Plösö-perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Plösö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Miksei osaa olla syömättä niin kuin loppu olisi lähellä eli ahmimalla kaiken paskan kitusiin?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Plösö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Riemumieli kirjoitti:Miksei osaa olla syömättä niin kuin loppu olisi lähellä eli ahmimalla kaiken paskan kitusiin?
Ah, palkitsemis mekanismien ihmeellisyyksiä. Neuroadaptiivisia reaktioita aivojen palkitsemisjärjestelmässä, joka on hyvin lähellä samanlaista reaktiota mitä huumeet ihmisissä aiheuttaa. Ihminen tykkää kivoista asioista ja palkitsemisjärjestelmä tekee juuri sitä mitä se sanoo.

Sanoisin, että olet oppinut palkitsemaan itseäsi syömisellä.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Plösö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suolavesiliuoksella toimiva nenänorsu on raamatullisen epämiellyttävä peli. Viidesti päivässä kumpaankin sieraimeen, etkä ole edellisestä vielä toipunut. Käytän nyt toista settiä, kun tuntuu, että kuukausi sitten jäytänyt poskiontelontulehdus on uusinut. Vituttaa jo valmiiksi seuraava ruiskaisu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Plösö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Haemaeraemies kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Miksei osaa olla syömättä niin kuin loppu olisi lähellä eli ahmimalla kaiken paskan kitusiin?
Ah, palkitsemis mekanismien ihmeellisyyksiä. Neuroadaptiivisia reaktioita aivojen palkitsemisjärjestelmässä, joka on hyvin lähellä samanlaista reaktiota mitä huumeet ihmisissä aiheuttaa. Ihminen tykkää kivoista asioista ja palkitsemisjärjestelmä tekee juuri sitä mitä se sanoo.
Sanoisin, että olet oppinut palkitsemaan itseäsi syömisellä.
Tämä on ennemminkin lohtusyömistä hatutusta helpottamaan. Varsin typerää, että asian tiedostaa, muttei pysty kuitenkaan olemaan syömättä. Ei edes, vaikka tieten tahtoen toitottaa itselleen, etten syö.

Tarkoittaako Ylermi sarvikuonoa? http://personal.fimnet.fi/laaketiede/sa ... kohje.html
Itse olen pitänyt laitteesta, tukkoisuus häviää ainakin hetkeksi ja rään valumista on kiva seurata.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Plösö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pistettiin värkkäämään firman intranetti uusiksi. Ei tämä ole meikäläisen juttu, pentele vieköön. Kostoksi käytän tähän sievoisen summan tukaatteja.

Illemmalla pistämään puita nurin kaljanlitkimisen ja makkaransyönnin ohessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Plösö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Tarkoittaako Ylermi sarvikuonoa? http://personal.fimnet.fi/laaketiede/sa ... kohje.html
Itse olen pitänyt laitteesta, tukkoisuus häviää ainakin hetkeksi ja rään valumista on kiva seurata.
Joo, periaatteessa sama peli, mutta minulla on sellainen valmiilla liuoksella esiteytetty putkilo. En halunnut kutsua sitä sarvikuonoksi, koska se ei sellaiselta näytä, toisin kuin tämä linkkaamasi värkki.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Plösö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Riemumieli kirjoitti:Tarkoittaako Ylermi sarvikuonoa? http://personal.fimnet.fi/laaketiede/sa ... kohje.html
Itse olen pitänyt laitteesta, tukkoisuus häviää ainakin hetkeksi ja rään valumista on kiva seurata.
Suolapitoisuuden on oltava juurikin oikea tai tuo tuntuu varsin epämukavalta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Plösö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tässähän tämä sain esitteen virkattua loppuun työn lomassa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Plösö-perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Tuli treenaa kunnes oksettaa -perjantai.
Universaali disclaimer.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Plösö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Nautin aamulla kaksi purkkia mustikan kaltaisella esanssilla maustettua Activiaa ja lounaaksi mäkkärin saatanallisen ylihinnoitellun pestosalaatin. Ja useamman ison kupillisen teetä.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Plösö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Sammen mätiä ja hanhenmaksapalleroo? :mrgreen:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Plösö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kävin Viiden kadun risteyksessä kulmassa nauttimassa kolme pikku kippoa brewdogin tuotteita, sitten kotiin ja syömään lohivoileipää..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin