Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Perse! Paska!! APUVA!!!!!! :shock:

Mulle, siis suoraan mulle, soitettiin jostain firmasta, johon olin hakenut töihin aikoija sitten, varmaan vuosi takaperin. Kysyttiin olisinko kiinnotunut tulemaan haastatteluun markkinointikartoittajan duunia varten? Työ alkaisi mahdollisiman pian, palkka olisi n. 1,5 kertaa mitä nyt tienaan (kiinteä kk-palkka), 40h viikossa ma-pe duunit ja työpiste keskustassa. Työ olis vakituinen ja etenemismahdollisuudet pirun hyvät.

Saanhan mä mennä edes haastatteluun, saanhan?

Mä en vaan ymmärrä miten ne mulle soittaa.. se nainen nauroi itsekin kun olin niin yllättynyt.. "joskus pidetään ne paremmat cv:t jemmassa juuri näitä töitä varten...".

EDIT: lupauduin menemään maanantaina haastatteluun, menen edes kuuntelemaan työstä.
The great club outshines the individual, always and forever.
slam

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

saispa unen päästä kiinni, en ny välddämättä jakasaisi duuniin heräillä illalla tai aiva sama heräänkö ollenkaan... mut tarvinnee kai tää elämä kattella loppuun, kun sen on kerran alkanutkin...

lievaa vasymysta, hope sou uni tulloo
slam

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Elppis kirjoitti:
Saanhan mä mennä edes haastatteluun, saanhan?
mäne!, ja muista heti ovella haistattaa ;)
Hunis
Kitinä paheena
Viestit: 37
Liittynyt: 10.10.2005 13:15
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Hunis »

hehe...

kun kulta ei vastaa puhelimeen kiireiden johdosta, niin tulen ja tsekkaan kuulumiset täältä. säästyy puhelin laskuakin. täähän on kätevää.

ei kun siis oikeesti kävin just syömässä. Suositus lounas paikaksi jos joskus liikutte täällä päin. Hakaniemen ravintola Sävel. Herranjestas mitä ruokaa. joo normaalia kiirettä ja epätoivoivoista auton kauppaamista. tätä normaalia päivästä toiseen. iltaa odottaen, kultaa ajatellen, mukavaa päivän jatkoa.
Pohjalta on helppo ponnistaa ylöspäin.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Elppis kirjoitti:lupauduin menemään maanantaina haastatteluun, menen edes kuuntelemaan työstä.
Kyllä ne tietää ketkä kannattaa pistää korvan taakse. Hyvähyvä! Onnea! :cheer:
Enthu

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Elppis kirjoitti:Perse! Paska!! APUVA!!!!!! :shock:

Mulle, siis suoraan mulle, soitettiin jostain firmasta, johon olin hakenut töihin aikoija sitten, varmaan vuosi takaperin. Kysyttiin olisinko kiinnotunut tulemaan haastatteluun markkinointikartoittajan duunia varten? Työ alkaisi mahdollisiman pian, palkka olisi n. 1,5 kertaa mitä nyt tienaan (kiinteä kk-palkka), 40h viikossa ma-pe duunit ja työpiste keskustassa. Työ olis vakituinen ja etenemismahdollisuudet pirun hyvät.

Saanhan mä mennä edes haastatteluun, saanhan?

Mä en vaan ymmärrä miten ne mulle soittaa.. se nainen nauroi itsekin kun olin niin yllättynyt.. "joskus pidetään ne paremmat cv:t jemmassa juuri näitä töitä varten...".

EDIT: lupauduin menemään maanantaina haastatteluun, menen edes kuuntelemaan työstä.
Herranjestas onnea..otat sen paikan jos ne tarjoo heti aloitusta :)
HoundDog

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Kokaiinin väärinkäyttäjäksi paljastunut englantilainen huippumalli Kate Moss palailee normaaliin arkirytmiinsä.
Miten kokaiinia käytetään oikein?
tonttu8

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Iltapäivää. Aika ihQ päivä vaikka vettä tippuu taivaalta tuutin täydeltä. Ihmeellistä, miten hyvällä tuulella olen vaikka aamulla heräsin pomon puheluun "Voitko mennä töihin asap!". Unenpöpperössä tuli luvattua ja olin 45min kuluttua puhelusta töissä.
Sitten sain käsiini uuden työvuorolistan. Viikko lomaa! Arvata saattaa mitä silloin tapahtuu. :jouden:
millivanilli

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

*allapäin*
tuulenpuiska

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Lolita kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Mitkä hiukset? :pics:
Tällä hetkellä look on Turbohaltijan mainitsema pesukarhu. Eli senttiset hiukset pörrössä törröttävät.
Hmrh. Otetaan uusiksi

:pics:
Mulli75

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Taas on päivä pulkassa ja lisää tehtäviä. Vau mikä nainen meille luennoi tänään viimeiset 2 tuntia riskienhallinnasta. Sitä olisi voinut katsella ja kuunnella pidempäänkin. Nyt tuntuu kuin olisi perjantai.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Sairaalloinen univelka tulee tekemään illan Hypocrisyn keikasta hihityttävän, anteeksi jo etukäteen Peter! Toivottavasti ehdit lukea tämän ennenkuin nouset lavalle. Ykköstuulettimesi - Mel.

Tuliko sinne muita täältä? Porsas?
Elämä kantaa, jos sen antaa
aimohaiku

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Torstai on toivoa täynnä. Vai onko? Ei kai se ole epätoivoa?

Loppuis tuo sade, niin pääsis lenkille haihduttamaan ylimääräisiä höyryjä. Liikuntariippuvuus aiheuttaa näköjään sen, että tulee ihan outo olo, kun ei muutamaan päivään tee mitään. Huomenna on onneksi taas perjantai. Ja pikkujoulutkin lähenevät hitaasti mutta varmasti. :)
SingleMalt

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Mjam, 1,5 kiloa hirven sisäfilettä. Rasva tirisee pannula ja pian sihahtaa..


SYÖMÄÄN!
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Ei helvetti 1,5 kiloa jotain helvetin pahaa hirveä :laatta: (traumat hirvestäjämiehistä)

Onneks olkoon Elppa! Mullekin soitti tänään joku mies et tulisinko haastatteluun. Miks ne soittaa aina liian myöhään?

Neljä säkillistä kamaa roudattu yläkertaan kirppikselle vientiä varten. Aika yllättävän hyvin sitä ihminen pärjää kahdella matkalaukullisella kamaa, tai ainakin koko syksyn.
slam

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Camilla kirjoitti:Mullekin soitti tänään joku mies et tulisinko haastatteluun.
Tulisitko haastatteluun? :lol: *mies soittaa* 8)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Onpa taas olo että olisi tehnyt päivän töitä. Kaipa sitä tulikin tehtyä..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
SingleMalt

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Camilla kirjoitti:(traumat hirvestäjämiehistä).
Paremminkin traumat surkeasta kokista.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

SingleMalt kirjoitti:
Camilla kirjoitti:(traumat hirvestäjämiehistä).
Paremminkin traumat surkeasta kokista.
Se oli kyllä ammatiltaankin vielä kokki, ei sentään kokopäivänen hirvestäjä..
SingleMalt

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Camilla kirjoitti:Se oli kyllä ammatiltaankin vielä kokki, ei sentään kokopäivänen hirvestäjä..
Ei se siltikään olisi ensimmäinen kokki, joka ei tiedä pihvin paistamisesta tuon taivaallista.

Hirvenliha on herkkua. Se on luomua parhaimmillaan.
Viimeksi muokannut SingleMalt, 24.11.2005 19:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Starflare

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Työhakemus sävelletty, ja perkele, minähän olen paperilla aika saatanan riuska ja kyvykäs kaveri.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

SingleMalt kirjoitti:
Ei se siltikään olisi ensimmäinen kokki, joka ei tiedä pihvin paistamisesta tuon taivaallista.

Hirvenliha on herkkua. Se on luomua parhaimmillaan.
Kuuluuko sen maistua vähän niinkun porolta?

Voi perse, unohdin viedä kaverin koirat ulos.. aargh!
SingleMalt

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Camilla kirjoitti:Kuuluuko sen maistua vähän niinkun porolta?
JOs se on saksanhirveä, niin sitten ehkä. Muuten ei.
Voi perse, unohdin viedä kaverin koirat ulos.. aargh!
Myy ne turkiksiksi :P
1108

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SingleMalt kirjoitti:Hirvenliha on herkkua. Se on luomua parhaimmillaan.
Ensi syksynä pääsen toivottavasti syömään itse ammuttua hirveä. On niitä ammuttu ennenkin mutta ei kiinnosta kolarin takia tapettu hirvi ruokana. Tuli virallinen pyyntö hirviporukalta "Liityppäs poika jäseneksi".

Epäilen vahvasti että äijällä on osuutta asiaan.

Talvi menee sitten nyysiessä lihaa porukoiden pakkasesta.
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Tentti meni arvalla, diipadaapaa tutkimusmetodeista ja aika huonoa sellaista.
Päätin etten murehdi, jos ei mene läpi niin ei se maailmaa kaada, tentin sit uudestaan..

Haetaan leffa kaverin kanssa ja juodaan vähän punkkua ja katotaan sitä. pitää vähän irrottautua edes hetkeksi.
nami nami
Vastaa Viestiin