Mykkäauto maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Mykkäauto maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Auto jäi kotipihaan. Lapset olivat painaneet eilen takasisävalon päälle, enkä sitten ollut sitä huomannut ovet lukkoon laittaessani. Jotenkin käsijarrukin oli ilmeisesti tähän reagoinut, koska auto ei myöskään liikkunut työntämällä. Eivät käynnistyslakut riittäneet pituudeltaan, joten lapset jalkaisin päikkyyn ja bussilla töihin myöhässä. Huomenta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Mykkäauto maanantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Sairausloma meni mm. musiikkimakua avartaen.Ramo-tyylisellä paahdolla on aikansa ja paikkansa, mutta välillä pitää antaa aisteille töitä. Kyuss oli ennestään tuntematon tekijä, onko tämä nyt sitten "desert rockia" vai mitä, mutta jotenkin se kvasi-tsaigedeelinen tunnelma ja kuiva, alituotettu soundi vei mukaansa. Tätä olis varmaan villiä kuunnella pöllyssä.

Rush:ille ajattelin myös antaa mahdollisuuden. Ainoa tuttu biisi niiden tuotannosta on "Tom Sawyer". Stigin uudemmat rallit ovat myös hauskoja, skidit tykkäävät "Roy Orbisonista".



The Sonics on kans aika kova :D


Ei kehnompi intro:
Amazing shit happens!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mykkäauto maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kolme kuppia kahvia kaatunut naamaan ja muuta vaikutusta ole kuin paska lentää, silmät meinaa lurpsahtaa kiinni. Taidan mennä nakkipiiloon tekemään koulutuksen kotiläksyjä, viimetingassa.

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mykkäauto maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

McJanne kirjoitti:Tännään pitäs varmaan lähtiä kotona käänään. Muuttaa sitten mielensä ja lähtee keilaamaan Latviaan.
Ootko skorattanu?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mykkäauto maanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

McJanne kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Tännään pitäs varmaan lähtiä kotona käänään. Muuttaa sitten mielensä ja lähtee keilaamaan Latviaan.
Ootko skorattanu?
Etkö sinä ole? Miten vaimosi selittää lapset?
Sama juttu kuin 2000 vuotta sitten!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mykkäauto maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tuu ny pois sieltä eikö Latvijassa oo asiit riittävän sekasin??
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mykkäauto maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

:rofl: Ai niin työkaverilla oli Meganen ohjaustuhostin sanonut sopparin irti. Se oli Pertille quitto, päsin sanomaan etten koskaan enää hanki ranskista en koskaan. Näin lisätiedoksi.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin