köyhät kyykyssä Tiistainakin!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Maksoitko paljon veroja?

missien tyyliin!
1
33%
elän köhyysrajalla
1
33%
olen ja elän ja hengitän
1
33%
yli köyhyysrajan kirkkaasti
0
Ei ääniä
Ruotsiin muutto uhkana!
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 3

Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: köyhät kyykyssä Tiistainakin!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exsu kirjoitti:Mun muistikuvissa palstalaisten perhesuhteista Davella on vain kaksi lasta, joku ehkä 15v. poika ja vuoden- pari vanhempi tyttö. Nyt en enää edes keksi mistä tämä mielikuva on tullut. Arkiketju oli opettavainen!
Joo. Mä olen jotenkin ollut tietoinen kolmesta lapsesta, mutta vain kaksi hahmottuvat jykevämmin mustassa kirjassani: on se mopotyttö, jota Dave puhalluttaa, ja sitten se mopopoika, jonka mopoa Dave virittää. Olen ajatellut, että tämä jälkimmäinen on sama kuin toisinaan jutuissaan esiintyvä yhdeksällä herätyskellolla heräävä himosaunoja, mutta kolmannesta en tosiaan saa otetta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: köyhät kyykyssä Tiistainakin!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti:
exsu kirjoitti:Mun muistikuvissa palstalaisten perhesuhteista Davella on vain kaksi lasta, joku ehkä 15v. poika ja vuoden- pari vanhempi tyttö. Nyt en enää edes keksi mistä tämä mielikuva on tullut. Arkiketju oli opettavainen!
Joo. Mä olen jotenkin ollut tietoinen kolmesta lapsesta, mutta vain kaksi hahmottuvat jykevämmin mustassa kirjassani: on se mopotyttö, jota Dave puhalluttaa, ja sitten se mopopoika, jonka mopoa Dave virittää. Olen ajatellut, että tämä jälkimmäinen on sama kuin toisinaan jutuissaan esiintyvä yhdeksällä herätyskellolla heräävä himosaunoja, mutta kolmannesta en tosiaan saa otetta.
Kaikkein hienointa tässä kaikessa monimuotoisessa kaaoksessamme on se, että meillä kaikilla on omanlaisemme mustakirja. Todennäköisesti jokaiselle on joku helmi, jota kenenkään muun kirjassa ei ole.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: köyhät kyykyssä Tiistainakin!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

MADMEN kausi 7 tuli postissa. Tiedän mitä teen loppuviikon. ...tai pitäisköhän sittenkin säästellä ja katsoa uudelleen alusta loppuun, kun tämä on vika kausi. Jonkinlainen Madmen-maraton kuitenkin tiedossa :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: köyhät kyykyssä Tiistainakin!

Viesti Kirjoittaja exsu »

urpiainen kirjoitti: Joo. Mä olen jotenkin ollut tietoinen kolmesta lapsesta, mutta vain kaksi hahmottuvat jykevämmin mustassa kirjassani: on se mopotyttö, jota Dave puhalluttaa, ja sitten se mopopoika, jonka mopoa Dave virittää. Olen ajatellut, että tämä jälkimmäinen on sama kuin toisinaan jutuissaan esiintyvä yhdeksällä herätyskellolla heräävä himosaunoja, mutta kolmannesta en tosiaan saa otetta.
Joo nää on ne mun tyypit kans. Sit tohon mopopoikaan liittyy myös koiran piikkiin laitettu kännioksennus sekä joku rokkikeikka Tampereella.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: köyhät kyykyssä Tiistainakin!

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

exsu kirjoitti: Sit tohon mopopoikaan liittyy myös koiran piikkiin laitettu kännioksennus sekä joku rokkikeikka Tampereella.
Pidän Daven mopopojasta jo nyt!
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: köyhät kyykyssä Tiistainakin!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Hans Jörgen kirjoitti:
exsu kirjoitti: Sit tohon mopopoikaan liittyy myös koiran piikkiin laitettu kännioksennus sekä joku rokkikeikka Tampereella.
Pidän Daven mopopojasta jo nyt!
Tää oli erityisen oivaltava seivaus, sillä kuten kaikki muistamme, syylliseksi väitetty koira on chihu, jonka normaali oksennus vastaa kooltaan jotain sellaista, mitä yleensä löytyy Gattiksen talouspapereista.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: köyhät kyykyssä Tiistainakin!

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

exsu kirjoitti:
Hans Jörgen kirjoitti:
exsu kirjoitti: Sit tohon mopopoikaan liittyy myös koiran piikkiin laitettu kännioksennus sekä joku rokkikeikka Tampereella.
Pidän Daven mopopojasta jo nyt!
Tää oli erityisen oivaltava seivaus, sillä kuten kaikki muistamme, syylliseksi väitetty koira on chihu, jonka normaali oksennus vastaa kooltaan jotain sellaista, mitä yleensä löytyy Gattiksen talouspapereista.
Kilautus kaverille sekä kysyminen yleisöltä olivat varmaan tuossa vaiheessa jo käytetty! Poika selvästi nauttii haasteista ja mikä voisikaan olla palkitsevampi tunne, kuin selvitä kuin chihu veräjästä syöttämällä seurakunnalle jotain täysin tolkutonta häränkakkaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: köyhät kyykyssä Tiistainakin!

Viesti Kirjoittaja Niba »

JUoo, mitä suurempi valhe sitä paremmin menee läpi. Viikonloppuna Tarttoon käymään pitäs lukea kirja jota en ole vielä saanut, onko tullut painostakaan..

Jaa että löytty Gattiksen papereista oksennusta, sitäkin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: köyhät kyykyssä Tiistainakin!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vagabondo kirjoitti:MADMEN kausi 7 tuli postissa. Tiedän mitä teen loppuviikon. ...tai pitäisköhän sittenkin säästellä ja katsoa uudelleen alusta loppuun, kun tämä on vika kausi. Jonkinlainen Madmen-maraton kuitenkin tiedossa :D
Muistin vasta illalla pakettia avatessa, että tämä kausihan myydään kahdessa osassa :doh:
Eka levy katsottu eilen ja luultavasti tänään menee toinen levy. Sitten joutuu taas odottelemaan, että viimeisetkin jaksot tulee myyntiin :(
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: köyhät kyykyssä Tiistainakin!

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

^Hauskaa odotuksen aikaa! Ja kiitti vinkistä, röpötin kauden juuri "tuulen suojaan" kautta verkon, jolle ei löydy vertaista.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: köyhät kyykyssä Tiistainakin!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kriminaali! Mä aion kyllä kiltisti odottaa, että saan antaa rahani tuotantoyhtiölle :leuhka:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin