Mahtimaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Mahtimaanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Huomenta!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mahtimaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:Huomenta!
Nyt kyllä kerrot, missä vitussa sä olet ollut? Huomenta vaan!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25604
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Mahtimaanantai

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Oli liittokohtaisia neuvotteluja, joiden takia oli tauko. Ei mitään suurta dramatiikkaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mahtimaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tilannehan alkaa olemaan katastrofaalinen. En ole syönyt pihviä yli puoleen vuoteen, viimeisestä pekonisiivustakin on kuukausia ja maksaakaan en ole tehnyt pitkiin aikoihin.

Nyt jumalauta, tilanne pitää korjata.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mahtimaanantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti:Oli liittokohtaisia neuvotteluja, joiden takia oli tauko. Ei mitään suurta dramatiikkaa.
Sun pitäis ymmärtää vastuusi ja tiedottaa palstalle poissaoloistasi, osaavat sitten muutkin olla pois lukemasta silkkaa nibarskahomietuotosta.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mahtimaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti:Oli liittokohtaisia neuvotteluja, joiden takia oli tauko. Ei mitään suurta dramatiikkaa.
Kolme sanaa: tiedotus, tiedotus, tiedotus.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mahtimaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onnistuin tuossa pari viikkoa sitten rikkomaan uuninluukun lasikannen irrottaessani sitä pesua varten. Tilasin uuden ja asensin sen, mutta saranat ovat jotenkin ihan jumissa tai en vaan osaa. Täytyy taas poiketa Piketassa, jos osaisivat ilman maksua minua auttaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mahtimaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

McJanne kirjoitti:^prikat puuttuu välistä, myydään erikseen :/
Sen verran momenttia uupui, mut liikkeen äijä sai välineillä ehjät saranat oikoseen. Matka jatkuu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mahtimaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kompastuin eilen vessankynnykseen, jonka seurauksena suihkuverhon tanko tuli lattialle. Oli känniapinaraksamies vetänyt pystyputkeen ohuimmalla itseporautuvalla ruuvilla, joka nyt on helppo korjata tukevammalla ratkaisulla. Ongelma on vain se kaikki tuho, joka tapahtui seinänpuoleisessa pidikkeessä. Onneksi ei kaakeli halennut.

Jos ei olisi nyt hiukan tiukkaa niin tämä olisi hyvä syy hankkia suihkukaappi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin