Perzjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tunti vielä ja sitten tarjoilemaan glögiä. Ruokaan on varmaan vielä kaksi tuntia aikaa ja mulla on ihan hillitön nälkä. Jos vaikka kävis vähän suklaata syömässä tuolla kentäsn kahviossa ja naureskelis ihmisten ilmeille erilaisen ulkonäköni takia. Voishan tietenkin laittaa jo nyt ton kaulapannan kaulaan, vaikka olin ajatellut sen pukea vasta jatkoille. Shokeeraaminen on kolmas nimeni.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

tylsää saatana! viihdyttäkää mua!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bliss

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Nettiyhteys katkeaa tänään epämääräiseksi ajaksi johtuen muutosta. MITEN ihmeessä mä tulen toimeen jopa jouluun saakka ilman nettiä???? :?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Bliss kirjoitti:MITEN ihmeessä mä tulen toimeen jopa jouluun saakka ilman nettiä???? :?
Itse ajattelin kokeilla sitä ilman olemista jouluun asti.. Ihan niinku vapaaehtoisesti.
Rotan aivot valtasivat pääni.
huima

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja huima »

Nopeasti lenkille, sitten nauttimaan hyvästä ruuasta ja kauniista seurasta.

Jotain hyötyä olla pitkätukka-valokuvaaja, kun kauniit naiset haluavat tarjota ravintolaillallisen.

Päivä käytetty perehtyen portlettien, webservicejen ja apien maailmaan. Kohta pitäisi integroida Pluto1.1 omaan portaaliin kahdessakymmenessä neljässä tunnissa.
Viimeksi muokannut huima, 25.11.2005 17:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Lolita kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:kaljakauppaan!!
Jotkut osaavat tehdä sen työaikana kuten eräs yhteistyökumppani.

Sitä paitsi, käykö tuo vittuilusta, kun työajasta huomauttelee työttömälle ihmiselle?
Niin kerta!!

Ja voi sun saakeli sentään! Pari olutpulloa piti mennä ostamaan kaupasta, niin mäyräkoira kainalossa astelin ulos :roll: Ei tän näin pitäny mennä.. Mutku mutku, ei sielu kärsi ostaa kahta tai kuutta pulloakaan, litrahintaero on niiiiiin huima!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Onpa taas työtätehneen olo.

Vois hakea kaupasta jotain hyvää ja sammahtaa sohvalle.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
slam

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

huamenta. 8)
SingleMalt

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Ann kirjoitti:Itse ajattelin kokeilla sitä ilman olemista jouluun asti.. Ihan niinku vapaaehtoisesti.
Mylli parka. Ihmekkös kun kyseli parannusta aamuseisokkiinsa.

Ilman nettiä pärjää loppujen lopuksi yllättävän hyvin. Pari ekaa viikkoa menee ihmetellessä että mitä tekis, ja loput vierotusajasta menee ihmetellessä sitä, että mikä ihme siinä netissä oikein koukuttikaan.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Plops. Nyt lähti.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Tavarat on nyt siirretty Heinolasta uuteen kämppään. Vielä kun ne saisi järjestykseen!! Noh, siinä se temppu seisookin ja häntäänsä heiluttaa.
Mutta voiton puolella ollaan. Harmi vaan, että seuraava vapaapäiväåni on ensi lauantai, jolloin on jo tuparit, damn.
Missähän välissä tässä aikoo laittaa kaiken kuntoon? Mutta toisaalta tupareissahan ne kaikki kuitenkin hajoitetaan ja siirrellään mympäriinsä, eli ei kaite tässä hoppua :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Mulli75

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

irmelianneli kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:
Jotkut osaavat tehdä sen työaikana kuten eräs yhteistyökumppani.

Sitä paitsi, käykö tuo vittuilusta, kun työajasta huomauttelee työttömälle ihmiselle?
Niin kerta!!
Tarjoan sulle tuopin tumpeloinnistani joku kerta
Avatar
Tinkezione
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 107
Liittynyt: 16.08.2005 19:08

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Tinkezione »

24 on ollut hirvittävää kuraa ykköskauden loppupuolelta lähtien. Meinasin mennä nurkkaan sikiöasentoon itkemään kun Lontoossa vieraillessani HMV:n hyllystä silmilleni hyppäsi SEASON 4 DVD-boksi. Ei jumalauta.

Asiaan. Kaveri Tampesterista käymässä, kohta Baker's Pub ja sitten Hevikaraoke. World of Warcraft onkin pitänyt mut Hevikaraokesta viime viikkoina tehokkaasti pois. Tänään kalijaa tauluun.
Edith

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Jos mulla olis rahaa, mulla olis kaljaa. Jos mulla olis rahaa ja vaatteita, mä oisin pian baarissa juomassa kaljaa.

Nyt mulla on tiskivuori ja juustoa. Mutta myös itse asiassa ihan kiinnostavaa hömppää luettavana.
slam

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

jos heittäisi vaatteet päälle, kun rupiaa kylmä tulemaan...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mulla ois kaljaa, mulla ois vaatteita (päällä). Mut silti oon kotona juomassa kaljaa vaan. Hö :roll:
1108

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

irmelianneli kirjoitti:Mulla ois kaljaa, mulla ois vaatteita (päällä). Mut silti oon kotona juomassa kaljaa vaan. Hö :roll:
Juo ne oluet ja mene baariin juomaan lisää, ilman vaatteita. Luulis että seuraa löytyy.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

1108 kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Mulla ois kaljaa, mulla ois vaatteita (päällä). Mut silti oon kotona juomassa kaljaa vaan. Hö :roll:
Juo ne oluet ja mene baariin juomaan lisää, ilman vaatteita. Luulis että seuraa löytyy.
Asiaa! Täällä pääsee alasti muuten baariinkin. Oottelen Ginaa, jos se lähtis seuraks nakuileen, ja ryyps.
tonttu8

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Röyh. Jos sitä nyt jaksais lähteä töihin ja tehdä niitä töitä täydellä mahalla. Söin tosin valkosipulia, saa nähä reagoiko asiakkaat mitenkään. :D
slam

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja slam »

nukkusin taas normaaliin tapaan.

vittu, kun olisi ollut edes enemmän järkeä aikoinaan ja olisi edennyt koulussa. ärsyttäneen rupiaa nämä työt!!!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:Jos mulla olis rahaa, mulla olis kaljaa. Jos mulla olis rahaa ja vaatteita, mä oisin pian baarissa juomassa kaljaa.
Miten se ens maanantain shoppailu? Onnistuuko?


Pikkujoulussa ei vaan käy flaksi, vaiks siellä on paljon sopivia nuoria. Ihan tyhmää. Panettaa. Vaikka siihen ei kyllä ollut niitä nuoria tarkoitus käyttää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Gina

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Gina »

Irmeliannelilla ollaan. Kiitos sille ja Pikku-akalle onnitteluista :h:

Ja onneksi olkoon irmelianneli ja HellBell!
bedlam

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jaa, onnittelut onniteltaville! Nyt joutaa kaiketi nukkumaan, aamulla ajelemaan jkylään.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lolita kirjoitti:Pikkujoulussa ei vaan käy flaksi, vaiks siellä on paljon sopivia nuoria. Ihan tyhmää. Panettaa. Vaikka siihen ei kyllä ollut niitä nuoria tarkoitus käyttää.
No kohta on toiset pikkujoulut, joissa ei ole nuoria ja viattomia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Enthu

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Bluntly kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Pikkujoulussa ei vaan käy flaksi, vaiks siellä on paljon sopivia nuoria. Ihan tyhmää. Panettaa. Vaikka siihen ei kyllä ollut niitä nuoria tarkoitus käyttää.
No kohta on toiset pikkujoulut, joissa ei ole nuoria ja viattomia.
Vaan vanhoja poikia viiksekkäitä vailla pesää :twisted:
Vastaa Viestiin