Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Joo-o
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olen huolissani Jorin tehojen hiipumisesta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kuka se on?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Teron veljenpoika tietty.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kuva
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti:Teron veljenpoika tietty.
Joo, oisko viimeiset 17 peliä tuottaneet kolme pojoa. Sitä ennen muistaakseni 22/23. Mua vaivaa tällaiset.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Työpisteellä ja en tiedä, mitä tekisin. Jos nyt ensimmäisenä täyttäisi kahvikupin, kolmatta kertaa tänään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Työnteko ei ole ihmisten hommaa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Teron veljenpoika tietty.
Joo, oisko viimeiset 17 peliä tuottaneet kolme pojoa. Sitä ennen muistaakseni 22/23. Mua vaivaa tällaiset.
Mä seuraan todella vähän NHL:ää, enkä ollut tietoinen Jorin kuivasta kaudesta ennen viestiäsi. Nyt asia vaivaa ehkä hieman. Ainakin olisin toivonut Lehterän lennon jatkumista.

Kummallisempi isänmaallis-penkkiurheilullinen innostuksen tai harmituksen lähde minulle on Jokerien KHL-seikkailu. Helsingin Töölöstä kotoisin olevana elämäntapasuomenruotsalaisena minut sosiaalistettiin jo varhain ja itsestäänselvästi IFK:n kannattajaksi. Joskus ennen Harkimon kautta saatoin ehkä kuitenkin iloita Jokerienkin menestyksestä maakuntajoukkueita vastaan: vaikka Helsingin paikalliset olivat iso ja tärkeä juttu pienelle Urpiaiselle, iloitsin kuitenkin jossain yleisessä mielessä helsinkiläisestä menestyksestä. Sitten kuitenkin Jokereista meni jotenkin maku, ja opin tuntemaan peräti vahingoniloa Jokerien vaikeuksista ja kannattamaan ainakin mielessäni mitä tahansa joukkuetta, joka pelasi Jokereita vastaan.

KHL taas on jotenkin lähtökohtaisestikin Putinistien ja muiden venäläisten oligarkkien temmellyskenttänä vastenmielinen ja länsivastainen propagandahanke. Suurin osa KHL:n joukkueistakin on täysin mielenkiinnottomia konsonanttihirviöitä, ja pakotelistamiljardöörien omistuksen myötä Jokerit ja Hartwall-Areena ovat myös muuttuneet entistäkin rumemmiksi. Puhtaasti urheilullisella puolella mielenkiintoa ei myöskään löydy: En varmaan koskaan ole yhtään KHL-peliä nähnyt enkä suuremmalla kiireellä ole ajatellut asiaa korjatakaan.

Kaiken järjen mukaan Jokerien KHL-homman pitäisi siis olla minulle täysin yhdentekevä, tai ainakin luulisi minun toivovan, että Harkimo olisi vihdoin lyönyt kirveensä kiveen ja saisi pahasti nenillensä tällä seikkailulla. Näin ei kuitenkaan ole. Huomaan seuraavani Jokeri-uutisointia aika suurella mielenkiinnolla ja iloitsevani yllättävän aidosti Jokerien menestyksestä Venäjän ylpeyksiä vastaan. Vastaavasti tappiot vaikkapa Pietarin ökyjengiä vastaan harmittavat minua aidosti. Saatanpa vielä joskus mennä Pasilaan jonkun pelinkin katsomaan. Kummallista.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

urpiainen kirjoitti:Kirjoitus Jokereista
Kotkasta tulleena suomalainen seurakendo ei ole kiinnostanut erityisemmin juuri koskaan. Jokerit KHL:ssä kiinnostaa sen sijaan kovasti, ja onneksi pelejä näkee harva se viikko Viasatilta. On siinä urheilujuhlan tuntua, kun piskuisen Suomen joukkue antaa Baranohvin pojille runtua. Pahinta on, jos Jokerien verkkoja heiluttaa suomalainen pelaaja, se on melkeinpä maanpetos.
Paras päivä ikinä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Joo, melkein sääli, että KHL:ään piti mennä nimenomaan Jokereina, eikä jonain uutena suomalaisena joukkueena ilman historiallista painolastia. Toisaalta, tällaista kai yritettiin Prahassa, mutta toiminta ilman vanhastaan olemasasolevaa kannattajakuntaa ei kai saanut kannattajia ja sitä kautta sponsoreita liikkeelle. Harmi kuitenkin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Riemumieli kirjoitti:Kotkasta tulleena...
Tämä selventääkin montaa asiaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Minua kiinnostaa myös Jokerien seikkailut Putinmaassa. On siinä sellaista kansallisylpeyttä ja näyttämisen halua osana minulla. Hieman mietityttää, miten Jokerit pärjää pleijareissa, jotka kuitenkin vasta näyttävät pitkälti Jokerien tason siinä mielessä, mitä jääkiekossa aidosti arvostetaan. Olisi noloa ja harmittavaa, jos Jokerit tippuisivat heti.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja So Hard »

SM-liigan käy vielä ohraisesti kun Jokerit lähti. Jokerien katsojakeskiarvo on liki 11000, kun koko SM-liigan kierros kiinnostaa noin kaksi kertaa samaa määrää.

Joukkuemäärä pienemmäksi ja liiga auki, niin ehkä sitten taas. Ei tule käytyä hallilla katsomassa kun persejönsterisakki tulee pieksemään omia palkkasotureita.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Toistaiseksi päivä on ollut pelkkää paskaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Bluntly kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Kotkasta tulleena...
Tämä selventääkin montaa asiaa.
Olen tosin syntynyt Tyksissä ja asunut ensimmäiset pari vuotta Turun kupeessa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Et ole ajatellut Poriin muuttamista?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Bluntly kirjoitti:Et ole ajatellut Poriin muuttamista?
En, siellä laitetaan korriin ja veretään pitkin torrii.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mä olen jägiksen suhteen siinä mielessä vammainen, että en tunnusta väriä, joten sujuvasti kattelen änärit ja koharit. Koharin pelit on oikeastaan hyvinkin maittavia. Ei ole tarvinnut enää paikallista liigaa seurata.

Mutta siis nyt on hoki faneille namia tarjolla. Teemun superilta tarjoillaan Viasatilta ilmaiseksi:

http://ducks.nhl.com/club/page.htm?id=102790
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kyllä otti koville töihin paluu! Hyvä mökkiintyminen oli päällä, en ollut meikannut tänä vuonna kertaakaan enkä edes poistunut kotoa muuten kuin koirien kanssa (tai ilman) lenkille. Helposti olisi jatkanut vielä muutaman viikon samaa. Mutta ei! Vielä ainakin tunti pitäisi jaksaa, ja ihan finaalissa jo nyt. Onneksi viikonloppuun ei ole montaa päivää.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Vastaa Viestiin