Keskiviikko vedellä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Keskiviikko vedellä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Loskascheiße on juuri sitä itseään.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Keskiviikko vedellä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Fyssarit on ihan lääst siisön. Mee jäsenkorjaajalle!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Keskiviikko vedellä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Too much information. Mutta jäsenkorjaaja EI RUSAUTA, se painelee paikat ojennukseen. Niin.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Keskiviikko vedellä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kreitsu kirjoitti:^Too much information. Mutta jäsenkorjaaja EI RUSAUTA, se painelee paikat ojennukseen. Niin.
Mä en ymmärrä miksei ennemmin menisi jatkuvasti koulutetulle ja uusimpaan tietoon nojaavalle OMT Fysiolle kuin jollekin todennäköisesti itseoppineelle spedelle, jonka metodit on keskiajalta.
Universaali disclaimer.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Keskiviikko vedellä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

So Hard kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:^Too much information. Mutta jäsenkorjaaja EI RUSAUTA, se painelee paikat ojennukseen. Niin.
Mä en ymmärrä miksei ennemmin menisi jatkuvasti koulutetulle ja uusimpaan tietoon nojaavalle OMT Fysiolle kuin jollekin todennäköisesti itseoppineelle spedelle, jonka metodit on keskiajalta.
Niin, onhan niissä eroja. "Mun" jäsenkorjaaja on kyllä ihan kouluttautunut japanilainen mies, joka sai mut kuntoon. Ihan ihmettelen itsekin, koska oli jo toivo mennyt. Voihan sitä kokeilla kaikenlaista. Kauhean kireä asenne ja heti haukkumassa spedeksi toisenlaista hoitajaa (ja hoitomuotoa). Booring.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Keskiviikko vedellä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kreitsu kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:^Too much information. Mutta jäsenkorjaaja EI RUSAUTA, se painelee paikat ojennukseen. Niin.
Mä en ymmärrä miksei ennemmin menisi jatkuvasti koulutetulle ja uusimpaan tietoon nojaavalle OMT Fysiolle kuin jollekin todennäköisesti itseoppineelle spedelle, jonka metodit on keskiajalta.
Niin, onhan niissä eroja. "Mun" jäsenkorjaaja on kyllä ihan kouluttautunut japanilainen mies, joka sai mut kuntoon. Ihan ihmettelen itsekin, koska oli jo toivo mennyt. Voihan sitä kokeilla kaikenlaista. Kauhean kireä asenne ja heti haukkumassa spedeksi toisenlaista hoitajaa (ja hoitomuotoa). Booring.
Voi hellanlettas, heti on kauhean kireä kun on eri mieltä pikku kiukkupussin kanssa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Keskiviikko vedellä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

So Hard kirjoitti:
Voi hellanlettas, heti on kauhean kireä kun on eri mieltä pikku kiukkupussin kanssa.
Oho, joku on selkeästi kussut sun muroihin. Mulle on ihan sama, mitä mieltä sä olet. Huvitti tuo spedeksi leimaaminen. Kertonee kyllä tuokin kommentti taas enemmän susta kuin mistään muusta. Voi jeesus kristus sentään. :mrgreen:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Keskiviikko vedellä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kreitsu kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Voi hellanlettas, heti on kauhean kireä kun on eri mieltä pikku kiukkupussin kanssa.
Oho, joku on selkeästi kussut sun muroihin. Mulle on ihan sama, mitä mieltä sä olet. Huvitti tuo spedeksi leimaaminen. Kertonee kyllä tuokin kommentti taas enemmän susta kuin mistään muusta. Voi jeesus kristus sentään. :mrgreen:
Eiköhän susta kerro aika paljon se, että olet aina menossa arvioimaan keskustelijan henkilöä jos ei sanomiset miellytä. Ei taida olla ihan sama mitä mieltä olen, kun viitsit sellaiseen lähteä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko vedellä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Täytyy varoa ettei tule Osteoporoosi..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Keskiviikko vedellä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

So Hard kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Voi hellanlettas, heti on kauhean kireä kun on eri mieltä pikku kiukkupussin kanssa.
Oho, joku on selkeästi kussut sun muroihin. Mulle on ihan sama, mitä mieltä sä olet. Huvitti tuo spedeksi leimaaminen. Kertonee kyllä tuokin kommentti taas enemmän susta kuin mistään muusta. Voi jeesus kristus sentään. :mrgreen:
Eiköhän susta kerro aika paljon se, että olet aina menossa arvioimaan keskustelijan henkilöä jos ei sanomiset miellytä. Ei taida olla ihan sama mitä mieltä olen, kun viitsit sellaiseen lähteä.
No wow, kuka täällä alvariinsa arvioi henkilöitä (nimim. pikku kiukkupussi). Totesin jopa itse, että niissä (jäsenkorjaajissakin) on eroja eli kaikki eivät välttis ole spedejä niin kuin sinä olet mieltä. Sitten totesin, että asenne jossa leimataan joku ammattiryhmä (spedeilyksi) on kireä. Eli en puhunut sinusta, vaan siitä mitä mieltä olen sellaisesta asenteesta. On sun oma asiasi, onko asenteesi sellainen. Ja jos onkin, niin ei sun ole pakko olla sitä mieltä että se on kireä asenne. Musta vaan on. Ja totta munassa sanon, mitä mieltä olen jos huvittaa. Sitähän täällä keskustelupalstalla tehdään.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Keskiviikko vedellä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kreitsu kirjoitti:No wow, kuka täällä alvariinsa arvioi henkilöitä (nimim. pikku kiukkupussi). Totesin jopa itse, että niissä (jäsenkorjaajissakin) on eroja eli kaikki eivät välttis ole spedejä niin kuin sinä olet mieltä. Sitten totesin, että asenne jossa leimataan joku ammattiryhmä (spedeilyksi) on kireä. Eli en puhunut sinusta, vaan siitä mitä mieltä olen sellaisesta asenteesta. On sun oma asiasi, onko asenteesi sellainen. Ja jos onkin, niin ei sun ole pakko olla sitä mieltä että se on kireä asenne. Musta vaan on. Ja totta munassa sanon, mitä mieltä olen jos huvittaa. Sitähän täällä keskustelupalstalla tehdään.
Selittele mitä selittelet, menit taas heti henkilöön kun minä puhuin asiasta. Saat ihan vapaasti pahoittaa mielesi milloin kenenkin puolesta, vaikka sitten kalevalaistan jäsenkorjaajien. Älä vaan ihmettele jos vittuilen takaisin, kiukkuperse.
Universaali disclaimer.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Keskiviikko vedellä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

So Hard kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:No wow, kuka täällä alvariinsa arvioi henkilöitä (nimim. pikku kiukkupussi). Totesin jopa itse, että niissä (jäsenkorjaajissakin) on eroja eli kaikki eivät välttis ole spedejä niin kuin sinä olet mieltä. Sitten totesin, että asenne jossa leimataan joku ammattiryhmä (spedeilyksi) on kireä. Eli en puhunut sinusta, vaan siitä mitä mieltä olen sellaisesta asenteesta. On sun oma asiasi, onko asenteesi sellainen. Ja jos onkin, niin ei sun ole pakko olla sitä mieltä että se on kireä asenne. Musta vaan on. Ja totta munassa sanon, mitä mieltä olen jos huvittaa. Sitähän täällä keskustelupalstalla tehdään.
Selittele mitä selittelet, menit taas heti henkilöön kun minä puhuin asiasta. Saat ihan vapaasti pahoittaa mielesi milloin kenenkin puolesta, vaikka sitten kalevalaistan jäsenkorjaajien. Älä vaan ihmettele jos vittuilen takaisin, kiukkuperse.
Joo, en ihmettele. Olen jo huomannut, että sulla on kestoherne nenässä ja tykkäät nimitellä toisia palstalaisia. Jos olisit nainen, veikkaisin että sulla on PMS :mrgreen:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Keskiviikko vedellä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kreitsu kirjoitti:Joo, en ihmettele. Olen jo huomannut, että sulla on kestoherne nenässä ja tykkäät nimitellä toisia palstalaisia. Jos olisit nainen, veikkaisin että sulla on PMS :mrgreen:
Kummallista. Mä olen ollut huomaavani että sä olet se joka tasaisin väliajoin kertoo että vituttaa ja toivot ihmiskunnan tai itsesi kuolemaa taikka mariset miten joku ihminen sun elämässä on täys kusipää. Mua ei taas vituta oikeastaan koskaan, en valita ja vedä herneitä nenään kalevalaisten jäsenkorjaajien puolesta. Mä tykkään kyllä vittuilla takaisin kun joltain urpolta loppuu pelimerkit ja siirtyy henkilöön, mutta se on mulle viihdettä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Keskiviikko vedellä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Mikä vitun kalevalainen? Opettele vaikka näin alkuun lukemaan. Sitten voit taas jatkaa sädekehäsi kiillottamista. Pusi pusi.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Keskiviikko vedellä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kreitsu kirjoitti:^Mikä vitun kalevalainen? Opettele vaikka näin alkuun lukemaan. Sitten voit taas jatkaa sädekehäsi kiillottamista. Pusi pusi.
Lol. Taas loppui pelimerkit.
Universaali disclaimer.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Keskiviikko vedellä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

So Hard kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:^Mikä vitun kalevalainen? Opettele vaikka näin alkuun lukemaan. Sitten voit taas jatkaa sädekehäsi kiillottamista. Pusi pusi.
Lol. Taas loppui pelimerkit.
Juu, huomaan. Haluutko multa muutaman?
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Keskiviikko vedellä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kreitsu kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:^Mikä vitun kalevalainen? Opettele vaikka näin alkuun lukemaan. Sitten voit taas jatkaa sädekehäsi kiillottamista. Pusi pusi.
Lol. Taas loppui pelimerkit.
Juu, huomaan. Haluutko multa muutaman?
Älä ole noin nolo.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Keskiviikko vedellä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Hiihtäjäpariskunta vei vuoden urheilijapalkinnon, vuoden päiväkotilaispalkinto menee taas So Hardille ja Kreitsulle. Tosin onhan tässä vuotta vielä jäljellä, ja osaamista alalla Kitinästä kyllä löytyy!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Keskiviikko vedellä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:Hiihtäjäpariskunta vei vuoden urheilijapalkinnon, vuoden päiväkotilaispalkinto menee taas So Hardille ja Kreitsulle. Tosin onhan tässä vuotta vielä jäljellä, ja osaamista alalla Kitinästä kyllä löytyy!
Kiitos! Palkintoja mahtuu aina kaappiin, mitä mä voitin?
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Keskiviikko vedellä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:mitä mä voitin?
No, kunhan Homeboy tekee seuraavan kitinäläislistauksensa, eiköhän tämäkin episodi saa ansaitsemansa huomion.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin