Pimeä perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Pimeä perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tulisiko jo, siis lunta? Tuleeko Teillä vai tuli(tte)ko jo?
Paras päivä ikinä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pimeä perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mielummin ei. Taitaa silti tulla (lunta siis).

Huomenna vapaata, vasta Su töihin. Taidan riipasta kunnon kännin :ohyeah:

No ei vaiskaan, ei kunnon känniä, mutta sellainen sopiva.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Pimeä perjantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Sääennusteen perusteella lumisateelta säästyminen on kovin epätodennäköistä:

Pilvistä, runsasta lumisadetta
Suht. kosteus: 100%
Sateen todennäköisyys klo 18-06: 98%
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pimeä perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joku voisi meikäläisen puolesta mennä asiakaspalaveriin, nyt ei nappaa. Lisäksi firman jääkaapissa olisi alkoholijuomia illan pikkujoulutunnelman nostatukseen etukäteen, jokohan olisi aika?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Pimeä perjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Servusta feilasi jo toinen kovo viikon sisällä. On se nyt kumma kun kuluttaja-tason kovo ei kestä serverikäytössä kuin 3.5 vuotta :D
Amazing shit happens!
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Pimeä perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Harmaata Marraskuuta piristää elävät muistot Metsäfestivaaleilta <3

Harmi että noita ei ole enää, olihan sen liian hauskaa ja rauhallista. Ei ollenkaan tarpeeksi järjestyshäiriöitä että saisi luvat ilman kauheaa vääntöä ja ja 2500 ihmistä ei riitä avustusrahoihin. Onneksi kaikille muille riittää muutama sata osallistujaa siihen, että valtio jo tukee tapahtumaa. Kovin reilua menoa.

No, onhan tällä puolensakin: Ei ainakaan kukaan voi tulla aukomaan naaamaansa siitä että juhlitaan veronmaksajien rahoilla, toisin kuin about kaikki muut kesätapahtumat.

Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pimeä perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^ne oli Chopped and screwed -festarit. Texas teata meni paljon :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Pimeä perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

James Potkukelkka kirjoitti:^ne oli Chopped and screwed -festarit. Texas teata meni paljon :)
Ihmettelin frendin musavalintaa videolle, mutta sinällään ymmärrän, olihan artisti kyseinen esiintymässä tuolla. Tuossa alussa kun katsoo takaapäin itseään, voi helposti kertoa että on ollut 2 viikkoa ulkona, harvemmin tuollaisia rusketuksia tässä kropassa nähty :D

Kontakti-jonkka pätkään oon tyytyväinen, mitä nyt muutama isolaatio kaipaa hiomista :P
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pimeä perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Luulisi, että tulenheiluttelusta olisi tullut jo passé. No ehkä se näyttää pilvessä hyvältä vähän samaan tapaan kuin lasipallon pyörittely. Tai jos ei pilvessä, ainakin joissain vahvemmissa aineissa. Jos olisi jotain mielenkiintoista oheispuuhaa, tarvitsiko käyttää niin paljon laajentajia, mielenkiintoinen kysymys. Tätähän nuorisokin aina valittaa, kun motkotetaan viinasta ja muista päihteistä, ei ole mielekästä tekemistä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Pimeä perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Riemumieli kirjoitti:Luulisi, että tulenheiluttelusta olisi tullut jo passé. No ehkä se näyttää pilvessä hyvältä vähän samaan tapaan kuin lasipallon pyörittely. Tai jos ei pilvessä, ainakin joissain vahvemmissa aineissa. Jos olisi jotain mielenkiintoista oheispuuhaa, tarvitsiko käyttää niin paljon laajentajia, mielenkiintoinen kysymys. Tätähän nuorisokin aina valittaa, kun motkotetaan viinasta ja muista päihteistä, ei ole mielekästä tekemistä.
Sä oot kyllä ihan varmasti super-hauskaa seuraa. Voiko sua vuokrata pitämään bile-fiilistä yllä?

Ja ota se silmä käteen: Ei ole lasia,vaan akryyliä mun pallo.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pimeä perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos liekkien pitää näkyä niin poltetaan nyt sitten kunnolla.

Tätä tapahtumaa vähän katsellut sillä silmällä:

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Pimeä perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Bluntly kirjoitti:Jos liekkien pitää näkyä niin poltetaan nyt sitten kunnolla.

Tätä tapahtumaa vähän katsellut sillä silmällä:

Burning Man ois hurja kokea. Vielä hienompaa olisi ollut mennä sinne ennenkuin meni ns. ihan pilalle. Rikkaat teknologia-pomot perustaa omia leirejä joissa turvamiehet päivystää ovella ja huippu-kokit kokkailee hummeria vieraille. Ei, ei sovi oikein tapahtuman luonteeseen, missä vaihdanta talous ja antaminen oli pääroolissa alunperin.

No, jo nyt, tai viimeistään jossain kohtaa lähitulevaisuudessa tulee uusi tapahtuma, joka palaa takaisin sinne aatteen juurille mistä Burning Man syntyi.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pimeä perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tulispa lunta, tulis valoisaa ja talvifiilistä. :h:

Töihin rautakaupan kautta, kohta askarrellaan!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pimeä perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Aamu oli vähän paska, mutta sitten luin Esko Valtaojan haastattelun ja inspiroiduin.
"Olen Esko Valtaoja, tähtitieteen professori Turun yliopistossa, bestseller-kirjailija, suosittu luennoitsija ja assistentti vaimoni taidegalleriassa. Minulla ei ole unelmia."

Entistä työtoveriani lainatakseni: Esko on Jumalasta seuraava. Ylöspäin. :paavi:
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Pimeä perjantai

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Riemumieli kirjoitti:Luulisi, että tulenheiluttelusta olisi tullut jo passé. No ehkä se näyttää pilvessä hyvältä vähän samaan tapaan kuin lasipallon pyörittely.
Älä nyt oo noin tyly. Ainakin mun 7 vuotias poika oli ihan innoissaan, kun näki syksyllä tulishown ekaa kertaa elämässään.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Pimeä perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Vagabondo kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Luulisi, että tulenheiluttelusta olisi tullut jo passé. No ehkä se näyttää pilvessä hyvältä vähän samaan tapaan kuin lasipallon pyörittely.
Älä nyt oo noin tyly. Ainakin mun 7 vuotias poika oli ihan innoissaan, kun näki syksyllä tulishown ekaa kertaa elämässään.
Jos riemis innostuisi jostain, antimateria ja materia kohtaisivat ja maailma loppuisi.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pimeä perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Poikkesin eilen väijymässä vaimon kanssa Suomi nauraa stand up shown. Oli positiivinen yllätys, parempi kuin Hedbergin Kokovartalomies. Saariluoma veti parhaiten, Kivelä heti kakkosena.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pimeä perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Haemaeraemies kirjoitti:Sä oot kyllä ihan varmasti super-hauskaa seuraa. Voiko sua vuokrata pitämään bile-fiilistä yllä?
Ja ota se silmä käteen: Ei ole lasia,vaan akryyliä mun pallo.
Huumorintaju on yksi vahvimmista piirteistäni, mutta bileihmiseksi en sovi ollenkaan. Sori erheellinen palloviittaus, oppia ikä kaikki.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Pimeä perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Riemumieli kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:Sä oot kyllä ihan varmasti super-hauskaa seuraa. Voiko sua vuokrata pitämään bile-fiilistä yllä?
Ja ota se silmä käteen: Ei ole lasia,vaan akryyliä mun pallo.
Huumorintaju on yksi vahvimmista piirteistäni, mutta bileihmiseksi en sovi ollenkaan. Sori erheellinen palloviittaus, oppia ikä kaikki.
Sitä oppiin aina uutta ihmisistä jonka kanssa jakaa digitaalisen oleskelutilansa. Ja ei se mitään, eihän sitä eroa lasin ja akryylin välillä videolla oikein näe.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pimeä perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:Entistä työtoveriani lainatakseni: Esko on Jumalasta seuraava. Ylöspäin. :paavi:
Mulla on sen kanssa treffit tammikuussa. Pyydänkö kuvan omistuskirjoituksella?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Pimeä perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mulle oli jo riittävän iso juttu kun se vastas meidän työporukalla lähettämään sähköpostiin. Oli myöhemmin vielä väittänyt muistavansa juuri meidän postin (yks tuttu törmäs siihen lounaalla). :dream:
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pimeä perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tää on reilua, koskaan ei tapaa ketään itseään merkittävämpää.. :kele:
Koska kukaan ei ole toista merkityksellisempi, edes Valtanoja.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Pimeä perjantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Niba kirjoitti: Koska kukaan ei ole toista merkityksellisempi..
Niin hauska väite, että mielelläni kuulisin perusteluja.

Esim. jotkut omaiset saattaisivat olla sitä mieltä, että Pol Pot, Hitler tai Stalin olivat merkityksellisiä henkilöitä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pimeä perjantai

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ jep. Merkityksellisyys tarkoittanee sitä, että henkilö merkitsee jotain muille. Nuo nimeämäsi henkilöt ovat olleet erityisen merkityksellisiä. Vähemmän merkityksellinen henkilö on siiten joku ilman ihmissuhteita ja kontakteja oleva, joka ei tee mitään ympäröivään yhteisöön vaikuttavaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Pimeä perjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Jumalauta on housut taas kateissa. Ne tietyt, jotka haluan just NYT laittaa. Menee oikeasti hermo, kaikki kaapit on tongittu jne. mutta mistään ei löydy. En vittu jaksa enää tätä elämää.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Vastaa Viestiin