Expertjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Expertjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Leikkausperjantai. Ensin aamusta kampaajalle ja iltapäivästä lähtee koiralta kassit eläinlääkärillä. Tyyppi käyttäytyy ihan kun arvaisi, että jotain on tekeillä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Expertjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kastroitu uros on säyseä ja tottelee paremmin, koska sillä ei ole enää MUNAA. Katso vaikka naimisissa olevia miehiä vuosien päästä, kun rakkaan vaimon suorittama henkinen kastraatio on saatettu loppuun.
Paras päivä ikinä.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Expertjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Riemumieli kirjoitti:Kastroitu uros on säyseä ja tottelee paremmin, koska sillä ei ole enää MUNAA. Katso vaikka naimisissa olevia miehiä vuosien päästä, kun rakkaan vaimon suorittama henkinen kastraatio on saatettu loppuun.
Riemumieli olisi kyllä esimerkki kaverista, jonka kastraatiolla saavutettaisiin merkittäviä etuja ilman sanottavaa haittaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Expertjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

elco kirjoitti:Riemumieli olisi kyllä esimerkki kaverista, jonka kastraatiolla saavutettaisiin merkittäviä etuja ilman sanottavaa haittaa.
Tarkoittanet kastraation lisääntymisen mahdottomaksi tekevää vaikutusta, hengen osalta juna meni jo.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Expertjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Miehistä puheen ollen kuuntelin aamulla Arman Alizadin radiohaastattelua, ja en mä voi muuta sanoa kun että ihana mies :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Expertjantai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

exPertti kirjoitti: Miksi muuten uroskoiralle pitää tehdä moinen operaatio? Onko käytöshäiriöitä? Kissahan on keväisin ihan mahdoton leikkaamatta (katoaa viikoiksi "viihteelle").
Meidän uroskoira kohtaa saman tämän vuoden aikana. Jaa miksi? Talossa on myös narttukoira, ja niin on ympäristön taloissakin, äkkiä laskien ainakin viisi. Urosparka piipittää juoksuisten narttujen perään 6-8 kk vuodesta ja siinä lemmentuskissaan on kehittänyt jo kahdesti eturauhastulehduksen.
Ja koska tuo ei luonteensa puolesta ole sopiva jalostuskäyttöön, pallit saavat lähteä.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Expertjantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:Miksi muuten uroskoiralle pitää tehdä moinen operaatio? Onko käytöshäiriöitä? Kissahan on keväisin ihan mahdoton leikkaamatta (katoaa viikoiksi "viihteelle").
Eiköhän vastaus ole suurin piirtein sama kuin kissankin tapauksessa: monet lajityypilliset piirteet laskevat viihdekäytössä olevan eläimen käyttömukavuutta epälajityypillisissä oloissa säilytettäessä. Leikkelemällä paranee!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Expertjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Eiköhän vastaus ole suurin piirtein sama kuin kissankin tapauksessa: monet lajityypilliset piirteet laskevat viihdekäytössä olevan eläimen käyttömukavuutta epälajityypillisissä oloissa säilytettäessä. Leikkelemällä paranee!
Keskiverrosti kokemukseni uroskoirien vieteistä on, että ne ovat vähemmän haittaavia kuin kissan. Tosin kiukkis väittää kokemusperäisesti muuta.
Kyllä meillä toinen uros nykytti kaikkea mikä liikkui tai pysyi paikallaan. Pallit veks, nylkytys loppui. Sitten taas (mun kasvattama!!) uros on ollut pennusta saakka täysin henkisesti kastroitu, ei ole koskaan edes yrittänyt nylkyttää mitään.

Edit: Ja kyseessä siis kaksi samanrotuista urosta samalta kasvattajalta.
Viimeksi muokannut Vesper, 20.02.2015 11:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Expertjantai

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Meidän Äijäkoira ei nylkytä mitään koskaan. Ulisee ja vinkuu ja lakkaa syömästä ja on yleisesti hermostunut. Ja kehittää sen tulehduksen, jota on ikävän kallista lääkitä kaikista vakuutuksista huolimatta.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12292
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Expertjantai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

elco kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Kastroitu uros on säyseä ja tottelee paremmin, koska sillä ei ole enää MUNAA. Katso vaikka naimisissa olevia miehiä vuosien päästä, kun rakkaan vaimon suorittama henkinen kastraatio on saatettu loppuun.
Riemumieli olisi kyllä esimerkki kaverista, jonka kastraatiolla saavutettaisiin merkittäviä etuja ilman sanottavaa haittaa.
Harvoin tulee Kitinässä naurettua ääneen, mutta näin taas kävi. :rofl:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Expertjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Pikkuäijällä on purentavika, joten kasseille ei tule käyttöä. Tälläinen riskiehkäisyn toimenpide. Toiveena toki on, että tilalle saatais esim. korvat. Ehkä ei sinne hännän alle kuitenkaan.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Expertjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

R.I.P. pallit. :paavi:
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Expertjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mulla on icebugin nastattomat trailit, ja se kitka pitää kyllä hyvin jäälläkin. Ovat pitäneet tassut kuivina lätäköissäkin, ja kestävien kärkien ansiosta näyttävät merkittävästi erilaisilta, kun asicsen trailit, joista kului kärjet maastossa puhki.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Expertjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mulla on kesätossuina addun jotkut flexit (superkevyet), karhut (en muista mallia, mutta myös jotkut superkevyet) ja asicsin jotkut vahvasti pronaatiotuetut. Vaihtelen sen mukaan, mikä jalkatuntuma on.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Expertjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:Mulla on kesätossuina addun jotkut flexit (superkevyet), karhut (en muista mallia, mutta myös jotkut superkevyet) ja asicsin jotkut vahvasti pronaatiotuetut. Vaihtelen sen mukaan, mikä jalkatuntuma on.
Mulla on kerralla yhdet käytössä. Nyt Asicsit. Vanhat ovat ainoastaan varalla hätätilanteita varten.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Expertjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mulla kipeytyy noissa pehmeissä jalkapohjat jos paljon juoksee, sitten vaihdan kovempipohjaiset tilalle. Kovissa taas kipeytyy selkä ja polvet. Karhut ostin vaan tredilenkkareiksi kun ovat hienon väriset, mutta oon juossut niilläkin. :oops:
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Expertjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

No mulla on mattojuoksukengätkin erikseen, Niken freet. Teen niillä kyllä muutkin sisätreenit, eli salit ja jumpat.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Expertjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä puolestaan yritän vältää alustoja, jotka eivät jaloilleni sovi, kuten asfalttia. Myös kovempivauhtiset lenkit missä vaan alustalla käytännössä aina kipeyttävät jalkani.

Sitten sekin, etten halua ostaa juoksukenkiä, joita käytän esmes sata kilsaa vuodessa, jolloin ne vanhenevat käsiin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Expertjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oppari julkaistu, arvosanaa odotellessa. Nyt olen seitinohueni ansainnut. Skål!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin