Hakametsä torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Hakametsä torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ehtoolla isolle hallille, kun kerran kausarin lainaksi sain. Sitä ennen yritän säilyttää itseni järjissäni lapsia kaitsiessa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Hakametsä torstai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Aamulla aloitin sorvaamisen klo 7 ja sorvaamista pitäis jaksaa pitkälle iltaan. Taidan tehdä jägispelaajat, eli käyn nukkumassa päikkärit himassa. Pastat jätän syömättä.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Hakametsä torstai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Tilasin jenkeistä tavaraa, maksoin luottokortilla. Pari päivää myöhemmin kauppias ottaa yhteyttä... "ää me ei tiedetä onko meillä tätä tavaraa... tarvii selvitellä".

Olisitte sitten jumalauta laittaneet shitellenne jotain infoa että kaikkia myytäviä tavaroita ei ole välttämättä saatavilla. Missä saa liittyä Isikseen?
Amazing shit happens!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Hakametsä torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Työaiheinen koulutus joka kiinnosti, rasti seinään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Hakametsä torstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

KKK kirjoitti:Tilasin jenkeistä tavaraa, maksoin luottokortilla. Pari päivää myöhemmin kauppias ottaa yhteyttä... "ää me ei tiedetä onko meillä tätä tavaraa... tarvii selvitellä".

Olisitte sitten jumalauta laittaneet shitellenne jotain infoa että kaikkia myytäviä tavaroita ei ole välttämättä saatavilla. Missä saa liittyä Isikseen?
Peruuta tilaus ja sano notta hyvittävät korttia asap. Ei sitä kaikenlaista tartte sietää.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin