Itsenäisyyspäivä jee

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Itsenäisyyspäivä jee

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Olipa vitun kiva eilinen. Piti siis mennä pallon potkiskelun jälkeen kauppaan ja sen sellaista. No joku vitun persereikä oli päättänyt toisin murtautuessaan autooni ja vietyään sieltä muun muassa lompakkoni. Nyt on takalasi paskana ja vitutus maksimissaan.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Itsenäisyyspäivä jee

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuva

Hyvää monikultturellia itsepäisyyspäivää! :jee:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Itsenäisyyspäivä jee

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Eihän se lompakko ollut näkyvässä paikassa?

Itse en jätä autoon mitään omia arvokkaita tavaroita koskaan. Työnantajan arvotavaraa välillä jää autoon, kun ei vaan viitti kantaa ees taas. Pyrin välttämään sitä, että tavara makaa autossa viikonlopun yli.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Itsenäisyyspäivä jee

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Diddley Bow kirjoitti:Eihän se lompakko ollut näkyvässä paikassa?
Itse en jätä autoon mitään omia arvokkaita tavaroita koskaan. Työnantajan arvotavaraa välillä jää autoon, kun ei vaan viitti kantaa ees taas. Pyrin välttämään sitä, että tavara makaa autossa viikonlopun yli.
Lompakko oli hanskalokerossa, joka ei tietysti ole paras mahdollinen paikka. Kaikki paikat oli kuitenkin pengottu perusteellisesti, joten ainoa tapa säästyä lompakon varastamiselta olisi ollut pitää sitä jossain aivan muualla. Tästä eteenpäin lompakko yms. eivät jää missään tilanteissa autoon. Murto tapahtui muuten Merihaan pallohallin parkkihallin puoleisella pysäköintialueella klo 18.25-19.45 välisenä aikana.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Itsenäisyyspäivä jee

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Oliko autossa jotain muuta anastettavaksi kelpaavaa näkyvillä? Paska homma ja diipit osanotot. Me lähdemme kohta kohti etelää eli Oulua, jossa yövymme. Vaikkei lihakset kipeät ovatkaan, niin väsyneet sentään kaikesta hiihtotemuamisesta. Joten lepoa ja superkompensaatioita.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Itsenäisyyspäivä jee

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ Oliko autossa jotain muuta anastettavaksi kelpaavaa näkyvillä? Paska homma ja diipit osanotot. Me lähdemme kohta kohti etelää eli Oulua, jossa yövymme. Vaikkei lihakset kipeät ovatkaan, niin väsyneet sentään kaikesta hiihtotemuamisesta. Joten lepoa ja superkompensaatioita.
Penkillä oli pari Aku Ankan taskukirjaa ja ovien taskuissa cd-levyjä. Takapenkillä oli reppu, jossa ei tosin ollut mitään varastettavaa (vaikka mistäpä oman elämänsä sankari sen tietäisi ennen murtautumista). Autoon kerääntyy aina kaikenlaista romua, täytyy yrittää jatkossa pitää auton lähes tyhjänä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25571
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Itsenäisyyspäivä jee

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Riemumieli kirjoitti:Olipa vitun kiva eilinen. Piti siis mennä pallon potkiskelun jälkeen kauppaan ja sen sellaista. No joku vitun persereikä oli päättänyt toisin murtautuessaan autooni ja vietyään sieltä muun muassa lompakkoni. Nyt on takalasi paskana ja vitutus maksimissaan.
/c:stä
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Itsenäisyyspäivä jee

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Eipä siinä auta muu kuin aloittaa osasten kerääminen heti maanantaina. Ensin pankkiin nostamaan käteistä, sitten passikuviin (tai sitä ennen parturiin), lauantaille on aika ajokortin hakemiselle. Maanantaina täytyy toki soittaa autokorjaamoon, ettei kosla homehdu ihan täysin. Vakuutusasiat, bussipaskalla matkustaminen, omien ja lapsen treenien logistiikan tilapäisjärjestelyt jne. :paska:
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Itsenäisyyspäivä jee

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Maistui eilen enemmän kuin oli oikeastaan jano. Tämän päivä aikaansaannoksista ei kirjoiteta ylistyslauluja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Itsenäisyyspäivä jee

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Nyt kävi ahdistamaan, paska fiilis. Johtunee ainakin osittain siitä, kun ei voi tehdä mitään asioiden edistämiseksi. Olen yrittänyt tilkitä takaluukkua jätesäkillä ja jeesusteipillä, mutta eihän teippi kestä vettä. Onneksi keksin virittää reiän päälle kertakäyttöisen sadetakin. Seuraavaksi voisi ostaa jotain vahvempaa läpinäkyvää muovia, että uskaltaisi ehkä ajaakin autolla, jos ei muualle niin ainakin pajalle. Mutta juuri nyt ei voi tehdä mitään, skeidaa.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Itsenäisyyspäivä jee

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Mieli rauhoittuu, kun jäsennät sille asiat. Eli tees lista kaikista asioista ja selvitä aikataulut ym. liitännäiskuviot, niin että turha murehtiminen laantuu. Ellet siis ole jo. Mieli ei heti asetu, mutta voit nopeuttaa sitä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Itsenäisyyspäivä jee

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Kah, kävin sotiemme veteraanien muistoa kunnioittaakseni koululla vähän valmistautumassa tenttiin. Kah, tulin juuri kotiin. Kah, sinne jäi vielä kaksi tyyppiä, mikä oli toki kurja homma; olisi ollut tyylikästä poistua valot sammuttaen. Kah, huomenna uudestaan. Kah.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Itsenäisyyspäivä jee

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Teemuhan oli linnassa ihan freesin oloinen, vaikka edellisenä yönä jäi vielä Showroomiin kin itse poistuin sieltä siinä kolmen hujakoilla.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin