillasta :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Yllättävän siivosti olen ollut. Vain pari kertaa lähtenyt lapasesta alkon kanssa, mutta mitään draamaa ei niihinkään liittynyt. Eilen otettiin kamun kanssa vain yhdet museokierroksen ja rantalenkin päätteeksi. Sitten ajoissa nukkumaan.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kreitsu kirjoitti: 17.08.2018 12:14 Yllättävän siivosti olen ollut. Vain pari kertaa lähtenyt lapasesta alkon kanssa,
Tällä viikolla :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Joo :D Lauantaina ja maanantaina meni useampikin tuopponen, mutta sen jälkeen olen ollut kunnolla. Ihan hyvä onnistumisprosentti mulle (silloin kun olen Stadissa) :lol:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Alko on kehno lääke.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja elco »

Tänään taas pokeri-ilta. Vastahan se edellinen oli huhtikuussa.

Riski toiselle humalalle tänä vuonna on ilmeinen.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Diamonds Are Forever Beer Is Whenever Belgium White 0,4l 5% ABV The Flying Dutchman Nomad Brewing Company
Pyyhin Netikettiin..
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

James Potkukelkka kirjoitti: 03.08.2018 8:51 edit: oletkin vissiin tois pual jokke?
http://imgur.com/a/LdCCc3d
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Pussikaljoittelua eilen serkkupojan kanssa puistossa. Kotona vielä Leijona-viinaa. Tänään maistelua eli jäljelle jääneet juomat "tuulensuojaan".
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Perjantaina sangrian jämät ja yksi Benediktiner Hell. Oli tuo viimeinen niin maltainen, ettei mennyt kokonaan.

Lauantaina Schneider Weisse Aventinus Eisbock (ihan ok vaikka vähän paha jälkimaku) ja Omnipollo Gimbagagompa Imperial Stout (tosi pähkinäsuklainen herkku).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mennyt nyt pari viime viikonloppua aivan kiikaritehoilla. Ensi viikonloppuna on perinteinen törkeänpaikan leiri, tällä kertaa Tampereella. Yritän pe klo 24 napata Selincron, josko se auttaisi, että viimeiset kymmenen jäisi juomatta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin