Kekri Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mun suosikkilounaspaikka tällä hetkellä Tampereella on pikkubristo Kattila http://www.alberthall.fi/pikkubistro/. S
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

^^
Ihan kuten nimet jo kertovat.
- Ajonvakautus vakauttaa ajoa. Käyttää tiettyyn pyörään pääasiassa jarrua ja jotkut myös nykyaiakaisemmat lisäävät vetoa, jotta kääntyy paremmin toivottuun suuntaan..
- Luistonesto estää pyörän luistoa, sutimista. Käytää esim jarrua ja ohjaa moottoria tehoa pienentämällä, ettei pyörä/-t pyöri nopeammin kuin ajonopeus vaatii. Luistonesto saattaa estää etenemistä syvässä lumessa ja hiekassa, kun pyörät eivät pääse sutimaan järjestelmä estäessä liikkeellelähtöyritykset.

Noin lyhyesti kerrottuna.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9425
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

So Hard kirjoitti:Miten ajonvakautus eroaa luistonestosta? Jälkimmäinen ei juuri vilku ellei eri renkaiden alla ole esim. eri määrä vettä.
Luistonesto estää vetävien pyörien sutimisen kiihdytettäessä. Ajonvakautus taas korjaa kun auto pyrkii liukumaan.

Ajonvakautus puuttuu peliin joko ajovirheen seurauksena tai jos ajetaan tarkoituksella pidon rajalla. Jälkimmäinen on tietenkin kovin pahapaha ja poliisi antaa sakkoa liikenneturvallisuuden vaarantamisesta jos näkee.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:Mun suosikkilounaspaikka tällä hetkellä Tampereella on pikkubristo Kattila http://www.alberthall.fi/pikkubistro/. S
Kiitos vinkistä! Olen bongannut katukuvasta, mutten ole muistanut poiketa. Laitas muuten jatkossakin vaikka vp-ketjuun, jos bongaat jonkun kivan lounaspaikan. Työkaverien kanssa tykätään kokeilla uusia koko ajan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vesper kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Mä olisin valinnut risoton!
Kulta! :h:
Joo, ei tässä mikään keski-ikäinen jämähtäminen uhkaa, kun uskallan elää vaarallisesti! Nuo muut annoksethan ovat varmaan huonoinakin ihan syötäviä, mutta huono risotto on oikeasti pahaa. Mutta hyvä risotto sitten elähdyttävää!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KKK »

Kyllä tätä juutuupia kannattaa välillä käyttää. Rollins Bandin "Liar!" johti ensin Danko Jonesiin ja sitten tähän... "Kylläjoon" eka albumia tuli ainakin kuunneltua paljonkin, nimibiisiä etenkin, mutta myöhempi tuotanto on livahtanut ohi. Tämä täytyy korjata.



Päivän piristävin bändin nimi: Texas Hippie Coalition - eikä paskemmalta näy... kuulostakaan siis

Viimeksi muokannut KKK, 15.10.2014 14:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Amazing shit happens!
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Suvinen kirjoitti:Kokeilin kuinka pitkään tulee nukuttua vapaapäivänä, yksin kotona. Vain yhteentoista, oon tulossa vanhaksi. Ennen olisin nukkunut kahteen tai kolmeen.
Liian vähän siideriä eilen!

Mä järkytin itseni, kun heräsin viime su joskus 8.30. Lapset nukkuivat vielä tuntikausia sen jälkeen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onnelliset.

4:30 tulee ensimmäinen automaaginen herätys, 5:30 soi kello arkipäivisin, 5-7 väillä tulee automaaginen lopullinen herätys jos on edes saanut unta ensimmäisen jälkeen.

Ja stressitasot nousi taas kun tuli napinaa, taitaa tulla monoa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Dynamo kirjoitti:^^
Ihan kuten nimet jo kertovat.
- Ajonvakautus vakauttaa ajoa. Käyttää tiettyyn pyörään pääasiassa jarrua ja jotkut myös nykyaiakaisemmat lisäävät vetoa, jotta kääntyy paremmin toivottuun suuntaan..
- Luistonesto estää pyörän luistoa, sutimista. Käytää esim jarrua ja ohjaa moottoria tehoa pienentämällä, ettei pyörä/-t pyöri nopeammin kuin ajonopeus vaatii. Luistonesto saattaa estää etenemistä syvässä lumessa ja hiekassa, kun pyörät eivät pääse sutimaan järjestelmä estäessä liikkeellelähtöyritykset.

Noin lyhyesti kerrottuna.
Kaikenlaista sitä oppii. Olen nimittäin luullut ajavani luistonestoautolla, koska se vilkkuu ei-talvioloissa vain joskus märällä risteyksissä jos kääntyessä painaa kaasua tai kovassa kiihdytyksessä. Sittemmin asiaa tutkittuani ESP onkin mukamas vakautusjärjestelmä, mä olen ajatellut käytöksen perusteella että se on lyhenne "ei sudi, perkele" -järjestelmästä. Btw, syvässä lumessa ESP off -nappi on todella tarpeen. Mittailin ihan työntömitalla viimeksi alle laittaessani kesänakkein kulutuspinnat ja ei kyllä ollut mitään eroa renkaiden välillä. Tosin ei mulla kaarreajossa myöskään ESP-valo vilku.
Universaali disclaimer.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Millon se vitun Halloween on? En jaksa gööglettää, kun haluisin et joku kertoo sen mulle omin sanoin :dream:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kreitsu kirjoitti:Millon se vitun Halloween on? En jaksa gööglettää, kun haluisin et joku kertoo sen mulle omin sanoin :dream:
Suomessa vai siellä?
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Suomessa vietetään pyhäinnpäivää, jolloin viedään vainajien haudoille kynttiölöitä. http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhäinpäivä
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exsu kirjoitti:Suomessa vietetään pyhäinmiestenpäivää, jolloin viedään vainajien haudoille kynttiölöitä.
:leuhka: 2000-luvun Suomessa vietetään pyhäinpäivää, sinä sovinisti!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Korjasin!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Minustra miehet kuten naisetkin ovat aivan yhtä epäpyhiä, pyhyys olis jotain erkoisempaa, ei tästä maailmasta..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Suvinen kirjoitti:Halloween on aina lokakuun viimeinen päivä. Pyhäinpäivä on marraskuun eka. Jos haluat juhlia ämörikkalaista halloweenia, juhlit 31.10. Tänä vuonna perjantai.
Kiitos :h:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Suvinen kirjoitti:Pyhäinpäivä on marraskuun eka.
Eiks Exsu just linkkiopettanut meille, että Suomessa pyhäinpäivä on välille 31.10.-6.11. osuva lauantai.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Suvinen kirjoitti:Eikun niin, sen takiahan tuo halloween on ollut suomalaisille vaikea oppia, vaikka se amerikkalainen versio on aina samana päivänä. Täällä näkyy halloweenbileitä ainakin kahtena eri viikonloppuna yleensä.
No tänä vuonna ei näy kuin yhtenä, notta kun perjantaina aloittaa ja lauantaina lopettaa juhlimisen, niin tulee ainakin osaksi juhlittua oikeana päivänä katsoi asiaa miten vain.
Universaali disclaimer.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kaks uutta vapaa hankittu. Huomenna aamulla lähimpään Prismaan hankkimaan tarvikkeet ruokahuoltoon ja se on sitten syysloma. Uu mama.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

So Hard kirjoitti:Tosin ei mulla kaarreajossa myöskään ESP-valo vilku.
Mulla on autoissani ollut vain yksi vilkkuva valo. Hoitaneet kummankin järjestelmän vilkuttelut.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

urpiainen kirjoitti:Mutta hyvä risotto sitten elähdyttävää!
Lempiruokaani!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kekri Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:No tänä vuonna ei näy kuin yhtenä, notta kun perjantaina aloittaa ja lauantaina lopettaa juhlimisen, niin tulee ainakin osaksi juhlittua oikeana päivänä katsoi asiaa miten vain.
Sunnuntaina ei sitten tartte enää edes naamiaisasua.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin