091214

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

091214

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Huomenta. Tänään on poikkeuksellisen monen suomalaisen nimipäivä. Itsekin tunnen Anneja vaikka kuinka monta ja muitakin sankareita rotevan kasan. Mut joo, auto ei inahtanut taaskaan aamulla, vaikka sille eilen virtaa annoin - eli homon teki taas. Vedin jo aamumasennukseeni konvehdin ja pikkudaimin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: 091214

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Poliisi soitti sunnuntaina ja kertoi, että epäilty oli tavattu hallussaan tukku minulle kuuluneita kortteja. Tänään poliisi kertoi, että epäilty oli kertonut autossani olleen paskaisen pipon kuuluvan hänelle, mutta kiisti anastaneensa minulle kuuluneita tavaroita. Epäillyllä ei ollut vaateita pipon suhteen, joten sen voi hävittää. Olisin kyllä pessyt ja palauttanut sen epäillylle, jos olisi tällaista pyytänyt.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 091214

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Olisin kyllä pessyt ja palauttanut sen epäillylle, jos olisi tällaista pyytänyt.
Mua vähän harmittaa sun hällä väliä-asenteesi. Eikö edes mieleesi tullut, että kustantaisit epäillylle vieroitushoidon.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: 091214

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Toivottavasti se epäilty saa parrua berberiinsä ynnä muuta mukavaa. Sen verran paljon, että jäi viimeiseksi kerraksi.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: 091214

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kreitsu kirjoitti:Toivottavasti se epäilty saa parrua berberiinsä ynnä muuta mukavaa. Sen verran paljon, että jäi viimeiseksi kerraksi.
Tähän vielä sen verran, että poliisin mukaan kaveri on tehtaillut juttuja useissa kaupungeissa. Ja mikäpä sitä tehtaillessa, kun mistään teosta ei vangita ja oikeuskäsittelyä odotellessa ehtii tehdä uusia keikkoja, joiden tutkiminen vie taas aikaa jne. Ja tuskinpa tuollaisesta kovaa tulee, pieni ehdonalainen vain, ja sen jälkeen ei muuta kuin uusiin seikkailuihin.

Ylermi osui naulan kantaan, olen paha lähimmäinen, kun en tarjonnut tekijän vieroitushoitoa maksettavaksi. Senpä tähden autooni murtauduttiinkin.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 091214

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

McJanne kirjoitti:Aini, päätin jatkaa mun venäjän opintoja, ei saa enää tulla tilanteita, jossa menee tsäänssit ohi suun kun ei löydy yhteistä kieltä.
Ota kiilaksi thaimaan "rakkaus"sanasto. Pillun tuloa ei voi estää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: 091214

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

McJanne kirjoitti:Se, että itse puhuu jokseenkin kelvollista englantia, ei paljon lohduta, jos isoimmilla kisamestoilla 99% puhuu sujuvaa venäjää ja 1% kolme sanaa englantiai.
Eikös rakkauden kieli ole universaali, kemiastahan siinä vain on kyse. Yhteistä kieltä tai edes sanoja ei tarvita, jos kaksi herkkää sielua kohtaa toisensa sen kauneimman tekemisen merkeissä. :h:
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: 091214

Viesti Kirjoittaja Niba »

Liikaa vaivaa nusuttamisen vuoksi?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: 091214

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Niba kirjoitti:Liikaa vaivaa nusuttamisen vuoksi?
Sanopa muuta, kannattaa tähdätä suoraan elämänkestoiseen avioliittoon.
Paras päivä ikinä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 091214

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Riemumieli kirjoitti:
Niba kirjoitti:Liikaa vaivaa nusuttamisen vuoksi?
Sanopa muuta, kannattaa tähdätä suoraan elämänkestoiseen avioliittoon.
Erinomainen ratkaisu! Ei tarvitse puhua eikä nusuttaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: 091214

Viesti Kirjoittaja Vesper »

James Potkukelkka kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:
Niba kirjoitti:Liikaa vaivaa nusuttamisen vuoksi?
Sanopa muuta, kannattaa tähdätä suoraan elämänkestoiseen avioliittoon.
Erinomainen ratkaisu! Ei tarvitse puhua eikä nusuttaa.
Lollero!

Oon koko päivän juossut kaupoissa työjuttuja haalien. Käy kuulkaa ihan työstä. Jos ihan hetken tässä nyt takois tähä helvetinkonetta ja sitten katoaisi tummaan iltaan...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: 091214

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Parturissa tänään. Nainen tarjosi tukanleikkuun jälkeen pipariakin, mutta kieltäydyin kohteliaasti. Ei sellaista "piparia". :lol:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: 091214

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

James Potkukelkka kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:
Niba kirjoitti:Liikaa vaivaa nusuttamisen vuoksi?
Sanopa muuta, kannattaa tähdätä suoraan elämänkestoiseen avioliittoon.
Erinomainen ratkaisu! Ei tarvitse puhua eikä nusuttaa.

Jouduin siis sittenkin naurahtamaan tänään. Ei ollut tarkoitus, mutta nyt kävi näin.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: 091214

Viesti Kirjoittaja KKK »

Eilen kun tulin töistä kotio, serveristä yks levy korkannut. Aivan paskana, ihan varoittamatta. No, uutta sisään ja pakka parsii itseään vuorokauden. Korruptoituneeksi väittää. Ei kai tässä muuta kuin pelastetaan mikä pystytään ja aloitetaan alusta. Hieman vituttaa.

No, teoriassa mitään ei ole menetetty, edellyttäen että nykyinen pooli kestää kasassa kopiointien ajan. Sitten vaan kaikki kopioidaan takaisin. Ylimääräistä työtä tästä tulee kyllä ihan tolkuton määrä...
Amazing shit happens!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: 091214

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt ei ole kiva olla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin