Peerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Peerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lähden Tarttoon Perjantai, pikkasen lämpöä lisää, ei paljon..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Peerjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Hanget korkeat nietokset. Tänään Jyväskylään, saa nähdä millainen lumitilanne siellä on. Toivottavasti saadaan edes toiseen autoon talvikumit alle ennen lähtöä.

Mies aikoo hakea Jyväskylästä töitä, kun nykyinen ei miellytä ja täällä päin on ilmeisen niukasti toivotunlaisia. Oon yrittänyt henkisesti valmistautua ajatukseen muutosta. Oman työn siirtäminen tuskin on valtava ongelma, kun on aika vähän mitään aluesidonnaisuuksia. Mutta ehtiipä tätä pohtimaan sitten lähemmin lisää. Jotenkin en ollut Keski-Suomeen ajatellut enää palaavani, mutta toisaalta ajatus ei myöskään herätä niin laajaa ahdistusta kun vielä 10 vuotta sitten olisi herättänyt.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Peerjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kylläpä on synkkää ja ikävää. Tonttu-ukot eivät hypi vielä toviin, tenttu-ukkoja sen sijaan löytyy ainakin metsistä ja yleisistä käymälöistä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Peerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tänään olisi deadline muutamalle rapsalle, pakko vähän panostaa. Onneksi voi karata aikaisin työpisteeltä suunnatakseen Turkuseen ja laivalle maistelemaan hiukan viiniä sivistyneesti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Peerjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Coloradoa kohtasin laillistamisen tuoma ongelma:

http://www.thedenverchannel.com/news/po ... s_11032014

Taxpayer rebates totaling $167.2 million are mandated by Colorado Taxpayer's Bill of Rights, assuming current law and the September forecast by the Office of State Planning and Budget.

A $30.5 million rebate for new marijuana taxes is coming. Total state marijuana revenue was different than what was projected in the election blue book for 2013's Proposition AA. Because the estimate was off, under TABOR, the state must refund the money being collected or ask voters again to keep it.

------
On se varmaan kamalaa kun nuo laillistamisen seurakset alkaa näkymään osavaltiolle..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Peerjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Amerikassa näköjään pitää palauttaa ylimääräiset verot kansalaisille, jos näyttää, että niitä kertyy liikaa :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Peerjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Niin joo, olin eilen katsomossa Video Games Live - konserttia. Olen odottanut kyseistä showta suomeen sellaiset 8 vuotta, ja odotukset oli aika korkealla, jopa niin korkealla että niiden täyttäminen tuntui mahdottomalta. Olin toivonut kuulevani Castlevaniaa, Megamania, Metal Gear Solidin ja Halon musiikkeja, joku noista tai muutama edes niin olisin ollut onnellinen.

Sain kaikki, homma alkoi Castlevania-medleyllä mistä mentiin Metal Gear Solid : Sons of Libertyyn. Valot ja videot tukivat hyvin esitystä ja Vantaa Pops viihdeorkesteri ja kuoro oli ihan älyttömässä vedossa. Ensimäisellä pätkällä nähtiin ja kuultiin vielä Megama - medley, Final Fantasy 8:n Intro (!!! Kuoro loisti tässä isosti), Zelda, Monkey Island ja muuta hienoa. Toisella osiolla sitten sain koko sarjan kasaan, eli soittivat Halo-sarjasta kappaleita. Tuli myös Final Fantasy 7, Skyrim:stä, WOW:sta ja monesta muusta.

Kaiken kaikkiaan aivan älyttömän hieno kokemus <3
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Peerjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kaatuiskohan se hallitus tänään?

Aina voi toivoa

:pliis:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Peerjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Kohta päivän opiskelut suoritettu, sit muksun synttäreitä järkkäämään mun vanhemmilleni. Tästä tulee mielenkiintoinen päivä...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Peerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vielä täytyy nyhjätä, nyhjää tyhjästä, ole'..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Peerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Keksin tekemää..
Kyllä se tästä piti katsoa nähtävyydet mutta ohjelma tiukka paljon ei ehdi omaa ohjausta harjoittaa, seurue mutkustus pääsee paikkoihin ja paikkoihin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Peerjantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti:Kaatuiskohan se hallitus tänään?

Aina voi toivoa

:pliis:
Kyllä se voi kaatua, kun on niin liukas keli.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Peerjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kolmen pikku-ukon ilta. Onneksi kaikki ehti syömään ennen noutoa, joten pääsen yhden ruuan verran helpommalla. Rumble in the jungle!
Who says you need to buy a guitar?
Vastaa Viestiin