Perzjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Terrorizer

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

hmm... vai että silleen :lol:
Kuva
Starflare

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Dumari kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Huomenta Dumarille töihin, älä raada liikaa. Sitten hieman huumoria
Juuh, kiitos. Onnea itsellesi viikonloppu sutinoihin :D
Humouri nauratti kanssa, ei kai tuota tosissaan ollut kirjoitettu, eihän?
No jos nimimerkki on "Iloa, Valoa, Rauhaa ja Rakkautta" on syytä valmistautua ihan kaikkeen :D .
Mulli75

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

Toka TPK

Perhana postia tullut paljon 2 päivän aikana kun olen ollut poissa.
Suurin osa kyselyitä yms. epäselviä juttuja. Täytyy taas heiluttaa raippaa jotta hommat alkaa sujua. :p:
AarneAnkka

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Hyväääää huomenta. Taas menin eilen ajoissa nukkumaan kun nukutti aivan turkasesti - mutta sitten ei uni tullutkaan. Pärkkel. Ja tänään aikainen herätys eikä yhtään tehnyt mieli ponkaista sängystä ylös. Korvassa soi kimeä tinnitus.

No mutta. Tunnin päästä pelaamme sählyä Esport Centerin uudessa kuplahallissa. Jee.
Enthu

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Huomenta... heräsin kerrankin ajoissa seitsemältä...aamupuuro&kahvi vedetty naamariin,kuuntelen tässä samalla radiota ja kityilen ilonanne.
On muuten karseen pimeetä,koskakohan päivä suostuu nousemaan?
10.45 Hampulääkäri,se aika oli pakko ottaa ku sillä tädillä oli kaikki muut ajat buukattu täyteen...hyvää perjantaita&alkavaa vkonloppua :)
Kid

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Moe. Eksyttiin avokkini kanssa oluselle keskiviikkona ja vaikka tultiin jo ajoissa just puolen yön aikaan kotiin, nii eilen oli kaamee väsymys ja kyllä, kankkunen. :twisted:
Mutta nyt uutena ihmisenä uuteen päivään ja päätin olla ahkera. Kone siis kiinni ja lukemaan.
Mukavaa perjantaita kaikille!
millivanilli

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Huomenta kaikille.

En saanut itseäni pakotettua lähtemään kouluun tänään, tuhma minä. Töihin on kuitenkin parin tunnin päästä lähdettävä...
bedlam

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Starflare kirjoitti:Sitten hieman huumoria:
"raakaa lyriikkaa sisältävää hevimusiikkia"

Kaikkea sitä oppii kun elää. Että jääkiteet ymmärtävät vielä sanoitustenkin päälle.

Huomenta. Tänään tarttis siivota ja pakata, huomenna aamulla suunnistaa Jkylään ja Treelle. Onneksi viikolla iskenyt kurkkukipu ei ollutkaan merkkinä tappavasta viruksesta ja voin näin ollen jatkaa turvallisin mielin ensi jaksoon.
Patz

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kittys kirjoitti:Mä tykkäisin Onnista :wink:
Saat mun faijan, se onkin ihan turha nykysin... Toisin kuin maailmoja pelastava Mr. Bauer.
killkill

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Nicki esiintyi aikoinaan Cityssä alter-egolla "Jackbauer".
Onko odotettavissa sen raivopään kolmas tuleminen?
Oletteko te KAIKKI nickejä?!!?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

killkill kirjoitti:Nicki esiintyi aikoinaan Cityssä alter-egolla "Jackbauer".
Onko odotettavissa sen raivopään kolmas tuleminen?
Oletteko te KAIKKI nickejä?!!?
Mitäs luulet tietysti ollaan!

Tänään on sitten ÄLä osta päivä!

ÄLÄ OSTA!

Pedofiileillekin Älä osta lasta karkilla?
Eikä äiditkään.

Save the world, save the whales!

Moby dick.. :twisted:

Jack Bauer voisi työntää päänsä hanuriinsa!
Pyyhin Netikettiin..
Kid

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Josko sitä ois tälle päivälle jo lukenu tarpeeks.. Hitto ko ei jaksa kyllä yhtään kiinnostaa mikään tentti. Kele!
*huoh*

Mutta jotain hyvää tällekkin päivälle! Kaveri tuli eilen lomalle Suomeen Englannista ja on täällä puotoista viikkoo. Ihan helmee päästä taas turisee ihan face to face piiiitkästä aikaa :h:
ninnithequeen

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta rakkaat.

Kuka käski eilen ottaa vielä yhden? Häh? Nyt on hyvä olo mennä töihin puolen tunnin päästä. :evil:

Kerpele. Espoo on hanurista.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:Huomenta rakkaat.

Kuka käski eilen ottaa vielä yhden? Häh? Nyt on hyvä olo mennä töihin puolen tunnin päästä. :evil:

Kerpele. Espoo on hanurista.
Hahaa! Suosittelen siirtymistä kalsarikänneihin. Ei tuu yhtään niin paha olo. Tosin mustaherukkaviinin tms. oisin kyllä voinu jättää eilen illalla hörppäämättä..

Lunta sataa! Luxusta! Valkea joulu!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Geetzu

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

killkill kirjoitti:Nicki esiintyi aikoinaan Cityssä alter-egolla "Jackbauer".
Onko odotettavissa sen raivopään kolmas tuleminen?
Oletteko te KAIKKI nickejä?!!?
Kiitos! Hetken jo kuvittelin olevani vainoharhainen tai ainoa, joka tuonkin asian muistaa.
Jack alaviiva Bauer.
tonttu8

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Huomenta. Valvottu taas ainakin miljoonaan... onneksi ei ollut aikaista herätystä. Töihin iltaa ja yötä myöden.
Tänne odotellaan edelleen sitä lunta, ne vähäiset mitä oli maassa suli jo pois. Ihan aikuisten oikeesti tahtoisin valkoisen joulun... :roll:
killkill

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Geetzu kirjoitti:Jack alaviiva Bauer.
ÄÄK!! NIKKI!!!
Mä TIESIN että te SITTENKIN olette sama henkilö!!
WanhaPervo

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

killkill kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Jack alaviiva Bauer.
ÄÄK!! NIKKI!!!
Mä TIESIN että te SITTENKIN olette sama henkilö!!
Pöö!!

t Nicki alias WP
Kittys

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Patz kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Mä tykkäisin Onnista :wink:
Saat mun faijan, se onkin ihan turha nykysin... Toisin kuin maailmoja pelastava Mr. Bauer.
Jees, paas tuleen pappa tänne! Tääl ois sille vähän hommia :p:
Dumari

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

killkill kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Jack alaviiva Bauer.
ÄÄK!! NIKKI!!!
Mä TIESIN että te SITTENKIN olette sama henkilö!!
:off: :on: :off:
Muistiini pamahti parin vuoden takainen fläsäri, KillKill-herran tuotokset Cityssä olivat naist.. sori City-lutkien mielestä niin !håt!, että kaikki halusivat tuon PAPAN omia. Hänen jylhät ja wiisaat kirjoittelunsa ovat muuttuneet huomattavasti PusNusimpaan suuntaan, mikä on aivan luonnollinen suunta näin pitkän addiktion seurauksena. Mitään pointtia ei ollut, kunhan kirjoitin aivopieruni kaikkien nähtäväksi, jatkakee!
:on: :off: :on:

ps. pusnus! :twisted:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Voi kun mäkin olisi yhtä energinen kuin Jack Bauer ja jaksaisin tehdä tänään paremmin töitä. Kahteentoista mennessä olin vasta lukenut kityn läpi. En ymmärrä tätä väsymystä.

Mutta illalla on työpaikan pikkujoulut ja vaikka ne ovatkin aina latteat bileet, aion olla pirtsakampi kuin Jack Bauer ja söpömpi kuin tytär Bauer ja juoda aika paljon ja syödä vielä enemmän. Pientä silmäpeliäkin voisi harrastaa varsinkin nuorien komeiden harjoittelijapoikien kanssa ja ehkä vähän sen lehdistä tutun komean tummapintaisen uimarimallin kanssa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vain viikon verran pikkujoulukauden huipentumaan :cheer:

Voi kun Jack Bauerkin pääsisi tulemaan. Se vois tulla vaiks meille yöks.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voi herranjeesus tää on menny ihan häneksi :evil: Neljän maissa ehkä vasta sain unta, (vaikka olin herännyt tosi aikasin aamulla, huom) ja nyt sit yhden jälkeen ylös vasta. Perkule. Eihän tässä oo laitaa. En tykkää. No, tänään mä kai jaksan sit pikkujouluilla vanhan duunin tyyppien kaa (jos niistä ees kuuluu yhtään mitään, ite en ota yhteyttä kyllä!!) Ja huomenna pitäis jaksaa sitten reippaasti kans, pikkujouluilla meksikolaisittain..
killkill

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Dumari kirjoitti:kaikki halusivat tuon PAPAN omia
Bassonmarjat. "Hottius" keskustelupalstoilla muuttuu nopeammin kuin Englannin sinkkulistan kärki. Kun yksi sanoo "ooh, tuo on håt", seuraa perässä toinen "eipä, kyllä se on hotimpi wink wonk", ja lumipalloefekti on valmis... kunnes parin päivän päästä löytyy joku uusi hottis winkwonkattavaksi.

Katoavaista on eKunnia :)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:Håmåt.
Mä oon ihan pihalla teijän Bauer-jutuista. Höh.

Niin minäkin.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin