Beerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Nyt loppui kaikenmaailman paukkulankaviritysten kanssa vehtaaminen. Mediatoistimen jukeboxi vittuili viimeisen kerran. Plex media server tilalle.. Kas, kaikki toimii eikä tarvi tunkata. Käyttöliittymä on muuten nopein tuossa popparikoneessa koskaan näkemäni, mukaanlukien natiivijuke.




Tai ehkä jtn ihan pientä vaan...

Posti toi mopoon uudet keulaputket. Työkaluiksi ebaysta oli merkattu ja arvoksi 1/3 todellisesta. Tullimies nuolkoon näppejään, säästyipä 50e verrattuna suomen hintoihin.
Amazing shit happens!
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

McJanne kirjoitti: Se mikä tässä on mystistä, on se, etten kuolemaksenikaan käsitä, miksi tuhlaan ajatustakaan koko asialle, koska lähtökohta oli hurvittelupainotteinen ilman mitään odotuksia.
Tässä on se homma. Jos on sovittu että pannaan, ja siinä kaikki, niin tuollainen huushollaaminen on ihan saatanan ahdistavaa. Jokainen hoitaa oman kotitaloutensa, kun ne ovat, ja tulevatkin olemaan erilliset. Joku satunnaninen maitopurkin tuominen kaupasta tai koiran kusetus menee, mutta sitten kun aletaan säätämään asumismukavuutta mattoja tamppaamalla ja pesukoneen asennusta hienosäätämällä, ollaan ylitetty joku kynnys.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Huom! Tässä ei ole tasa-arvoa, naiset saa tiskata ja siivota keittiön milloin vain.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Näissä ihmissuhteiden aluissa väärinymmärrysten mahdollisuus on huipussaan. Asioista pitää puhua. Ei voi tietää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Näissä ihmissuhteiden aluissa väärinymmärrysten mahdollisuus on huipussaan. Asioista pitää puhua. Ei voi tietää.
Mä ymmärin, että tässä tapauksessa on kylläkin kyseessä ihmissuhteen loppu, ei alku. :P
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kreitsu kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Näissä ihmissuhteiden aluissa väärinymmärrysten mahdollisuus on huipussaan. Asioista pitää puhua. Ei voi tietää.
Mä ymmärin, että tässä tapauksessa on kylläkin kyseessä ihmissuhteen loppu, ei alku. :P
Kumpikin samassa, ymmärsin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Beerjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

No oltais nyt vähän riidelty hei!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Vastaa Viestiin