Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kyllä Syntholia löytyy naisiltakin.

Kuva
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Täytyy olla kyllä aika sekaisin, että näitä ryhtyy itselleen laittamaan:

http://www.bodyimplants.com/pecimplant_gallery.html
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No implanteilla riski kaikenlaisiin terveysongelmiin on aika pieni verrattuna näihin idiootteihin, jotka piikittää öljyä lihaksiin:

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

James Potkukelkka kirjoitti:Täytyy olla kyllä aika sekaisin, että näitä ryhtyy itselleen laittamaan:
http://www.bodyimplants.com/pecimplant_gallery.html
Jos edes näyttäisivät rintalihaksilta, mutta kun näyttävät naistisseiltä miehellä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^No toki mielummin silikoni-implantti kuin joku öljypaska, mutta edelleenkään en ymmärrä, mitä helvettiä noi silikoni-implantteja laittavat miehet ajattelevat.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

James Potkukelkka kirjoitti:^^No toki mielummin silikoni-implantti kuin joku öljypaska, mutta edelleenkään en ymmärrä, mitä helvettiä noi silikoni-implantteja laittavat miehet ajattelevat.
Tasa-arvon nimissä mietit toki samaa myös naisten tekotissien tapauksessa?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

James Potkukelkka kirjoitti:^^No toki mielummin silikoni-implantti kuin joku öljypaska, mutta edelleenkään en ymmärrä, mitä helvettiä noi silikoni-implantteja laittavat miehet ajattelevat.
No, mikäs siinä lopulta on sen kummoisempaa verrattuna naisiin, jotka tunkevat implantteja tisseihin ja perseeseen. Miehet nyt vaan laittaa eri paikkaan. Miksi miesten implanttipelleilyn pitäisi olla jotenkin kauhistuttavampaa kuin naisten vastaava?

Edit: Riemis ehtikin ekana.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^ja^^ naisten silikonitissit ja perseet monesti (ei aina) lisäävät heidän seksuaalista vetovoimaansa. Eli niiden laittaminen on määrätyllä tavalla hyödyllistä.

Mutta en usko (vai olenko taas liian huonosti kosketuksissa feminiiniseen puoleeni) että miesten silikonilihasimplantit lisäävät heidän seksuaalista vetovoimaansa. Eli en ymmärrä, mikä funktio niillä on.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

James Potkukelkka kirjoitti:^ja^^ naisten silikonitissit ja perseet monesti (ei aina) lisäävät heidän seksuaalista vetovoimaansa. Eli niiden laittaminen on määrätyllä tavalla hyödyllistä.

Mutta en usko (vai olenko taas liian huonosti kosketuksissa feminiiniseen puoleeni) että miesten silikonilihasimplantit lisäävät heidän seksuaalista vetovoimaansa. Eli en ymmärrä, mikä funktio niillä on.
Kyse onkin siitä omasta kehonkuvasta eli mies/nainen pitää ITSE itseään vetovoimaisempana ja kauniimpana/komeampana implanttien kera. En mä esim. laittaisi silikonitissejä, vaikka isot bosat onkin trendikkäät ja sexyt olevinaan. Koska musta ne eivät ole. Mutta varmaan niiden laittajista on - ja sama pätee miesten itsensä muokkailuun.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

James Potkukelkka kirjoitti:^ja^^ naisten silikonitissit ja perseet monesti (ei aina) lisäävät heidän seksuaalista vetovoimaansa. Eli niiden laittaminen on määrätyllä tavalla hyödyllistä.
Mutta en usko (vai olenko taas liian huonosti kosketuksissa feminiiniseen puoleeni) että miesten silikonilihasimplantit lisäävät heidän seksuaalista vetovoimaansa. Eli en ymmärrä, mikä funktio niillä on.
Siis tokihan naiset kokevat lihaksikkaan miehen seksikkääksi, lihakset tekevät olon myös itsevarmemmaksi (vaikka kyse onkin huijaamisesta) ja miehisemmäksi. Miehen rintasyöpä saattaa johtaa lihaskudoksen poistamiseen, jolloin implantilla saadaan symmetrinen rintakehä. Eli tarpeet ovat samat, ilmiö on vain uudempi.

EDIT. Kreitsu ehti nyt ensin.
Paras päivä ikinä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Riemumieli kirjoitti: Siis tokihan naiset kokevat lihaksikkaan miehen seksikkääksi, lihakset tekevät olon myös itsevarmemmaksi (vaikka kyse onkin huijaamisesta) ja miehisemmäksi. .
Tuskin silikoni-implantit jonkun kukkakepin vartalossa tekee ketään lihaksikkaan näköiseksi. Toki niistä saattaa olla hyötyä, jos ne tekevät kantajansa itsevarmemmaksi.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ja onhan niissä sen verran eroa, että lihas kasvaa ärsyttämällä, tissit ei.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Riemumieli kirjoitti:...lihakset tekevät olon myös itsevarmemmaksi...
Ai jaa?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Bluntly kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:...lihakset tekevät olon myös itsevarmemmaksi...
Ai jaa?
Olisitko itsevarmempi ilman lihaksia?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

James Potkukelkka kirjoitti: Toki niistä saattaa olla hyötyä, jos ne tekevät kantajansa itsevarmemmaksi.
No tämähän se pointti taitaa olla ihan molemmilla sukupuolilla. Olkoon se implantti missä tahansa, niin sen ottaja kokee sitä tarvitsevansa ja saa siitä iloa ja kenties sitä itsevarmuutta.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9422
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kreitsu kirjoitti:Mutta en pääse yli Kim Kardashianin pepusta. Se on niin iso, että voiko se olla edes todellinen. Menee varmaan yöunet sitä miettiessä. Ja jos (kun?) on implantti, niin kuka täysijärkinen laittaa niin ISON?! :?:
Joku ilmeisesti löytänyt shoppaamattoman kuvan ko. pepusta. Onhan toi vieläkin turhan iso mun makuun, mutta huomattavasti inhimillisempi. Myöskin lantion linja näyttää paljon paremmalta shoppaamattomana.

Kuva
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

hmm. Miksi lehti olisi printanut shoppaamattoman kuvan?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9422
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti:hmm. Miksi lehti olisi printanut shoppaamattoman kuvan?
Tuskin sitä on printattu. Jos kuva on aito, niin eiköhän se ole olemassa puhtaasti sähköisessä muodossa.

EDIT: Jos taas shopattu luonnollisemman näköiseksi, niin hyvää työtä. Kukaan tuskin olettaa, ettei lehdissä julkaistua kuvaa olisi shopattu?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Toi oikeanpuoleinen kuvahan on lehden painoksesta, eli se tarkoittaa, että shoppaamaton kuva olisi printattu.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kyseessä on siis ihan perinteinen paperilehti

http://papermagshop.com/
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9422
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti:Toi oikeanpuoleinen kuvahan on lehden painoksesta, eli se tarkoittaa, että shoppaamaton kuva olisi printattu.
Mä en nyt hahmota sun logiikkaa. Tietokoneellahan tekstit ja layout tehdään. Miksi se pitäisi printata, että siitä saisi kuvan, kun save komento on paljon lyhyempi tie samaan lopputulokseen?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

No, iso perse sillä on joka tapauksessa. Siis luonnottoman iso noin muuten hoikalle naiselle. Tulee mieleen rasvapakaraisuus, vaikka eiköhän kyse ole implanteista. Ilmeisesti jättiperseet ovat tulossa/tulleet muotiin. Ja tietty pitää vetää överit niin kuin monet vetää niiden rintaimplanttiensa kanssa. Suuri on kaunista, joo.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Rasvapakaraisuus

Kuva
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Toi oikeanpuoleinen kuvahan on lehden painoksesta, eli se tarkoittaa, että shoppaamaton kuva olisi printattu.
Mä en nyt hahmota sun logiikkaa. Tietokoneellahan tekstit ja layout tehdään. Miksi se pitäisi printata, että siitä saisi kuvan, kun save komento on paljon lyhyempi tie samaan lopputulokseen?
Eihän lehden kansikuvaa tehdä niin, että ensin tehdään lopullinen layout ja tekstit ja sitten ruvataan shoppaamaan kuvaa. Sehän olisi aivan nurinkurinen toimintajärjestys. Tietysti kuva shopataan ensin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9422
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti:Eihän lehden kansikuvaa tehdä niin, että ensin tehdään lopullinen layout ja tekstit ja sitten ruvataan shoppaamaan kuvaa. Sehän olisi aivan nurinkurinen toimintajärjestys. Tietysti kuva shopataan ensin.
Mutta shoppaamattomaan kuvaan on helppo kopioida layout, jos haluaa tehdä siitä saman näköisen kuin lehden kansikuva. Huomattavasti helpompi, kuin lähteä muokkaamaan shopattua kuvaa shoppaamattoman näköiseksi.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25611
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Eihän lehden kansikuvaa tehdä niin, että ensin tehdään lopullinen layout ja tekstit ja sitten ruvataan shoppaamaan kuvaa. Sehän olisi aivan nurinkurinen toimintajärjestys. Tietysti kuva shopataan ensin.
Mutta shoppaamattomaan kuvaan on helppo kopioida layout, jos haluaa tehdä siitä saman näköisen kuin lehden kansikuva. Huomattavasti helpompi, kuin lähteä muokkaamaan shopattua kuvaa shoppaamattoman näköiseksi.

Okei. Eli sun teoria on, että joku sai shoppaamattoman kuvan ja shoppasi sen lehden kannen näköiseksi? Voihan se niinkin olla. IMO olisi kuitenkin ollut paljon vakuuttavampi, jos shoppaamaton kuva olisi julkaistu sellaisenaan.

Disclaimer: toki Kardasianin perse lehden kannessa on shopattu. Epäilykseni kohdistuvat ainoastaan siihen, onko "shoppaamatonkaan" kuva aito.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin