Paskimmat ruuat?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Mitä näistä ruuista inhoat?

maksaa yleensä
4
7%
- naudanmaksaa
2
3%
- sianmaksaa
3
5%
- broilerin maksaa
2
3%
- hanhenmaksaa
2
3%
- maksalaatikkoa
2
3%
kalaa yleensä
1
2%
- lipeäkala
3
5%
- vaalea kala
1
2%
- lohi
1
2%
äyriäisiä yleensä
2
3%
- katkarapuja
1
2%
- taskurapuja
1
2%
- rapuja
1
2%
- simpukoita
1
2%
- ostereita
1
2%
juustoja yleensä
0
Ei ääniä
- Feta
0
Ei ääniä
- kovat juustot
0
Ei ääniä
- pehmeät juustot
1
2%
- sulatejuustot
0
Ei ääniä
- aamiaisjuustot
1
2%
- cheddarjuustot
0
Ei ääniä
sienet
1
2%
- keittosienet
0
Ei ääniä
- paistosienet
0
Ei ääniä
oliivit
1
2%
- vihreät oliivit
1
2%
- tummat oliivit
1
2%
- kalamataoliivit
1
2%
veriruuat yleensä
1
2%
- veriletut
1
2%
- veripalttua
2
3%
muut sisäelimet yleensäkin
3
5%
- sydäntä
2
3%
- munuaisia
2
3%
- kateenkorvaa
2
3%
- kiveksiä
2
3%
kaalia yleensäkin
0
Ei ääniä
- valkokaalia
0
Ei ääniä
- punakaalia
0
Ei ääniä
- kukkakaalia
0
Ei ääniä
- parsakaalia
0
Ei ääniä
- ruusukaalia
1
2%
En ihoa mitään ruokaa
6
10%
Inhoan jotain muuta ruoka-anetta, joka on..
1
2%
Inhoan erityisen paljon jotakin!
1
2%
 
Ääniä yhteensä: 59

Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Paskimmat ruuat?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä en käsitä, miksi on niin verinen loukkaus leimata nirsoilijat ruokajunteiksi, varsinkaan, jos ruokaelämykset eivät näyttele omassa elämässä suurta roolia.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Paskimmat ruuat?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Minuu huvittaa lokeroiminen ja typerien nimikkeiden (niinkus vaik juntti) käyttäminen, jos ei ajattele samalla tavalla kuin nimittelijä itse. Mut ohan se ihan kaameeta, kun ihmiset ovat erilaisia - jopa ruokatottumuksissaan. :mrgreen:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Paskimmat ruuat?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Itselleni nirsoilua aiheuttaa enemmänkin ruuan suutuntuma kuin itse maku. Maksan kohdalla myös sen tehtävä elimistössä, joka ei houkuttele moista ällötystä syömään. Sitten on mm. minimaissi tai punajuuri, jotka maistuvat mielestäni homeelle. En pidä ajatuksesta enkä homeen mausta, vaikka homejuustosta pidänkin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Paskimmat ruuat?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:Mä en käsitä, miksi on niin verinen loukkaus leimata nirsoilijat ruokajunteiksi, varsinkaan, jos ruokaelämykset eivät näyttele omassa elämässä suurta roolia.
Mielensäpahoittaminen on muotia.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Paskimmat ruuat?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vesper kirjoitti:Itselleni nirsoilua aiheuttaa enemmänkin ruuan suutuntuma kuin itse maku.
Joo. Tekstuuri on allekirjoittaneelle yleensä se mikä tökkii, ei niinkään maku jos kyse ei ole hapansilakan tyyppisestä herkusta.
Universaali disclaimer.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Paskimmat ruuat?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^^Aah, punajuuressa on just ihana "kellarin" maku! Homejuusto taas maistuu ihan... noh, homeelta. Maistan homejuustoa (mies tykkää) säännöllisin väliajoin ihan uteliaisuudesta, mutta joka kerta joudun yökkäämään ulos. :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Paskimmat ruuat?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vesper kirjoitti:En pidä ajatuksesta enkä homeen mausta..
Tämä on syy miksi suurin osa paremmista punkuista jää hyllyyn.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Paskimmat ruuat?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tuo rakenne minullakin usein tökkii: löysä pasta ja oikeastaan kaikki liian veteläksi jäänyt ruoka. Pasta muuten ylikypsennetään lounasruokaloissa lähes aina.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Paskimmat ruuat?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Kuulun kaverisi kanssa samaan kategoriaan ruoan suhteen, muuten ehkä en.

En koskaan saa ruoasta mitään valtavia kiksejä.

Asiaa kuvaa hyvin se, että söin tänään lääke-esittelijän tarjoaman salaatin. Kahvihuoneessa hoitajatar kysyi, mitä siinä oli. Piti miettiä hetki, vaikka olin juuri syönyt. Oli kreikkalainen salaatti (onneksi muistin, olisi ollut noloa, jos en olisi muistanut, mitä juuri söin).
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 22.10.2014 13:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Paskimmat ruuat?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa täällä Kitinässä. Muuten ei pärjää. Ja mähän olen tottunut siihen, että mun ruokia (ja minua) haukutaan eikä se mua enää jaksa hetkauttaa. T. kireä ituhippi :h:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Paskimmat ruuat?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä en voi käsittää, miksi joku olisi kiinnostunut muiden mielipiteestä aiheessa, joka on itselle yhdentekevä. Mulle ei ole mitään merkitystä sillä, mitä joku hygieniahifistelijä ajattelee mun tavasta nukkua koirien kanssa samassa sängyssä tai siivota silloin kun huvittaa. Omaan silmään meillä on riittävän siistiä ja nättiä, se riittää. Samoin pitän aika yhdentekevänä miten trendikkäänä joku pitää mun pukeutumista, meikistä ja kampauksesta puhumattakaan. Sellaisiin asioihin, joilla on väliä, suhtaudun taas vahvemmin tunteella.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Paskimmat ruuat?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Pakko vielä lisätä, että minulle ei ole ihan sama mitä syön. Haluan syödä makuni mukaista hyvää ruokaa. Pyrin välttämään (minusta) pahojen ruokien laittamista suuhuni, vaikka kokeilla toki voin mutta siinäkin olen aika rajoittunut (koska en esim. pidä voimakkaista mauista ja mausteista). Ei se ole mikään ylpeilyn aihe niin kuin ei minusta ole mikään ylpeilyn aihe sellainen "ruokahifistelykään". En edes tajua, mistä tuo ylpeily pompsahti tähän keskusteluun.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Paskimmat ruuat?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

exsu kirjoitti:Mä en voi käsittää, miksi...
Ihmiset ovat erilaisia :shock:

Sitä paitsi itse kutsuisin tätä keskustelemiseksi. Mä voin kyllä keskustella aiheista, joihin mulla ei ole sen suurempia intohimoja. Kun mielipide silti yleensä löytyy. ;)
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Paskimmat ruuat?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kreitsu kirjoitti:Mä voin kyllä keskustella aiheista, joihin mulla ei ole sen suurempia intohimoja. Kun mielipide silti yleensä löytyy. ;)
Onko ihmisellä vapaata tahtoa?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paskimmat ruuat?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Söin tänään 2 hampurilaista.
Berliiniläisiä en ole syönyt.
Stutgartilaisista puhumattakaan...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Paskimmat ruuat?

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Miksi pitäisi tehdä elämästä kurjaa pakottamalla itsensä syömään jotain, josta ei pidä kun kerran on mahdollisuus valikoida?
Ei meillä kakaroitakaan pakoteta syömään jotain sellaista josta ne eivät tykkää. Tosin mitään vaihtoehtoa ei ole tarjolla ennen seuraavaa ruoka-aikaa...

Onneksi kukaan ei koskaan ole saanut päähänsä viedä mua ruokadeitille sushiravintolaan. Olis tullut ennätyslyhyet treffit :P
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Paskimmat ruuat?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

James Potkukelkka kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Mä voin kyllä keskustella aiheista, joihin mulla ei ole sen suurempia intohimoja. Kun mielipide silti yleensä löytyy. ;)
Onko ihmisellä vapaata tahtoa?
EIkös tästä ole joskus aiemmin Kitinässä keskusteltukin? Ja se, että voin keskustella minua kiinnostamattomista aiheista, ei tarkoita sitä että minua huvittaa sellainen. Ja se, että minulla yleensä on mielipide, ei tarkoita sitä että minulla aina on mielipide, tai etten voisi tarvittaessa tarkistaa käsityksiäni - ja muuttaa mielipidettäni - saadessani lisää tietoa.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Paskimmat ruuat?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kiukkutipu kirjoitti:Miksi pitäisi tehdä elämästä kurjaa pakottamalla itsensä syömään jotain, josta ei pidä kun kerran on mahdollisuus valikoida?
Mä en usko, että tätä kukaan on vaatinutkaan (ainakaan tässä keskustelussa). Kyse oli makuaistin totuttamisesta uusiin makuihin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Paskimmat ruuat?

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Olen aika varma, että en tule ikinä pitämään noista aiemmin mainitsemistani ruuista kun en ole yli neljässäkymmenessä vuodessa oppinut. Enkä enää oikeastaan edes halua yrittää. Ihan vain siksi kun ei ole pakko.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Paskimmat ruuat?

Viesti Kirjoittaja saira »

Kun tätä keskustelua alkoi lukemaan, ja kommenteissa tuli esille ylpeys nirsoudesta, tuli tää mainos mieleen:


Tämä ei siis viittaa millään tavalla keskustelijoihin tai kommentteihin millään tavalla, jonkinlainen assosiaatio vain...

Mut joo, meillä on otettu muksun kanssa käyttöön maistelu. Eli siis tällä hetkellä muksu ei syö paistettua sipulia. Ilmeisesti rakenne ei ole miellyttävä. Muksu saa siis nostella sipulin pois ruoastaan jos haluaa. MUTTA välillä täytyy maistaa. Ihan koska maku voi muuttua. Toisaalta musta on tärkeää se, että kokeilee uutta, myös ruoassa. Pelkkä ennakkoluulo ei saa olla este uuden kokeilemiselle.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Paskimmat ruuat?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Kiukkutipu kirjoitti:Olen aika varma, että en tule ikinä pitämään noista aiemmin mainitsemistani ruuista kun en ole yli neljässäkymmenessä vuodessa oppinut. Enkä enää oikeastaan edes halua yrittää. Ihan vain siksi kun ei ole pakko.
Ruokahan voi ollakin paskaa läpi elämän. En usko koskaan pitäväni esim perinteisestä kaalilaatikosta, vaikka syön mielelläni kaikkia sen komponentteja oikein valmistettuna. Kaali esim toimii minestronessa hienosti, kun sitä ei vedetä ylikypsäksi:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Paskimmat ruuat?

Viesti Kirjoittaja Niba »

On ainakin varmaa että ruoka, jos ei ole valmiiksi paskaa muuttuu paskaksi loppujen lopuksi, paitsi jos sattuu voimaan pahoin jolloin ruoka muuttuu yrjöksi. Jos taas sattuu omaamaan jonkun ruuansulatushäiriön tai hetkellisesti kärsii sellaisesta, ei lopputuloksesta ole varmuutta, tuleeko lasta tai edes paskaa..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin