Kaliseva keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Kaliseva keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Untsikka päälle aamulla, vaan ei vielä tykkejä. Huomenta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kaliseva keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kesätakilla mennään, on vasta lokakuu. Toki ulkotöissä olisi paljon enemmän vaatetta, mutta autolla oven viereen -tyylillä menee näinkin.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kaliseva keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Edelleen puuttu sopiva takki lämpötilavälille nolla ja viisitoista pakkasta, pikkuriikkisen oli vilpoista maiharissa. Hankintaa hankaloittaa tyrmistys kuinka paljon rahaa menee vakuutusmaksuihin, lähinnä siis auton. Ei ikivanhan kotteron kanssa ollut moisia huolia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Kaliseva keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Untsikka päälle aamulla, vaan ei vielä tykkejä.
Tykkejä??

Kuva
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kaliseva keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

http://www.piemonte.fi/lounas/
PASTAA , PARSAKAALIA & CHILIÄ 9.50
PASTAA, PEKONIA, HERNEITÄ & SALVIAA 9.50
SITRUSRISOTTOA & JÄTTIRAPUJA 9.50

Urpsu ja Vesper, nyt, tällä kertaa otan risoton. Enkä olekin aikas ihqu?!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kaliseva keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Täytyy vastata perusjunttilamättölällä:

lohikeitto, silakkapihvit, possunleike sinappikastike, tomaattikanaa, curry-pähkinäpossua, pinaattia & herneitä, perunaa & kukkakaalia

Kaikki nämä 10€.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kaliseva keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kahvi ja kinkku-muna reissumies 3.15!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kaliseva keskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Hyvä Ylermi, mä olen hengessä mukana! Muista sitten tarkkaan analysoiva raportti lounaasta tänne Kitinään.

Bluntlyn vastaveto on kyllä rautainen. Mun mielestä perussilakkapihvit (perus-sanan normaalissa, ei bluntlyläisessä merkityksessä) on kyllä mitä hienoin annos, mutta lounaspaikka vähän uhkaa kuulostaa sellaiselta, missä niitä ei saa rapeana pannusta lautaselle, vaan ne haudutetaan pehmeäksi mössöksi ennen syöntiä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kaliseva keskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

http://www.hs.fi/ulkomaat/a1413868558589

Mä en osaa linkittää tätä ilman tuota videota, mutta viittaan siis sen alla olevaan kolumniin: tästäkö tässä on kyse?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kaliseva keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti:Muista sitten tarkkaan analysoiva raportti lounaasta tänne Kitinään.
:sir:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Kaliseva keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Uuniseitä, peruna ja paljon salaatteja/raasteita/jne. Sei oli osittain onnistunut, eli siltä osin kun ei ollut uunissa toisen palasen alla.
Aurinko paistaa kasvoihin, saan onneksi silmien kautta energiaa puuduttavaan työpäivään.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kaliseva keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Muista sitten tarkkaan analysoiva raportti lounaasta tänne Kitinään.
:sir:
...eli maut olivat mitä luvattiin eli tunnistettavissa. Risotto oli samaa hyvää tasoa mitä kotona on risottoriisistä ajan kanssa tehty. Simppeli kokonaisuus, jota ei oltu pilattu millään turhalla. En ole kovin montaa kertaa risottoa ulkona syönyt, joten en lähde neppailemaan enempää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kaliseva keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Urpsu ja Vesper, nyt, tällä kertaa otan risoton. Enkä olekin aikas ihqu?!
Ja vielä ihan erinomaisen kuuloisen! Sitrus ja ravut, suuret suosikkini :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kaliseva keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kauhean vaikeaa tänään löytää suomenkielisiä vastineita amerikankielisille sanoille!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kaliseva keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:Kauhean vaikeaa tänään löytää suomenkielisiä vastineita amerikankielisille sanoille!
Kannattaa vaihtaa hakuehtoja, koska Amerikoissa on monia virallisia kieliä (englanti, espanja, portugali, ranska jne.). Aloita vaikka englanninkielisistä vastineista.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kaliseva keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Sijoitin rahaa kahteen lippuun Vetosolmun keikalle ja tiedotin ostosta asiallisesti tyttärelleni. Ei ollut huono sijoitus, koska kumpikaan lippu ei jää käyttämättä. Tässä kohtaa on todettava, että mä vähän tykkään mun jälkikasvusta. Laittaisin sydämen viestin loppuun, mutta kun se on... KILL KILL KILL!!!!!!!!!!!!
Who says you need to buy a guitar?
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Kaliseva keskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

urpiainen kirjoitti:http://www.hs.fi/ulkomaat/a1413868558589

Mä en osaa linkittää tätä ilman tuota videota, mutta viittaan siis sen alla olevaan kolumniin: tästäkö tässä on kyse?
Tai sitten Ruotsin armeija tekee samaa kuin suomalaiset virkamiehet yliaktiivisella riehumisellaan: yrittää kasvattaa budjettiaan, tai ainakin estää kaikki mahdollisesti suunnitellut leikkaukset. Hirveä melu aiheesta "ei me mitään oikeasti etsitä, eikä myöskään olla oikeastaan mitään löydetty, paitsi ehkä yksi paikoillaan viipyilevä paatti" olisi ainakin harvinaisen ovela tapa saada poliitikot niin huolestuneiksi, että ne ihan oma-aloitteisesti kasvattaisivat armeijan budjettia.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kaliseva keskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ En mä nyt tiedä, kuinka ovelaa tuo olisi, kun tuo nyt kuitenkin on juuri se skenaario, jota kaikki haastatellut ruotsalaiseläkeläiset tuntuivat automaattisesti epäilevän sotkun ensimmäisinä päivinä. Toki voi olla, että Matomäki on oikeassa, ja venäläiset kävivät vaihtamassa akut ja lähtivät kotiin, ja tämä loppushow on sitten tuota lisäresurssien tarpeen demonstrointia.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Kaliseva keskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

urpiainen kirjoitti:^ En mä nyt tiedä, kuinka ovelaa tuo olisi, kun tuo nyt kuitenkin on juuri se skenaario, jota kaikki haastatellut ruotsalaiseläkeläiset tuntuivat automaattisesti epäilevän sotkun ensimmäisinä päivinä. Toki voi olla, että Matomäki on oikeassa, ja venäläiset kävivät vaihtamassa akut ja lähtivät kotiin, ja tämä loppushow on sitten tuota lisäresurssien tarpeen demonstrointia.
Siinähän se oveluus juuri onkin, että vaikka kuinka epäilisi huuhaaksi, varma ei voi koskaan olla. Epävarmuus on puolustusbudjetin näkökulmasta jopa parempi vaihtoehto kuin varmuudella löytynyt sukellusvene, koska jos se löytyisi, lakkaisi puolustusbudjetin kasvattamisen peruste olemasta, sillä kun todistettaisiin, että valvonta pelaa nykybudjetillakin... Suomalaisvirkamiesten itsensätyöllistäminen on tuohon verrattuna liiankin helposti todistettavissa silkaksi rahan roskiin heittämiseksi.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Kaliseva keskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

:D No niin, ensi vuoden budjettipäätökset tehtiin sitten juuri tänään Ruotsissa, kas kummaa kun vieraat vallat sattuivatkin juuri nyt sukeltelemaan alueella. Armeijan budjettia kasvatettiin kivasti...

http://www.svt.se/nyheter/live/direktra ... resenteras
Vastaa Viestiin