Selvä perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Selvä perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Hu aamulla töihin. Ei voi ottaa mitään. On tämä kohtuutonta. Tulee samalla koeponnistettua Vain elämää selvin päin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Selvä perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:Tulee samalla koeponnistettua Vain elämää selvin päin.
Cry me a river. Meikkis jättää myös väliin mökkisaunaillan vain huomisen työvuoron vuoksi. Ei mene tasan nallekarkit.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Selvä perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Tulee samalla koeponnistettua Vain elämää selvin päin.
Cry me a river. Meikkis jättää myös väliin mökkisaunaillan vain huomisen työvuoron vuoksi. Ei mene tasan nallekarkit.
On se niin väärin. Sinä ja minä pidetään Suomea pystyssä ja toiset vapaamatkustaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Selvä perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Tulee samalla koeponnistettua Vain elämää selvin päin.
Cry me a river. Meikkis jättää myös väliin mökkisaunaillan vain huomisen työvuoron vuoksi. Ei mene tasan nallekarkit.
On se niin väärin. Sinä ja minä pidetään Suomea pystyssä ja toiset vapaamatkustaa.
Mä voin solidaarisesti olla juomatta mitään tänään illalla. Tosin niin olisin ollut muutenkin, mutta nyt teen sen jalommin!
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16597
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Selvä perjantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^Jotta kosmoksen harmonia ei aivan täysin järkkyisi, lupaan ottaa illalla punaviiniä vähän tavallista rivakammin ja aikaisemmin. Ehkä kokeilen myös Vain elämää -hömppää sangiovesen läpi katsottuna.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Selvä perjantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Meikkis jättää myös väliin mökkisaunaillan vain huomisen työvuoron vuoksi.
Sinä ja minä pidetään Suomea pystyssä ja toiset vapaamatkustaa.
:yo:

Mä oon kovasti koittanut työnteon väliinjättämistä tällä viikolla, mutta vähän on joutunut taipumaan. Liukumia olisi riittänyt koko viikonkin lorvimiseen, mutta kaikki työtehtävät ei odota. Onneksi tulee viikonloppu ja vapauttaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Selvä perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Puolentoista tunnin päästä ajoon kohti mummolaa. Lekurit saavat kirjoittaa maanispäissään pkv-lääkkeitä vapaasti vielä viikonlopun yli.
Paras päivä ikinä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Selvä perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Riemumieli kirjoitti:Puolentoista tunnin päästä ajoon kohti mummolaa. Lekurit saavat kirjoittaa maanispäissään pkv-lääkkeitä vapaasti vielä viikonlopun yli.
Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Selvä perjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Koko viikonloppu varallaoloa. Haittaa vakavasti harrastuksia (lue dokaamista).

Tämän aamun suurimmat vitutaatiot aiheuttavat asiakaspinnassa päivystävien kollegojen laiskuus. Ei viitsitä ottaa mitään perustietoja ylös, keikat kirjataan tyyliin "a soitti" ja "x ei toimi". Soittele siinä itse perään ja kysele notta mikähän oli tämän toimimattoman extranetin url, miltä työasemilta ja millä selaimella sitä kutsuttiin ja millä tunnuksilla kirjauduttiin...

No eipä väliä jos ette näihin viitsi vastata. Eihän se minun kone ole joka ei toimi. On mulla oikeitakin töitä.

Hauskaa miten nopeaa ja helppoa tämä tavaroiden ostaminen netistä nykyään on. Paitsi jos kyseessä on amriikalainen toimija. Ensimmäinen myy tyhjää, lupaa palata asiaan eikä mitn kuulu. Eikä kilpailijaakaan saa kiinni. Kolmas toimija vastailee viesteihin ehkä joka kolmas päivä, ulosannista päätellen hra luulee että sähköposteissa sovelletaan sähkehinnoittelua "joka sana maksaa", maksutavaksi kelpaa vain "international cashiers check", kaikki etukäteen, ei mitään lisätietoja.

Purraan nyt kuolaimia vielä muutama päivä, sen jälkeen kaivetaan lompsaa vähän syvemmältä ja tilataan EU-alueelta.
Amazing shit happens!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Selvä perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

KKK kirjoitti:Hauskaa miten nopeaa ja helppoa tämä tavaroiden ostaminen netistä nykyään on. Paitsi jos kyseessä on amriikalainen toimija. Ensimmäinen myy tyhjää, lupaa palata asiaan eikä mitn kuulu. Eikä kilpailijaakaan saa kiinni. Kolmas toimija vastailee viesteihin ehkä joka kolmas päivä, ulosannista päätellen hra luulee että sähköposteissa sovelletaan sähkehinnoittelua "joka sana maksaa", maksutavaksi kelpaa vain "international cashiers check", kaikki etukäteen, ei mitään lisätietoja.
Amerikkalaiset eivät osaa kirjoittaa englantia tai mitään muutakaan. Tuskinpa tuossa sen kummemmasta on kyse. Ja varsinkin, jos ostetaan kuolemankoneen osia, ei voi olettaa, että myyjän ÄO yltäisi edes keskiverto jenkki-idiootin tasolle.
Paras päivä ikinä.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Selvä perjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Riemumieli kirjoitti:ostetaan kuolemankoneen osia, ei voi olettaa, että myyjän ÄO yltäisi edes keskiverto jenkki-idiootin tasolle.
Melko stereotyyppinen näkemys motskarien harrastajista ;) Minä en o näiden kolmen vuoden aikana tavannut harrastuksen tiimoilta kuin pari BillyBob-tyyppiä, muut olleet tavallisia fiksuja työssäkäyviä immeisiä.
Amazing shit happens!
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Selvä perjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Torppasin perseeni penkkiin ja nostin hanskat kattoon. Antaudun tämän viikon duunien mukanaan tuoman rasituksen alla ja seuraavat kolme tuntia lähinnä syljeskelen kattoon. Sen jälkeen se on hyvästi selvä päivä. Klamydia jää käymättä - pakko päästä ajoissa nukkumaan.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Selvä perjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Diddley Bow kirjoitti:Torppasin perseeni penkkiin ja nostin hanskat kattoon. Antaudun tämän viikon duunien mukanaan tuoman rasituksen alla ja seuraavat kolme tuntia lähinnä syljeskelen kattoon. Sen jälkeen se on hyvästi selvä päivä. Klamydia jää käymättä - pakko päästä ajoissa nukkumaan.
^ Kattoon syljeskelyssä saattaa tulla naama edustuskelvottomaksi... lähinnä tulee mieleen sana "bukkake"
Amazing shit happens!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Selvä perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tänään väliin,
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Selvä perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hassu tilanne. En osaa päättää napsuuko ilosta vai pitäisikö vetää kunnon känni vitutukseen. Taitaa tilanne päättyä siihen, että nappasen lasin vettä ja painun maaten.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin