Etätorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Etätorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Piti ihan miettiä, että onhan torstai. Mutta onhan se. Etähommia, jos vaikka saisi jotain ihan aikaiseksikin...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Etätorstai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti:Mutta onhan se. Etähommia, jos vaikka saisi jotain ihan aikaiseksikin...
+1
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Etätorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Laskuvirhe?
En näy täällä viski-sanoja piilotettuina, jotain muita sanoja kyllä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Etätorstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Viikon eka ei-etäpäivä, kylläpä oli makiaa ajella nollaliikenteessä liki tyhjälle parkkipaikalle. Saisi se ebola iskeä pääkaupunkiseudullekin, tulisi liikenteeseen lomatilat!
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Etätorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pakolliset palaverit pidetty. Nyt voi keskittyä lounaspaikan valintaan. Tuohon lähelle on avattu ravintola Bianca, josta ei löydy netistä (pikaisella vilkaisulla) bitin bittiä. Täytyy kuitenkin kokeilla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Etätorstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pakolliset palaverit pidetty. Nyt voi keskittyä lounaspaikan valintaan. Tuohon lähelle on avattu ravintola Bianca, josta ei löydy netistä (pikaisella vilkaisulla) bitin bittiä. Täytyy kuitenkin kokeilla.
Sulla on aina toi lounaspaikan valinta tärkeä rasti :)

Mä meen joka kerta sadan metrin päässä olevaan työpaikan kahvilaan, ostan sämpylän kahvin. Yleensä reissumiehen, jos oikein hurjaksi heittäydyn, jotain muuta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Etätorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^Sä oot NIIN keski-ikäinen.

Töitä tehty 7.30 asti, eli katsoin pari sarjaa boksilta ja tein aamiaista. Pakko aktivoitua, mutta kun nää aamut ei oikein ole mun kulta-aikaa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Etätorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lounaspaikan valinta on kinkkinen rasti, aivan liikaa vaihtoehtoja tällä hetkellä. Onneksi edes Edenredin lounaskortin kökkö toiminta rajoittaa kun eivät ole saaneet taaskaan ladattua tämän kuun summaa sinne niin pitää mennä halvimpiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Etätorstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vesper kirjoitti:^Sä oot NIIN keski-ikäinen.
Onko Paavilla hassu hattu?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Etätorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:Sulla on aina toi lounaspaikan valinta tärkeä rasti :)
Ei se oikeasti ihan NIIN merkittävä ole mitä annan täällä ymmärtää, mutta kyllä sitä on mukava kaiken työn keskellä hyvissä ajoin mutustella. Päivänä aikana ei välttis tule juuri omasta työhuoneesta poistuttua muutoin, kuin poikien kanssa ytimeen lounaalle lähtiessä, niin tämän eittämättä päivän kohokohdan esiin tuominen on ehkä vain luonnollista tällaiselle hyvän ruoan ystävälle. Ymmärrän hyvin, jos hyvä ruoka ei sillee kiinnosta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Etätorstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Ymmärrän hyvin, jos hyvä ruoka ei sillee kiinnosta.
Mulla on sama suhde seksiin ja ruokaan. Kyllä ne periaatteessa kiinnostaa, mutta niiden eteen ei jaksa nähdä suurta vaivaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Etätorstai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vesper kirjoitti:^Sä oot NIIN keski-ikäinen.
Eilen Kalliossa joku nainen kaupitteli minulle Aku Ankan taskukirjoja: "Voit antaa l a p s e n l a p s i l l e." :lol:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Etätorstai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti:
Vesper kirjoitti:^Sä oot NIIN keski-ikäinen.
Eilen Kalliossa joku nainen kaupitteli minulle Aku Ankan taskukirjoja: "Voit antaa l a p s e n l a p s i l l e." :lol:
Eikös ole hienoa, että on röpöttänyt itsensä isoisän näköiseksi!
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Etätorstai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Vesper kirjoitti:^Sä oot NIIN keski-ikäinen.
Eilen Kalliossa joku nainen kaupitteli minulle Aku Ankan taskukirjoja: "Voit antaa l a p s e n l a p s i l l e." :lol:
Eikös ole hienoa, että on röpöttänyt itsensä isoisän näköiseksi!
En röpöttänyt. Nenänvalkaisu menossa, yritän pitää vähintään 2 viikkoa. Vuorokausirytmikin kunnossa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Etätorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kottarainen kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti: Mulla on sama suhde seksiin ja ruokaan. Kyllä ne periaatteessa kiinnostaa, mutta niiden eteen ei jaksa nähdä suurta vaivaa.
Periaattessa ehdottomasti samoilla linjoilla. En laske kuitenkaan suureksi vaivaksi esim kävelyä korttelia pidemmälle.
Dave on kyllä saunanpuhdas Vanilija-mies. Eikös hän joka perjantai syö kotiin tilattuna saman pizzankin?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Etätorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

James Potkukelkka kirjoitti:Mulla on sama suhde seksiin ja ruokaan. Kyllä ne periaatteessa kiinnostaa, mutta niiden eteen ei jaksa nähdä suurta vaivaa.
Kun on korvannut seksin ruualla niin jaksaa jo nähdä vaivaakin sen eteen (ei koske eilistä pöperöä).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Etätorstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä nautin suuresti sekä seksistä että ruoasta ja molempien eteen oon valmis tekemään paljon, jotta lopputulos on sykähdyttävä. :h:
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Etätorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:Mä nautin suuresti sekä seksistä että ruoasta ja molempien eteen oon valmis tekemään paljon, jotta lopputulos on sykähdyttävä. :h:
Toisaalta, jono Daven konttorin ovella kasvaa, eikä se Tesla halvin auto ole.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Etätorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Dave on kyllä saunanpuhdas Vanilija-mies. Eikös hän joka perjantai syö kotiin tilattuna saman pizzankin?
Joo, ja lauantaisin tex-mexiä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Etätorstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vesper kirjoitti: Joo, ja lauantaisin tex-mexiä.
Mild- kastikkeella ja old el paco- avocadon kaltaisella tahnalla.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Etätorstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Joo, ja lauantaisin tex-mexiä.
Mild- kastikkeella ja old el paco- avocadon kaltaisella tahnalla.
Medium-kastikkeella!

Nyt ollaan kyllä viime aikoina viliinnytty aivan hurjiin kokeiluihin ja tilattu thaipöperöä!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Etätorstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

James Potkukelkka kirjoitti:Nyt ollaan kyllä viime aikoina viliinnytty aivan hurjiin kokeiluihin ja tilattu thaipöperöä!1
No nyt on maailman kirjat sekaisin!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Etätorstai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vesper kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Nyt ollaan kyllä viime aikoina viliinnytty aivan hurjiin kokeiluihin ja tilattu thaipöperöä!1
No nyt on maailman kirjat sekaisin!
Kohta jo mennään päivisin ruokalaan asti syömään!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Etätorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:Nyt ollaan kyllä viime aikoina viliinnytty aivan hurjiin kokeiluihin ja tilattu thaipöperöä!1
Dave, sä olet kaukana mukavuusalueeltasi. Riprap kotipesään, ettei tule tehtyä tyhmiä virheitä - sitähän tuo epämääräinen ja riskialtis thaikkukokeilu eittämättä meinaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Etätorstai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Jotkut elävät syödäkseen, jotkut syövät elääkseen.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Vastaa Viestiin