Kekri Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Toivottavasti ei tarvi paljon kekriä tehdä..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Palkkapäivänä viedään vaimo lounaalla parempaan paikkaan. Vois sanoa, että arjen yläpuolelle. Huomenta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

Tympivän tavallinen päivä tulossa. Illalla lasten mentyä nukkumaan rupean virittelemään kotiverkkoon omaa DNS:ää ihan ammatillisesti mielenkiinnosta. Tarvii saada bitit ojennukseen ennen kuin pyörän rassaaminen alkaa :komp:
Amazing shit happens!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mopon vein eilen talviunille.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Miksi sänky on aina lämpöisin ja pehmein silloin kun pitäisi nousta?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

Kahvi ei enää toimi eikä spiidiä saatavilla. Pannaan sitten Mansonia ISOLLA ni silmä aukeaa :D

Amazing shit happens!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tulin vaan kertomaan, että VOI V*TTU MÄ VIHAAN AVOKONTTOREITA!!

Huh, heti vähän helpotti.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vesper kirjoitti:Tulin vaan kertomaan, että VOI V*TTU MÄ VIHAAN AVOKONTTOREITA!!
No älä ainakaan vaihda IT-alalle.

Olen kylläkin nakkipiilossa eräässä neukkarissa, mutta nyt tänne lyötiin pari jotain työharjoittelijaa pistämään noin 10000 kirjettä kuoriin. Ilme oli aika eeppinen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Päätin yllättää talven ja vaihdoin eilen talvirenkaat alle. Toiseen autoon vain tässä vaiheessa ja päämotivaationa oli lähinnä kuluneiden kesärenkaiden saaminen pois auton alta.

Mä olin seuraillut lähinnä eturenkaiden kulumista, joten olin hieman yllättynyt, kun renkaita vaihtaessa huomasin toisen takarenkaan kuluneen ihan sileäksi. Johtuisikohan ajovakautuksesta kun toinen takarengas pääsee tuolla lailla kulumaan selvästi muita enemmän etuvetoisessa autossa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti:Päätin yllättää talven ja vaihdoin eilen talvirenkaat alle. Toiseen autoon vain tässä vaiheessa ja päämotivaationa oli lähinnä kuluneiden kesärenkaiden saaminen pois auton alta.

Mä olin seuraillut lähinnä eturenkaiden kulumista, joten olin hieman yllättynyt, kun renkaita vaihtaessa huomasin toisen takarenkaan kuluneen ihan sileäksi. Johtuisikohan ajovakautuksesta kun toinen takarengas pääsee tuolla lailla kulumaan selvästi muita enemmän etuvetoisessa autossa.
Miksi se ajonvakautus kuluttaisi vain toista rengasta?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pitäis jostain löytää 80-luvun juhlapuku. Vinkkejä etsintään?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lounaspaikaksi valikoitui tällä kertaa uusi tuttavuus Sorinaukion laidalta eli Piemonte. Italialaista siis.
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 15.10.2014 12:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti:Miksi se ajonvakautus kuluttaisi vain toista rengasta?
No äkkiseltään mieleen tulee ainakin, että joutuu paikkaamaan sen renkaan huonoa pitoa jarruttamalla sitä rengasta entistä enemmän ja useammin, mikä sitten lisäisi sen renkaan kulumista ja huonontaisi pitoa entisestään, jolloin syntyisi sellainen yhden renkaan suhteettomaan kulumiseen johtava kehä.

Toinen vaihtoehto on tietysti, että mä ajelen toiseen suuntaan kääntäviä mutkia useammin lujaa kuin toiseen. Veikkaisin, että kyseessä olisi oikealle kääntymisen suosiminen. Tää on mun ensimmäinen ajonvakautuksella varustettu auto, niin tää on vielä vähän outoa mulle, mutta olen jo aika hyvin oppinut ulosmittaamaan ajonvakautuksen tarjoaman lisäsuorituskyvyn halutessani. Ja mähän haluun yleensä aina kun on kivoja mutkia tarjolla eikä muuta liikennettä haittaamassa, joten ajonvakautuksen merkkivalo vilkkuu aika usein... :oops:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Yhdet pikkujoulut edessä 9.12. Jaa että röpötänkö? Onko Pariisi kaupunki?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: Toinen vaihtoehto on tietysti, että mä ajelen toiseen suuntaan kääntäviä mutkia useammin lujaa kuin toiseen.

Ajatko sä Nascaria :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Tai sitten pyörätuennassa ei ole kaikki kohdallaan.
Tai renkaat ala-arvoiset, jos ajonvakautuksen valo vilkkuu.
Omassani kun en saa vilkkumaan ilman törkeän kovia tilannenopeuksia.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vesper kirjoitti:Pitäis jostain löytää 80-luvun juhlapuku. Vinkkejä etsintään?
Siis niinQ iltapuku vai bilepuku?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti: Toinen vaihtoehto on tietysti, että mä ajelen toiseen suuntaan kääntäviä mutkia useammin lujaa kuin toiseen.
Ajatko sä Nascaria :)
Tällöin kuskin puoli olis kuluneempi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Lounaspaikaksi valikoitui tällä kertaa uusi tuttavuus Sorinaukion laidalta eli Piemonte. Italialaista siis.
Minkä annoksen valitsit?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Lounaspaikaksi valikoitui tällä kertaa uusi tuttavuus Sorinaukion laidalta eli Piemonte. Italialaista siis.
Minkä annoksen valitsit?
Pastan. Oli maukasta. Näitä fiinimpiä mutta kohtuuhintaisia (n. 10€) lounaspaikkoja (ei pelkästään lounaspaikkoja) on pelmahtanut Tampereelle useampia viime vuosina. Ruoka on käytännössä illallisravintolatasoista. Vaimon kanssa otettu tavaksi kerran viikossa poiketa ihan kaksistaan työlounaalla tällaisissa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Lounaspaikaksi valikoitui tällä kertaa uusi tuttavuus Sorinaukion laidalta eli Piemonte. Italialaista siis.
Minkä annoksen valitsit?
Pastan. Oli maukasta. Näitä fiinimpiä mutta kohtuuhintaisia (n. 10€) lounaspaikkoja (ei pelkästään lounaspaikkoja) on pelmahtanut Tampereelle useampia viime vuosina. Ruoka on käytännössä illallisravintolatasoista. Vaimon kanssa otettu tavaksi kerran viikossa poiketa ihan kaksistaan työlounaalla tällaisissa.
Mä olisin valinnut risoton! Mutta joo, tuollaisen konseptin yleistyminen on kyllä kovin mukava asia.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

James Potkukelkka kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Pitäis jostain löytää 80-luvun juhlapuku. Vinkkejä etsintään?
Siis niinQ iltapuku vai bilepuku?
Juhlapuku. Tsaijai, eikö ole etiketti hallussa!?

Iltapuku on jalkapöydän päälle ulottuva, nilkkamittainen, balleriinamittainen (pohjepituinen), tai muodin ja tilaisuuden salliessa lyhyempi.
Juhlapuku on täyspitkä, juhlavasta materiaalista valmistettu suuren juhlan puku. Se voi olla avonainen, olkaimeton ja linjaltaan leveä tai kapea. Puvun pituus voi olla n. 1cm lattian yläpuolelle, jolloin vain kengän kärjet näkyvät ja puvun helma pysyy siistinä, tai se voi olla mallista riippuen pidempi ja laahuksella.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vesper kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Pitäis jostain löytää 80-luvun juhlapuku. Vinkkejä etsintään?
Siis niinQ iltapuku vai bilepuku?
Juhlapuku. Tsaijai, eikö ole etiketti hallussa!?
Mullako?!

:hep:
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 15.10.2014 13:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

urpiainen kirjoitti:Mä olisin valinnut risoton!
Kulta! :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Dynamo kirjoitti:Tai sitten pyörätuennassa ei ole kaikki kohdallaan.
Tai renkaat ala-arvoiset, jos ajonvakautuksen valo vilkkuu.
Omassani kun en saa vilkkumaan ilman törkeän kovia tilannenopeuksia.
Miten ajonvakautus eroaa luistonestosta? Jälkimmäinen ei juuri vilku ellei eri renkaiden alla ole esim. eri määrä vettä.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin