Perzjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:Ja nukkumaan oisin menossa kiitos.

Jos joku haluu nauraa niin: http://blogs.fi/ninninpesa

Ei hyvää päivää, että voi yks paskakärpänen viihdyttää noin paljon :D

Kärpäsen kävely iholla tuntuu ihanalle. Kesälläkin on ihanaa, kun on sisällä lukemassa niin että aurinko paistaa ikkunan läpi vaikka jalalle, on lämmintä ja raukea olo ja kärpänen kävelee paljaalla (karvaisella) säärellä. Tarkoittaako tämä sitä, että olen eläimiin sekaantuja?
Kikkelis kokkelis.
Dumari

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Dodi, nyt viikonlopun viettoon parturin kautta. Illalla kutsuu Tallinnan lautta, aamulla puhuttelee kankkunen... siitä jatketaan :sir:
SingleMalt

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Dumari kirjoitti:Dodi, nyt viikonlopun viettoon parturin kautta. Illalla kutsuu Tallinnan lautta, aamulla puhuttelee kankkunen... siitä jatketaan
Mitten aamulla voi olla kankkunen, jos olet vielä matkalla? Vai tarkoititko maanantaiaamua?


Nyt muuten alko juopotuttamaan täälläkin. Eikun laatikko viiniä alkosta..
Viimeksi muokannut SingleMalt, 25.11.2005 14:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja cardic »

viel puoltoist tuntii ennen kotiutumista. tarttis pitaa jotain saksalaista huoltomiesta silmalla, mut eikohan tuo parjaa yksinaanki, ma mieluummin surffailen
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Pikku-Akka

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Onnittelut Ginalle myös täältä. :cheer:

Kohta on työpäivä hanskassa ja pitää suoriutua ihan issekseen poitsun kans kotiin. Kulti on pikkujouluilemassa ja kotiutuu jossain vaiheessa aamuyöllä. Mukava olla välillä "rauhassa" pojan kanssa..

Viikonloppu on yhtä hulinaa, kun tulee mummut, papat ja kummit pojan synttäreille... Leipomisurakka olis siis tänään edessä. Sunnuntaina on sitten kaunestapahtuma ja kaikenlaista kotihommaa. Voimia minulle.. Mitäs haalii kaikki hommat taas samalle viikonlopulle...
Hebuli

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Jaaha, pikkujoulujuominen alkoi jo... pitäsköhän liittyä joukkoon? Juu? Ei? Bauer oli kuulemma Viinamäen miehiä, tiämmä. Ratkesi monesti ryyppäämään 24h putkeen, ja muisti pätki tunnin paloissa.
Viimeksi muokannut Hebuli, 25.11.2005 14:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Pikku-Akka kirjoitti:Onnittelut Ginalle myös täältä. :cheer:

Kohta on työpäivä hanskassa ja pitää suoriutua ihan issekseen poitsun kans kotiin. Kulti on pikkujouluilemassa ja kotiutuu jossain vaiheessa aamuyöllä. Mukava olla välillä "rauhassa" pojan kanssa..

Viikonloppu on yhtä hulinaa, kun tulee mummut, papat ja kummit pojan synttäreille... Leipomisurakka olis siis tänään edessä. Sunnuntaina on sitten kaunestapahtuma ja kaikenlaista kotihommaa. Voimia minulle.. Mitäs haalii kaikki hommat taas samalle viikonlopulle...
Woimia Pikku-Akalle, ja onnentoitotuksia pikku-ukolle! :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei helvetti! Pitääkin olla näin pitkät piuhat.

Juuri tajusin, että meikäläistähän vongattiin eilen juuri sillä ainoalla hetkellä kun olin keskittynyt työjuttuihin. Ei kiva kokemus pahasta yksinheräämisanemiasta kärsivälle ymmärtää olleensa tollo ja idiootti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Pikku-Akka

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

irmelianneli kirjoitti: Woimia Pikku-Akalle, ja onnentoitotuksia pikku-ukolle! :)
Kiitos, heti nousi woima-% ! Sulomussukalle vien onnentoivotukset, kunhan nappaan sen hoitopaikasta.
Enthu

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Enthu »

onnittelut päivän synttärisankareille :h:
tuulenpuiska

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Onpas pehmo karpula (typo intended). Nyt pizzaa napanderiin ja Soul Caliburia hakkaamaan.
Nowaysis

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Terrorizer kirjoitti:juo teetä ,.. jne. normaalit yö rutiinit menossa. nopeasti mennyt taas tämä viikko :o
Kuva
Kissa istuu kuivausrummussa että tuskin kumpikaan :roll:
tuulenpuiska

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Scheisseeee, SCHEISSEEEE. Unohdin ostaa Valion Mustikkajugurttia (tm) kaupasta. Nyt harmittaa.
Nowaysis

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Ginalle onnittelut, mikäli sulla on synttärit!! Tai no vaikkei oiskaan, mut onko?? :piru:
Hebuli

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Juu, alkaa olla ihan hyvässä hapessa jo. Kohta varsinaiselle pikkujouluareenalle. Cheers!

Ai niin. Bauer on homo.
Nowaysis

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Ei se oo homo, se vaan tykkää hengailla homobaareissa 24-vuotiaitten hottisten homopoikien kanssa, joskus ne menee luisteleenkin yhdessä ja niitten hokkarit on tiätty Bauerit.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja martza »

Joo. Pikkujoulut alkaa meilläkin parin tunnin päästä. Pitänee lähteä työkavereitten kanssa muutamille olusille nyt. Sitten juhlimaan ja ehkä sitä eksyy Vantaa hotelliin loppuillasta.
Huomennaa toivottavasti ei ole pahempaa darraa. Onneksi muksut ovat äidillään, joten saa rauhassa parannella itseään.
Hauskaa viikonloppu KITYläislle. Pitäkää ittenne miehinä ja naisina.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Dumari

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

NARAHTI!
Kohta kallioon saunomaan ja sitten Tallinnan veneelle katselemaan merta tuopin pohjan läpi :beer:

Hajotkaa aamuihinne, tämä läjä roudaa ittensä vasta aamulla kotiin keikalta. Jos luulette huomenna minulle soittaessanne minun sammuneen, kun en vastaa.... NIIN OLETTE VÄÄRÄSSÄ! Tämä poika ei ikinä sammu viinan ansioista, harkitun leposession saatan ottaa vaikka Rautatieaseman dösiksen penkillä kello 05 sunnuntaiaamuna. (mutten sammu!)

Tämä on viimeinen viesti...








































tältä päivältä, suckers! :perse:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vähän ripsiväriä silimään ja sit :arrow: kaljakauppaan!!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Täydessä tllingissä koneen ääressä työpaikalla odottelemassa pikkujoulujen alkua. Tylsää. Olispa edes hyvää ruokaa. Työkaverit sanoivat mua kauniiksi ja upeaksi, vittuilevatkin vielä perkeleet.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mulli75

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

irmelianneli kirjoitti:kaljakauppaan!!
Jotkut osaavat tehdä sen työaikana kuten eräs yhteistyökumppani Oulusta joka kertoi olevansa viinakaupassa kun soitin sille työasioista.

Hämmensin melkein kokotyöpäivän yksin, kiirettä oli mutta hyvä loppufiilis jäi.

Kohta vois lähteä riehumaan.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Tänään on hevinkuunteluilta nosturilla. Ja mie jökötän edelleen koululla pesemässä pyykkiä vaikka pitäisi olla siemailemassa olutta ja kuuntelemassa sonatan levyjä ihan muualla.
Satan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulli75 kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:kaljakauppaan!!
Jotkut osaavat tehdä sen työaikana kuten eräs yhteistyökumppani.
Siis hyvänen aika! Työajalla minäkin kulmani nypin, kävin suihkussa, pukeuduin ja meikkasin. En kai minä omalla ajallani työpaikan pippaloihin valmistaudu.

Sitä paitsi, käykö tuo vittuilusta, kun työajasta huomauttelee työttömälle ihmiselle?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Minä olen töissä ja odotan pizzaa saapuvaksi.
Kikkelis kokkelis.
Mulli75

Re: Perzjantai!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Lolita kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:kaljakauppaan!!
Jotkut osaavat tehdä sen työaikana kuten eräs yhteistyökumppani.
Siis hyvänen aika! Työajalla minäkin kulmani nypin, kävin suihkussa, pukeuduin ja meikkasin. En kai minä omalla ajallani työpaikan pippaloihin valmistaudu.

Sitä paitsi, käykö tuo vittuilusta, kun työajasta huomauttelee työttömälle ihmiselle?
Ajattelemattomuus iski taas saatana. Selittelyni on turha yritys korjata lipsahdusta.
Vastaa Viestiin