Bändipaidat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Onko sulla bändipaitaa?

Monta
4
33%
Yksi
3
25%
Ei ole, eikä tule
5
42%
 
Ääniä yhteensä: 12

Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Bändipaidat

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Nyt kun tuo ulkoinen olemus on tapetilla, niin laitetaan kyselyä tuubiin.

Ensimmäisen bändipaidan ostin Dion Nordiksen Last In Line kiertueen keikalta vuonna -84. Se oli jotenkin merkkipaalu, kun ensimmäistä kertaa lähdin isolle kirkolle ominpäin bändiä tsekkaamaan. Se piti ikuistaa.

Heti sen jälkeen vuonna -14 ostin toisen bändipaitani. Sen hankin vain siksi, että siinä oli hitokseen kliffa kirotusvire. Toisaalta se saattoi olla tarkoitushakuinen, kun ottaa huomioon, että bändin riveissä vaikuttaa eräskin Silvennoinen.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Bändipaidat

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Oli mulla Twisted Sisterin paita joskus -85 tai jotain sinnepäin. Sen jälkeen ei oo tullu hankittua.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Bändipaidat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

On, monia. Lupasin itselleni olla ostamatta lisää t-paitoja viiteen vuoteen, joten seuraavat bändiaiheiset vaatteet on sitten pitkähihaisia tai huppareita.

Jos joillekkin on ongelma, että tunnustan aatetta niin ei ole meikäläisen ongelma.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Bändipaidat

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Ei o. Ei tu.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Bändipaidat

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ei ole, mutta en mä nyt niin niitä vastaan ole että voisin sanoa ettei koskaan tule. Sopis varmaan tän hupparin kanssa?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Bändipaidat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vagabondo kirjoitti:Oli mulla Twisted Sisterin paita joskus -85 tai jotain sinnepäin. Sen jälkeen ei oo tullu hankittua.
:h:

Jos sun täydelliseen parisuhteeseen tulee joskus särö, tiedät kelle soittaa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Bändipaidat

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Monta on joo. Maidenin ja Metallican fanikerhoista saa joka vuosi uuden, ja konserteista tulee ostettua uusi joka kerta. Muita paitoja sitten satunnaisesti, esim. tykkään sikana Anttilasta ostetusta Black Sabbathin paidasta. Led Zeppelin -paitakin on, mutta ei mahdu oikein enää elintasokeissin päälle.
Paras päivä ikinä.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Bändipaidat

Viesti Kirjoittaja KKK »

Tavallinen arkiasu on mustat levikset ja musta bändi- tai nörde-teepaita. Onhan noita siis, lisää tarttis.
Amazing shit happens!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Bändipaidat

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pändipaita on yhtä nolo kuin joukkuepaita eli vähän nolo. Siis päällä. Mulla oli ala-asteella juurikin Twisted Sistersin ja Mötley Cruen painatukset farkkutakissa, onneksi tulin jo yläasteella järkiini. Jos em. pändien nimet on väärin kirjoitettu, se johtuu siitä, etten niitä ole piiitkään aikaan fanittanut.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Bändipaidat

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ I beg to differ. Makuasioita toki, mutta onhan näillä kahdella rätillä nyt valovuosia eroa tyylikkyydessä... pääsääntöisesti esim SM-liigan pelipaidat ovat aivan järkyttävän hirveän näköisiä.

Kuva

Kuva
Amazing shit happens!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Bändipaidat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bob Dylan -paita.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bändipaidat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Clash-paita.
Jotain lisääkin voisi hankkia...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Bändipaidat

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

KKK kirjoitti:^ I beg to differ. Makuasioita toki, mutta onhan näillä kahdella rätillä nyt valovuosia eroa tyylikkyydessä... pääsääntöisesti esim SM-liigan pelipaidat ovat aivan järkyttävän hirveän näköisiä.

Kuva

Kuva
Kyse on siitä, että pitää muille mainostaa jotain niin näkyvän painokkaasti. Se on mielestäni vähän noloa. Itse muuten ajattelin esmes näitä futisjoukkueiden normi t-paitoja. Noita linkkaamasi paitoja ei muutenkaan käytetä muuten kuin pelipäivänä ennen, aikana ja jälkeen matsin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Bändipaidat

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Monta. Ja monesti päällä. VHB paitoja enimmäkseen, niistä ei kyllä heti edes hoksaa että ne on bändipaitoja. Parin paikallisen bändin paitoja myös, metallican joku ladyfit paita. Semmosia unisex bändipaitoja pidän yöpaitana.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Bändipaidat

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Kyse on siitä, että pitää muille mainostaa jotain niin näkyvän painokkaasti. Se on mielestäni vähän noloa. Itse muuten ajattelin esmes näitä futisjoukkueiden normi t-paitoja. Noita linkkaamasi paitoja ei muutenkaan käytetä muuten kuin pelipäivänä ennen, aikana ja jälkeen matsin.
En ole koskaan pitänyt sinua henkilönä, joka arastelis esim addun kolmea raitaa?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Bändipaidat

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ajattelin siis olin, mutta ostin pettarien viime kiertueelta Tallinnasta, en aio pitää sitä päälläni, se vain on reliikki..
Kun minusta mistään fani tai muusta kaupasta ostetut on huijausta pitää olla konsertissa ja hankkia sieltä, muu on huijausta!
Ja mulla on 200 T-paitaa..
Pyyhin Netikettiin..
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Bändipaidat

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Useita. Mitähän noita olis.
Francine, nekromantix, A7X, Ramones, Hurriganes-paita vuodelta kivi ja kuokka, Tappajatomaatit, Luonteri Surf, Sex Pistols aikakaudelta vähän ennen kivi ja kuokka...

Pöllytän vaatekaappia joskus ja luettelen lisää jos viitsin/jaksan/muistan.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Bändipaidat

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pändipaita on yhtä nolo kuin joukkuepaita eli vähän nolo. Siis päällä. Mulla oli ala-asteella juurikin Twisted Sistersin ja Mötley Cruen painatukset farkkutakissa, onneksi tulin jo yläasteella järkiini. Jos em. pändien nimet on väärin kirjoitettu, se johtuu siitä, etten niitä ole piiitkään aikaan fanittanut.
Minua jaksaa huvittaa se, miten noloudesta puhuu lapsia kotona hoitava poliisihenkilö.
Paras päivä ikinä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Bändipaidat

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Riemumieli kirjoitti:Minua jaksaa huvittaa se, miten noloudesta puhuu lapsia kotona hoitava poliisihenkilö.
Nyt on kuule ihan pakko kysyä, että mitä noloa lasten kotona hoitamisessa on?
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Bändipaidat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kiukkutipu kirjoitti: Sex Pistols
ootko ostanut ennen bändin hajoamista? Sä oot ollut silloin jotain 5v??
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Bändipaidat

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

So Hard kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Minua jaksaa huvittaa se, miten noloudesta puhuu lapsia kotona hoitava poliisihenkilö.
Nyt on kuule ihan pakko kysyä, että mitä noloa lasten kotona hoitamisessa on?
No ajattele nyt, iso ja pelottava poliisimies kotona kakkavaippoja vaihtamassa. Eikä siinä mitään, olen hoitanut ja hoidan lasta kotona vaikka kuinka ja paljon, mutta bändipaidat ovat siitä huolimatta cool.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Bändipaidat

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Riemumieli kirjoitti:No ajattele nyt, iso ja pelottava poliisimies kotona kakkavaippoja vaihtamassa. Eikä siinä mitään, olen hoitanut ja hoidan lasta kotona vaikka kuinka ja paljon, mutta bändipaidat ovat siitä huolimatta cool.
Eli kun Ylle piti sinua vähän nolona, niin piti äkkiä keksiä jotain millä näpäyttää takaisin?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Bändipaidat

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vagabondo kirjoitti:Eli kun Ylle piti sinua vähän nolona, niin piti äkkiä keksiä jotain millä näpäyttää takaisin?
Juuri näin, ihan perusdefenssijudanssia.
Paras päivä ikinä.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Bändipaidat

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

James Potkukelkka kirjoitti:
Kiukkutipu kirjoitti: Sex Pistols
ootko ostanut ennen bändin hajoamista? Sä oot ollut silloin jotain 5v??

Äidin sisko osti sen itselleen Lontoosta joskus -76 tai -77 ja unohti käyttää, antoi sen mulle kun olin yläasteikäinen. Nyt mä sitten säästelen sitä kuin harvinaisempaakin muinaismuistoa :)
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Bändipaidat

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kiukkutipu kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:
Kiukkutipu kirjoitti: Sex Pistols
ootko ostanut ennen bändin hajoamista? Sä oot ollut silloin jotain 5v??

Äidin sisko osti sen itselleen Lontoosta joskus -76 tai -77 ja unohti käyttää, antoi sen mulle kun olin yläasteikäinen. Nyt mä sitten säästelen sitä kuin harvinaisempaakin muinaismuistoa :)

No sehän on aarre!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin