"Viaton" Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

"Viaton" Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei ole sateliittitelsua..
Kaikki ihan oikein on..
Mutta ruotsalaiset osaa..
Kohta pyssyt paukkuu ja raketit räjähtelee?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: "Viaton" Tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ei tullut uutta ketjua, mutta paskaiset loskakelit kyllä.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: "Viaton" Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ensin juhli TS8, nyt CR7. Oikea valinta FIFA:lta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: "Viaton" Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tänään olisi farssimainen vuoden urheilija valinta. Taas joku täysin turha saa pystin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: "Viaton" Tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ensin juhli TS8, nyt CR7. Oikea valinta FIFA:lta.
Neuer olisi käynyt kyllä myös. Enemmän mies on tehnyt joukkueidensa eteen, jos lasketaan sekä maa- että seurajoukkuemenestys yhteen. Cristiano vei Portugalin kisoihin jatkokarsinnassa Ruotsia vastaan, mutta lopputurnauksessa ei juuri seissyt.
Paras päivä ikinä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: "Viaton" Tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bluntly kirjoitti:Tänään olisi farssimainen vuoden urheilija valinta. Taas joku täysin turha saa pystin.
No kuka sitten ei olisi täysin turha?
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: "Viaton" Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Oona Tolppanen tai Fredrik Smulter.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: "Viaton" Tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Riemumieli kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ensin juhli TS8, nyt CR7. Oikea valinta FIFA:lta.
Neuer olisi käynyt kyllä myös. Enemmän mies on tehnyt joukkueidensa eteen, jos lasketaan sekä maa- että seurajoukkuemenestys yhteen. Cristiano vei Portugalin kisoihin jatkokarsinnassa Ruotsia vastaan, mutta lopputurnauksessa ei juuri seissyt.
Neuerin valinta olisi ollut oikein. Noiden kahden pallopään jatkuva palkitseminen on ihan perseestä. Huippuveskarit, huippupakit ja puolustavat keskikenttäpelaajat eivät ehkä ole suuren yleisön sankareita samaan malliin, mutta merkitys joukkueelle pitäisi ratkaista.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: "Viaton" Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä olen aina vierastanut joukkuelajeissa yksilön palkitsemisen perusteena joukkueen menestyksen painottamista. On tympeää lukea jatkuvasti siitä, kuinka Neuerin olisi MM-vahtina pitänyt pysti saada ja CR7:n joukkueen taaperrus MM-kisoissa olisi jotenkin erityisesti CR/:a vastaan puuhuva antimeriitti. Ihan oikeasti, eihän noita voi edes verrata, siis Saksan materiaalia ja Portugalin materiaalia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: "Viaton" Tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mä olen aina vierastanut joukkuelajeissa yksilön palkitsemisen perusteena joukkueen menestyksen painottamista. On tympeää lukea jatkuvasti siitä, kuinka Neuerin olisi MM-vahtina pitänyt pysti saada ja CR7:n joukkueen taaperrus MM-kisoissa olisi jotenkin erityisesti CR/:a vastaan puuhuva antimeriitti. Ihan oikeasti, eihän noita voi edes verrata, siis Saksan materiaalia ja Portugalin materiaalia.
Voihan sen noinkin ajatella. Toisaalta Selännekin arvostaa eniten Stanley Cupin voittoa, vaikka kaappi on enemmän kuin täynnä henkilökohtaisia palkintoja. Neuerista vielä sen verran, että mielestäni hänen pelaamisellaan oli varsin suuri vaikutus Saksan ja Bayernin menestykseen.
Paras päivä ikinä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: "Viaton" Tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mä olen aina vierastanut joukkuelajeissa yksilön palkitsemisen perusteena joukkueen menestyksen painottamista. On tympeää lukea jatkuvasti siitä, kuinka Neuerin olisi MM-vahtina pitänyt pysti saada ja CR7:n joukkueen taaperrus MM-kisoissa olisi jotenkin erityisesti CR/:a vastaan puuhuva antimeriitti. Ihan oikeasti, eihän noita voi edes verrata, siis Saksan materiaalia ja Portugalin materiaalia.
No montakos kultaista palloa sun mielestä näiden kahden kaverin pitää saada ennen kuin voidaan katsoa muitakin pelipaikkoja? 5 per nokka? CR7 oli kisoissa ihan paska. Neuer taas oli huikea.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: "Viaton" Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Neuerista vielä sen verran, että mielestäni hänen pelaamisellaan oli varsin suuri vaikutus Saksan ja Bayernin menestykseen.
On ja hänelle olisin palkinnon myös suonut. Edellisessä puhuin enemmän yleisellä tasolla. Siis eihän asia voi millään olla niin, etteikö joukkuelajipelaaja voi olla yksi suurimmista, vaikkei hän esmes maajoukkuetasolla ole mitään voittanut. Änäripelaajista olen myös sitä mieltä, ettei SC:n voittaminen ole kaikille suurimmista pelaajista käytännössä edes todennäköistä, joten sen turha painottaminen pelaajan arvioinnissa on usein tympeää ja turhaa. Moni suhteellisesti heikko pelaaja on voittanut ties montako titteliä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: "Viaton" Tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:SC:n voittaminen ole kaikille suurimmista pelaajista käytännössä edes todennäköistä, joten sen turha painottaminen pelaajan arvioinnissa on usein tympeää ja turhaa. Moni suhteellisesti heikko pelaaja on voittanut ties montako titteliä.
Tarkoitin lähinnä Selänteen omaa näkemystä asiasta. En kyllä panisi silti pahakseni, vaikka Suomessakin olisi yksi triplan voittaja. Lehtinen oli lähellä 2006.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: "Viaton" Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:No montakos kultaista palloa sun mielestä näiden kahden kaverin pitää saada ennen kuin voidaan katsoa muitakin pelipaikkoja? 5 per nokka? CR7 oli kisoissa ihan paska. Neuer taas oli huikea.
Aiemmilla palloilla ei ole merkitystä. Vaikka 20, jos hänen esityksensä niin ansaitsevat. CR7 oli MM-kisoissa, kuten koko joukkue, vaisu, mut tehot kolmessa alkulohkon pelissä kuitenkin 1+1. Hänhän kärsi tuolloin polvivammasta! Neuer oli tosiaan huikea.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: "Viaton" Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Menkää muualle kinaamaan, aikuiset miehet.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: "Viaton" Tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:Menkää muualle kinaamaan, aikuiset miehet.
Äläs nyt, futisotteluista on käyty sotiakin, joten asia on vakava.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: "Viaton" Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tuli mahdollisuus ostaa 2016 olympialaisiin lippuja ennen rahvasta. Pirun halpoja lippuja. Pitääkö tässä lähteä Rioon katsomaan lätkää?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: "Viaton" Tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:Tuli mahdollisuus ostaa 2016 olympialaisiin lippuja ennen rahvasta. Pirun halpoja lippuja. Pitääkö tässä lähteä Rioon katsomaan lätkää?
Maahockeyfani?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: "Viaton" Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Tuli mahdollisuus ostaa 2016 olympialaisiin lippuja ennen rahvasta. Pirun halpoja lippuja. Pitääkö tässä lähteä Rioon katsomaan lätkää?
Maahockeyfani?
Oliko nyt pakko pilata tää.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: "Viaton" Tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Tuli mahdollisuus ostaa 2016 olympialaisiin lippuja ennen rahvasta. Pirun halpoja lippuja. Pitääkö tässä lähteä Rioon katsomaan lätkää?
Maahockeyfani?
Oliko nyt pakko pilata tää.
Asioiden perusteellinen selvittäminen ja äärimmäinen tarkkuus eivät ole ilon pilaamista vaan iloa itsessään.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: "Viaton" Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eikö tuota uuden muzakin kisaa voitaisi perua ja julistaa Pertti Kurikan nimipäiviä suoraan vaittajiksi?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: "Viaton" Tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Bluntly kirjoitti:Eikö tuota uuden muzakin kisaa voitaisi perua ja julistaa Pertti Kurikan nimipäiviä suoraan vaittajiksi?
Varma voitto Euroviisuista. Lordi vielä taustalla örisemään ja Kojo laulamaan Nuku pommiin.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: "Viaton" Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ja mihin te olette pystyneet?
Ette mihinkään! :kele:

Tuo Pertti Kurikan nimipäivät tuo kse Pertin mieleen, onko Pertti tuon yhtyeen vaiennut jäsen, sillä vaietahan hän osaa? :D
Viimeksi muokannut Niba, 13.01.2015 15:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: "Viaton" Tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Niba kirjoitti:Ja mihin te olette pystyneet?
Ette mihinkään! :kele:
ÄLÄ HUUVA! Olin pelkästään tohkeissani mahdollisuudesta voittaa Euroviisut toistamiseen. En tosin tiedä, pitävätkö vaihtoehtoisten elämäntyylien harjoittajat miten paljon erityisryhmien tekemästä musiikista.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: "Viaton" Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Riemumieli kirjoitti:
Niba kirjoitti:Ja mihin te olette pystyneet?
Ette mihinkään! :kele:
ÄLÄ HUUVA! Olin pelkästään tohkeissani mahdollisuudesta voittaa Euroviisut toistamiseen. En tosin tiedä, pitävätkö vaihtoehtoisten elämäntyylien harjoittajat miten paljon erityisryhmien tekemästä musiikista.

Toistan! Tuo Pertti Kurikan nimipäivät tuo kse Pertin mieleen, onko Pertti tuon yhtyeen vaiennut jäsen, sillä vaietahan hän osaa? :D
Vähän niinkuin Konstajylhän vaiennut tamburiini?

Häneltä jäi myös pressan linnan juhlat väliin?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin